Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä ylivirittynyt hajuaisti juuri ennen menkkoja?

Vierailija
23.07.2015 |

Mulla on muulloinkin vähän turhankin hyvät aistit, mutta silloin tuntuu että hajuaistini on supertasoa. Sitten onneksi tasaantuu sekin, mutta noin pari päivää kuussa on aina näin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kivaa vai kuinka? Olen suunnilleen sisustamassa uudestaan aina ennen menkkoja, koska esim. sohva saattaa haista nenääni liian joltain, kunnes hulluuteni sitten hieman laantuu menkkojen alettua ja sohva tuoksuukin ihan tavalliselta ja siistiltä. Julkisilla paikoilla saatan joutua melkein peittämään nenäni joskus, riippuu mitä nenäni eteen tulee. Toisaalta joku hyvän tuoksuinen saattaa saada mut ihan sekaisin ja haluaisin vain nuuhkia. Itse voisin käydä vaikka kahdesti päivässä suihkussa (täysin turhaa), koska olen varma että haisen metrien päähän jotenkin tunkkaiselta. En taida olla ihan terve, tai eihän se nyt mitään uutta ole ja tarviiks olla. No ei.

ap

Vierailija
2/6 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän mistä puhut. Jos käyn aamulla suihkussa niin jo iltapäivällä haisen omaan nenääni epämiellyttävältä. Saan myös aina vähän ennen tai menkkojen aikaan "siivousraivarin". Jynssään paikkoja puhtaaksi, koska meillä on muka paskaista. Kahvi, hiki, satunnaiset ruuat, kengät.. u name it. Lattialla olevat kengät haistan helposti parin metrin päähän, kahvin vielä kauemmas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! Kaikki voimakkaat hajut on tuolloin erityisen voimakkaita ja jotkut (esim. hajuvedet) aiheuttaa etovaa tunnetta ja päänsärkyä.

Vierailija
4/6 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ja se on inhottavaa. Haistan kaiken voimakkaasti.

Vierailija
5/6 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauheliha haisee aina pilaantuneelta ennen menkkoja. 

Vierailija
6/6 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi