Sisään laukeaminen seksissä? Mies kyselee
Olen ollut elämässäni monen naisen kanssa ja mietityttää tuntuuko miehen sisälle laukeaminen naisesta hyvältä tai parhaalta? Olen kysynyt aina ekan kerran kun olen ollut naisen kanssa ilman kortsua mihin voin tulla ja kaikki on sanoneet "tuu sisään".
Kommentit (26)
Sisään tuleminen tuntuu läheiseltä, koen olevani yhtä mieheni kanssa hänen saadessaan orgasmin ja lauetessaan sisälleni. Joskus harvoin onnistutaan jopa yhteisessä ajoituksessa, ja sehän vasta hienoa onkin. Vaikkei se "tuleminen" sisällä miltään tunnukaan, kokonaisuus - miehen eleet, liikkeet, rytmi - ovat kokonaisvaltainen elämys, josta jää jotenkin paitsi tai ulkopuoliseksi, jos mies äkisti kiskaiseekin itsensä irti ja ruikkii minne sattuu. Minäkin nautin siitä rakastelun jälkeisestä raukeudesta sisäkkäin. Lisäksi minulla on jonkinlainen spermafetissi, nimenomaan sisälläni. Kiihotun siitä, kun sperma liukastaa minut, kun usein miehen tulemisen jälkeen käytän omiakin sormiani päästäkseni itsekin perille. On mies toki vuosien saatossa tullut vaikka minne, mutta sisään tulemisesta nautin eniten.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 20:44"]
Sisään tuleminen tuntuu läheiseltä, koen olevani yhtä mieheni kanssa hänen saadessaan orgasmin ja lauetessaan sisälleni. Joskus harvoin onnistutaan jopa yhteisessä ajoituksessa, ja sehän vasta hienoa onkin. Vaikkei se "tuleminen" sisällä miltään tunnukaan, kokonaisuus - miehen eleet, liikkeet, rytmi - ovat kokonaisvaltainen elämys, josta jää jotenkin paitsi tai ulkopuoliseksi, jos mies äkisti kiskaiseekin itsensä irti ja ruikkii minne sattuu. Minäkin nautin siitä rakastelun jälkeisestä raukeudesta sisäkkäin. Lisäksi minulla on jonkinlainen spermafetissi, nimenomaan sisälläni. Kiihotun siitä, kun sperma liukastaa minut, kun usein miehen tulemisen jälkeen käytän omiakin sormiani päästäkseni itsekin perille. On mies toki vuosien saatossa tullut vaikka minne, mutta sisään tulemisesta nautin eniten.
[/quote]
Oletko luonnonsuojelija?
Kyllä kalun pitää lauetessa olla naisen sisällä - pillussa, pyllyssä tai suussa. Kaikenlaiset päälle roiskimiset ei kiihota.
Mies vm. 1972
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 20:04"]Miksi haluaisit laueta jonnekin muualle ap? Tätä oon aina ihmetellyt miehissä. Miksi se naamalle / vatsalle laukeaminen kiihottaa? Itselleni naisena siitä tulee halpa ja käytetty olo.
[/quote]
Koska ehkä jotkut naiset tykkää toisesta?
Musta on äärimmäisen kiihottavaa nähdä, kun mies laukeaa, eli mielellään saakin tulla vaikka vatsalleni. Miksei naamalle tai toki suuhunkin, minusta se on kivaa.