Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

V...umaisilla naisilla eniten mietelauseita seinillä

Vierailija
23.07.2015 |

Olen pistänyt merkille että työpaikan kovimmilla juoruämmillä ja paskanpuhujilla on näitä Nalle Puh-mietelauseita seinillä plus kuvia lapsistaan. Mitä yritävät viestittää? Että on herkkä ja empaattinen ihminen :D? Nauran partaani joka kerta :D

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän mietelauseet ym. omina voimavaroina. Ehkä joskus rankan kokemuksen jälkeen ymmärrän, että joku viisaus halutaan jakaa muille. Mutta sitten on nää passiivis-aggressiiviset maisema-aformisi/mietelause/mikä vaan teksti manifestoijat, jotka haluaa viestittää muille etteivät välitä muista, siltä varalta että joku random facebook-kaveri ei tykkääkään hänestä. Tiiättekö mitä tarkoita, siis sellaiset jotka postaa näitä "Puhukaa vaan minusta, teette musta kuuluisan" jne jne. " tai ehkä seuraavassa ilmenee pointtini:

“Haters don't really hate you, they hate themselves;
because you're a reflection of what they wish to be!

Vierailija
2/25 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:28"]

Mutta sitten on nää passiivis-aggressiiviset maisema-aformisi/mietelause/mikä vaan teksti manifestoijat, jotka haluaa viestittää muille etteivät välitä muista, siltä varalta että joku random facebook-kaveri ei tykkääkään hänestä. Tiiättekö mitä tarkoita, siis sellaiset jotka postaa näitä "Puhukaa vaan minusta, teette musta kuuluisan" jne jne. " tai ehkä seuraavassa ilmenee pointtini:

because you're a reflection of what they wish to be![/quote]

Loistava kuvaus! Niille pitäisi keksiä joku oma sana. Mietelauseaggressio? Aforismitylytys?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:28"]

Mä ymmärrän mietelauseet ym. omina voimavaroina. Ehkä joskus rankan kokemuksen jälkeen ymmärrän, että joku viisaus halutaan jakaa muille. Mutta sitten on nää passiivis-aggressiiviset maisema-aformisi/mietelause/mikä vaan teksti manifestoijat, jotka haluaa viestittää muille etteivät välitä muista, siltä varalta että joku random facebook-kaveri ei tykkääkään hänestä. Tiiättekö mitä tarkoita, siis sellaiset jotka postaa näitä "Puhukaa vaan minusta, teette musta kuuluisan" jne jne. " tai ehkä seuraavassa ilmenee pointtini:

Tuo on aika laittamattomasti sanottu. Kopsasin.

Jos on kehityshaluinen ihminen ja kykenee edes jonkinlaiseen abstraktiin ajatteluun, voi saada apua ja boostia mietelauseistakin.

Vierailija
4/25 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa ylipäänsä tuoda kotoa valokuvia työpaikan seinälle.

Vierailija
5/25 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paras on kun nää laittaa taustakuvaksi aina jonkun iskulause-kuvan :D elämässä ollut jotain "draamaa" ja sehän pitää päästä näyttämään. Kun se taustakuva on julkinen ja sattuis se ikävä ihminen katsomaan sitä sivua silloin. Kaverit kommentoi että "tää kyllä sopii tosi hyvin sun tilanteeseen!" mutta tietenkään ei mainita että mihin tilanteeseen koska se on sillai niinku inside-juttu wink wink. Mulla on pari ihan aikuista fb-kaveria jotka harrastaa tätä teinidraamailua. Olenkin blokannut heidät kun alkaa olla jo melkoinen myötähäpeä. Kiviäkin kiinnostaa.

Vierailija
6/25 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita tussilla päälle Fuck you!!

Vierailija
7/25 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin totta!

Vierailija
8/25 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:43"]Ihan paras on kun nää laittaa taustakuvaksi aina jonkun iskulause-kuvan :D elämässä ollut jotain "draamaa" ja sehän pitää päästä näyttämään. Kun se taustakuva on julkinen ja sattuis se ikävä ihminen katsomaan sitä sivua silloin. Kaverit kommentoi että "tää kyllä sopii tosi hyvin sun tilanteeseen!" mutta tietenkään ei mainita että mihin tilanteeseen koska se on sillai niinku inside-juttu wink wink. Mulla on pari ihan aikuista fb-kaveria jotka harrastaa tätä teinidraamailua. Olenkin blokannut heidät kun alkaa olla jo melkoinen myötähäpeä. Kiviäkin kiinnostaa.
[/quote]

Erittäin mahtavasti kirjoitettu!!!

Vierailija
9/25 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:35"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:28"]

Mutta sitten on nää passiivis-aggressiiviset maisema-aformisi/mietelause/mikä vaan teksti manifestoijat, jotka haluaa viestittää muille etteivät välitä muista, siltä varalta että joku random facebook-kaveri ei tykkääkään hänestä. Tiiättekö mitä tarkoita, siis sellaiset jotka postaa näitä "Puhukaa vaan minusta, teette musta kuuluisan" jne jne. " tai ehkä seuraavassa ilmenee pointtini:

Loistava kuvaus! Niille pitäisi keksiä joku oma sana. Mietelauseaggressio? Aforismitylytys?
[/quote]voi joo oon huomannut ton saman! :D ärsyttävintä on et jos joku tuttu on "suuttunut" sulle niin seuraavaksi sen fb seinälle lävähtää joku mietelause mistä sun pitäs ymmärtää et mitä sussa on vikana. Tyylion:" Kiltiy ihmiset ei Ole oikeasti kilttejä vaan.... Blaablaablaaa"

Vierailija
10/25 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää suunnattomasti ne Fitfarmin mietelauseet facebookissa. Laittavat niihin mietelauseisiin oman logonsa ja yrittävät esittää niin pehmeää ja empaattista vaikka on sellainen paskalafka.

Vierailija
11/25 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on töissä kuvat lapsistani, koska niiden näkemisestä tulee kiva olo. Mietelauseita ei ole, enkä ymmärrä että miten lasten kuvat ja mietelauseet edes liittyisivät toisiinsa.

Bitch voin kyllä olla.

Vierailija
12/25 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:42"]

Naurettavaa ylipäänsä tuoda kotoa valokuvia työpaikan seinälle.

[/quote]Kyllä. Saattaa muutenkin muistuttaa epätoivoisesti seuraa etsivää ikisinkkutyökaveria siitä, että valokuvia tuovalla on perhe, tosi vittumaista!

Vierailija
13/25 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:52"]

Minua ärsyttää suunnattomasti ne Fitfarmin mietelauseet facebookissa. Laittavat niihin mietelauseisiin oman logonsa ja yrittävät esittää niin pehmeää ja empaattista vaikka on sellainen paskalafka.

[/quote]

minun kavereille kun alkoi näitä ilmestymään, niin itse laitoin oikein urakalla vastineeksi Kissi Vähä-Hiilarin mietelauseita. Kylläpä hävis fitfarmin auringonlaskukuvat kera korulauseiden äkkiä.

Vierailija
14/25 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun se herkkyys, aito sellainen ei tuo itseään julki päälleliimattuna koska aidosti herkkä ihminen yrittää piilottaa tätä piirrettä itsessään koska tiedostaa julman maailman ja silti sen näkee, silmistä, olemuksesta ja miten suhtautuu muihin.

Vierailija
15/25 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaaaa! Juuri noin!

Vierailija
16/25 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikkosi ensimmäinen sana kertoi sinusta kaiken.

Ota jo se ihaaaana hauva ja kisu- kortti pois seinältäsi.

Vierailija
17/25 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks mun kaveri aina jakelee näitä saatanan mietelauseita tai runoja noin 30-60min välein silloin kun sillä on riitaa miehensä kanssa.

Ensin tulee vaikka joku tällainen auringonlaskun tai hiekkarannan kuvan päällä: "vastoinkäymiset vahvistavat ja todellinen voittaja on se, joka on selviytynyt vastoinkäymisistä".

Riita pahenee: "anteeksianto kuuluu myös heille, jotka eivät sitä ansaitse, vaan tarvitsevat. Anteeksianto puhdistaa ilmaa ja luo uuden alun. Yhdessä olemme joukkue, yhdessä selviämme, yhdessä kuljemme. Rakkaus ei lopu, se kasvaa jne jne..."

Riita eskaloituu, kuvassa esim piirretty itkevä lapsi ja kaunokirjoituksella teksti: "lasten tähden, ollaan me aikuisia".

Mies lähtee ilmeisesti ovet paukkuen, seuraa linkkejä musiikkivideoihin, ensin esim. "Suvi Teräsniska - Jos menet pois, mitä minulle jää?"

Mies ei ilmeisesti vastaa puhelimeen: "Juha Tapio - Mull on ikävä sua"

Mies ei vastaa edelleenkään: "MG - Viimeisen kerran"

Illan viimeisenä huipennuksena: "Adi - Se on ohi nyt"

Ja tästä jatkuvasta draamasta huolimatta, status, naimisissa henkilön X kanssa, on ja pysyy. Vitun uskomatonta. Ja aina tota säälin kerjäystä noilla mietelauseilla ja runoilla. Ennen se vielä soitti mulle joka kerta ku niillä oli riita, harmi ku sen numerot hävisi ja mulla on salainen numero. :D

Vierailija
18/25 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vihaan noita mietelauseita! Joku vitun kliseinen lause jollain ällöttävällä taustalla. Molemmat kauheita, yhdessä vielä pahempia.

Vierailija
19/25 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista pelkistä mietelauseista ja vihjailupäivityksistä voi päätellä tosi paljon, ei tarvii edes tietää tapahtumia sen tarkemmin. Esimerkkinä työkaverin seinä, mies lähtee - mies on paska kusipää - mies onkin maailman ihanin, miten se voi jättää näin ihanan ihmisen - mies on tullut takaisin, nyt vietetään koko perheen kesken laatuaikaa, voi miten ihanaa ja elämä hymyilee - mies ei tullutkaan pysyvästi takaisin, ou nou - vitun selkäänpuukottajakaverit, menitte miehen puolelle - olen vahva, selviän tästä - saatana joku horo vie MINUN miehen - tosiystävät tukisivat minua nyt koska olenhan sen arvoinen, ettäs tiedätte - ja niin edelleen... Ja kaikki julkisesti.

Vierailija
20/25 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein vittumaisimmilla tuntemillani naisilla on aina se Marilyn Monroen(?) "I'm selfish, impatient blablabla but if you can't handle me at my worst you damn sure don't deserve my at my best". Voi lol.