Mistä venäläisähtöisestä asiasta olisi vaikein luopua?
Kommentit (57)
Ei tule mitään ikävä.
Bensaa olen auton tankkiin joskus tankannut mikä varmaan tullut venäjältä. Vaan eipä tuo minua hetkauta mistä päin maailmaa se öljy tulee. Aina sitä yhden pienen Suomen tarpeisiin riittää.
Rakastan Tšaikovskin musiikkia, erityisesti hänen oopperoitaan. Moni muu varmasti pitää esimerkiksi Joutsenlammesta tai Pähkinänsärkijästä. Olisi raskasta luopua kuuntelemasta.
Toivoisin, että kaikki ymmärtäisivät ettei Putin ole yhtä kuin Venäjä, venäläisyys tai venäläinen kulttuuri.
Ruista tuodaan paljon Venäjältä, joten Kait ruisleivästä, kun suomen oma tuotanto on suhteellisen pientä.
Sähköstä ja bensasta.
Muista niiden tuotteista on sikäli vaikea luopua, että en ole niitä käyttänytkään/juonutkaan/syönytkään aiemminkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ruista tuodaan paljon Venäjältä, joten Kait ruisleivästä, kun suomen oma tuotanto on suhteellisen pientä.
Apua. Mä syön paljon ruisleipää, enkä tiennyt tuota.
LAINAUS: "Toivoisin, että kaikki ymmärtäisivät ettei Putin ole yhtä kuin Venäjä, venäläisyys tai venäläinen kulttuuri."
Totta tämäkin. Putin on vain saanut mieleni kiihdyksiin, että en vai osaa ajatella tällä hetkellä muuta kuin tuota sotaa Ukrainaa vastaan. Venäjällä on kuitenkin pinta-alaa varmasti ihan tarpeeksi. Piti vielä mennä tappamaan omaa etnistä ryhmäänsä. Siinä ei ole mitään kunnioitettavaa. Ei mitään. Halpaa on ihmishenki.
Sieltä tulee talvisin kylmää ilmaa. Harrastan hiihtoa ja hyvä että talvisin on lunta.
Täällä kans Tetriksestä. Tyttärellä ps5 ja meillä siihen Tetris, ainoa peli, jota pelaan, joskus harvoin...
Vierailija kirjoitti:
Sinkkiämpäristä. Minulla on tuhka astiana.
Mistä sait siihen pohjan?
Joistain laulujen sävelistä, kuten "Uralin pihlaja" ja "Unohtumaton ilta".