Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nelikymppinen mies, kuinka usein sinulla on erektio-ongelmia?

Vierailija
28.02.2022 |

Erektio-ongelmaksi tässä määritellään tilanne, jossa et saa niin kovaa erektiota kuin haluaisit/parhaimmillaan pystyt saamaan.

Nelikymppinen mies, kuinka usein sinulla on erektio-ongelmia?

Vaihtoehdot

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vain suomalaisen naisen kanssa" T. Palstaulisija

Vierailija
2/15 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta seksiä, mutta masturboidessa ei ole enää samaa kovuutta kuin 10 vuotta sitten ja uloslentävä tavarakin tulee paljon pienemmällä paineella. Ennen oli erektiokulma melkein suoraan ylöspäin nyt enää vain lievästi yläviistoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman kortsua erittäin harvoin, kortsun kanssa sählätessä noin joka kolmas kerta.

Vierailija
4/15 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo pitää suhteuttaa seksikertojen määrään. Esim jos vain kerran vuodessa, niin...

Vierailija
5/15 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo pitää suhteuttaa seksikertojen määrään. Esim jos vain kerran vuodessa, niin...

Mitä väliä niillä kerroilla on? Ei ota eteen kunnolla enää koskaan.

Vierailija
6/15 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 50 ja ainoa ongelma on se, että aamuisin ei meinaa virtsaamisesta tulla mitään, kun heijari on niin kovana.

Ja olen tupakoinut 30 vuotta jo.

Vierailija
7/15 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kohta 50 ja ainoa ongelma on se, että aamuisin ei meinaa virtsaamisesta tulla mitään, kun heijari on niin kovana.

Ja olen tupakoinut 30 vuotta jo.

No niinpä. Seinille tahtoo mennä vaikka kuinka kusettais. Pitää vaan odotella. Ärsyttävää..

mies54v

Vierailija
8/15 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta jos vastapuolena on lihava nainen, tai useampi.

Vierailija
9/15 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kun seksiä pitää harrastaa mahdollisimman monta kertaa lyhyen ajan sisään silloin kunnsiijen on mahdollisuus. Ensimmäiset kaksi kertaa on todella teräksinen erektio. Sitten alkaa olemaan jo hankalampaa. Mieli tekee mutta kun akalla niin väljä pillu ettei oikein tunnu missään ja persettä ei anna. Mutta keskimäärin olen tyytyväinen kyllä. Noin viikon välein pääsee kunnolla panemaan.

M45

Vierailija
10/15 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kertaa päivässä onnistuisi helposti, uuden kumppanin kanssa ehkä enemmänkin. Nuorukaisena se oli 7-8 ja seuraavana päivänä uudestaan. Laatu parantunut M46

Vierailija
11/15 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin nyt kuitenkin n. joka kymmenes kerta, vaikka en pidä sitä ongelmana, jos välillä vähän pehmenee esim. asennoissa, joita nainen rakastaa mut itse en niin välitä. Sellaista ongelmaa, ettei olisi pystynyt seksiin ollenkaan, ei ole ollut koskaan selvinpäin…

Vierailija
12/15 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sitä voi ottaa sormet ja/tai suun+kielen avuksi...

esimerkiksi tilanne jossa ollaan molemmat jo tultu ja sit nainen haluaakin vielä lisää...

Vierailija
13/15 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein aina kun seisoo jatkuvasti. Esim bussissa tosi noloa kun joogapäntsitytöt seisoskelee ja seisottaa käytävällä.

Vierailija
14/15 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään kun seksiä pitää harrastaa mahdollisimman monta kertaa lyhyen ajan sisään silloin kunnsiijen on mahdollisuus. Ensimmäiset kaksi kertaa on todella teräksinen erektio. Sitten alkaa olemaan jo hankalampaa. Mieli tekee mutta kun akalla niin väljä pillu ettei oikein tunnu missään ja persettä ei anna. Mutta keskimäärin olen tyytyväinen kyllä. Noin viikon välein pääsee kunnolla panemaan.

M45

No mitä valitat? Vaihda miehiin.

Vierailija
15/15 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa aloittamani viestiketju "Inuliini auttaa erektioon".

Aloita sen napsiminen ja erektio-ongelmat eivät palaa.

Muista käyttää tarpeeksi kauan = min 6 vk..