Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

V...umaisilla naisilla eniten mietelauseita seinillä

Vierailija
23.07.2015 |

Olen pistänyt merkille että työpaikan kovimmilla juoruämmillä ja paskanpuhujilla on näitä Nalle Puh-mietelauseita seinillä plus kuvia lapsistaan. Mitä yritävät viestittää? Että on herkkä ja empaattinen ihminen :D? Nauran partaani joka kerta :D

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myöskin FB:ssä

Vierailija
22/25 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myöskin FB:ssä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 23:14"]

Yks mun kaveri aina jakelee näitä saatanan mietelauseita tai runoja noin 30-60min välein silloin kun sillä on riitaa miehensä kanssa. Ensin tulee vaikka joku tällainen auringonlaskun tai hiekkarannan kuvan päällä: "vastoinkäymiset vahvistavat ja todellinen voittaja on se, joka on selviytynyt vastoinkäymisistä". Riita pahenee: "anteeksianto kuuluu myös heille, jotka eivät sitä ansaitse, vaan tarvitsevat. Anteeksianto puhdistaa ilmaa ja luo uuden alun. Yhdessä olemme joukkue, yhdessä selviämme, yhdessä kuljemme. Rakkaus ei lopu, se kasvaa jne jne..." Riita eskaloituu, kuvassa esim piirretty itkevä lapsi ja kaunokirjoituksella teksti: "lasten tähden, ollaan me aikuisia". Mies lähtee ilmeisesti ovet paukkuen, seuraa linkkejä musiikkivideoihin, ensin esim. "Suvi Teräsniska - Jos menet pois, mitä minulle jää?" Mies ei ilmeisesti vastaa puhelimeen: "Juha Tapio - Mull on ikävä sua" Mies ei vastaa edelleenkään: "MG - Viimeisen kerran" Illan viimeisenä huipennuksena: "Adi - Se on ohi nyt" Ja tästä jatkuvasta draamasta huolimatta, status, naimisissa henkilön X kanssa, on ja pysyy. Vitun uskomatonta. Ja aina tota säälin kerjäystä noilla mietelauseilla ja runoilla. Ennen se vielä soitti mulle joka kerta ku niillä oli riita, harmi ku sen numerot hävisi ja mulla on salainen numero. :D

[/quote]

Yäk. Onneks en ole enää facessa.

Vierailija
24/25 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 23:28"]Kaikkein vittumaisimmilla tuntemillani naisilla on aina se Marilyn Monroen(?) "I'm selfish, impatient blablabla but if you can't handle me at my worst you damn sure don't deserve my at my best". Voi lol.
[/quote] tää on kyllä ehdoton bitch-tunnusmerkki :P

Vierailija
25/25 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:56"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:52"]

Minua ärsyttää suunnattomasti ne Fitfarmin mietelauseet facebookissa. Laittavat niihin mietelauseisiin oman logonsa ja yrittävät esittää niin pehmeää ja empaattista vaikka on sellainen paskalafka.

[/quote]

minun kavereille kun alkoi näitä ilmestymään, niin itse laitoin oikein urakalla vastineeksi Kissi Vähä-Hiilarin mietelauseita. Kylläpä hävis fitfarmin auringonlaskukuvat kera korulauseiden äkkiä.

[/quote]
Kiitos vinkistä. Minkähän takia muuten fitfarmia kutsutaan jossain shitfarmiksi. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän