Oon kesätöissä kaupassa ja päästin asiakkaan vessaan
Olin hyllyttämässä tuotteita, kun eräs siististi pukeutunut nainen tuli kysymään, että voisiko päästä vessaan. Perehdytyksessä meille kerrottiin, että asiakkaita ei saa päästää vessaan, koska meillä ei ole yleistä vessaa, joten vastasin, että valitettavasti meillä ei ole asiakasvessoja. Nainen kuiskasi sitten vähän hätääntyneen oloisena, että hänellä on joku suolistosairaus, on ollut leikkauksessa eikä pysty millään pidättämään, joten tunsin myötätuntoa häntä kohtaan. Hänellä oli kärryt täynnä tavaraakin ja tuskin ehtisi ostoksiakaan tehdä hädässä. Vein hänet sitten takahuoneeseen vessaan ja jäin tiskaamaan henkilöstön asioita, että tekisin jotain hyödyllistä sillä aikaa, kun odottaisin naisen vessasta ja saattaisin hänet pois henkilöstön tiloista.
Esimies kumminkin näki, kun saatoin naisen pois vessasta ja tuli heti kysymään, että kuka henkilö oli ja miksi oli takahuoneessa. Sain haukut, kun päästin hänet vessaan, koska asiakkaita ei saa IKINÄ päästää vessaan, vaikka mikä olisi. Ei auttanut selittelyt tilanteessa. Toiminko täysin väärin, missä inhimillisyys?
Kommentit (215)
Asioin ainoastaan kaupoissa, joissa on asiakaswc. Lukekaa te muut vessapassista.
No Lidlissä nyt ainakin on yleisöwc täällä meillä! Hyvä Lidl!
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:28"]
Ei voi päästää. Ketään.
On liian helppo tsekkailla takatilat, joissa usein sijaitsee myös kassakaappi, varastaa tavaraa mennessään tai asiakas voi olla väkivaltainen hullu.
Sitä ei ikinä näe päällepäin ja siksi ei päästetä ketään. Oli sairaus tai lapsi, ikinä ei tiedä. Inhottavaa ja ymmärrän, että kesätyöntekijät siihen syyllistyy hyvyyttään, mutta ei naurata kun tavaraa häviää, tulee ryöstö tai murto tai asiakas käy vaikka päälle.
Siisteyskin on yksi tekijä. Itse päästin myös vuosia sitten silloin tällöin pyytäjät vessaan. Yksi kävi suihkussa lattiakaivottomassa vessakopissa käsisuihkun avulla, toinen oli hieronut pökäleitään ympäri pönttöä ja lattiaa. Yksi mies alkoi käyttäytyä uhkaavasti ja ilmoitti, ettei poistu takatiloista. Yksin töissä, ei vartiointia. Yhdestäkään ei näkynyt päällepäin, eivät olleet humalassa tai huumeissa tai uhkailleet etukäteen mitään. Uhkailutapauksen jälkeen vihdoin opin.
Ei voi päästää.
[/quote]
Ja olen itsekin diagnoosia kantava suolistosairas, ennennkuin tullaan mistään terveistä huutelemaan. Olen paskonut housuun julkisella paikalla useamman kerran.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:15"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:04"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:22"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:29"]
Olin hyllyttämässä tuotteita, kun eräs siististi pukeutunut nainen tuli kysymään, että voisiko päästä vessaan. Perehdytyksessä meille kerrottiin, että asiakkaita ei saa päästää vessaan, koska meillä ei ole yleistä vessaa, joten vastasin, että valitettavasti meillä ei ole asiakasvessoja. Nainen kuiskasi sitten vähän hätääntyneen oloisena, että hänellä on joku suolistosairaus, on ollut leikkauksessa eikä pysty millään pidättämään, joten tunsin myötätuntoa häntä kohtaan. Hänellä oli kärryt täynnä tavaraakin ja tuskin ehtisi ostoksiakaan tehdä hädässä. Vein hänet sitten takahuoneeseen vessaan ja jäin tiskaamaan henkilöstön asioita, että tekisin jotain hyödyllistä sillä aikaa, kun odottaisin naisen vessasta ja saattaisin hänet pois henkilöstön tiloista.
Esimies kumminkin näki, kun saatoin naisen pois vessasta ja tuli heti kysymään, että kuka henkilö oli ja miksi oli takahuoneessa. Sain haukut, kun päästin hänet vessaan, koska asiakkaita ei saa IKINÄ päästää vessaan, vaikka mikä olisi. Ei auttanut selittelyt tilanteessa. Toiminko täysin väärin, missä inhimillisyys?
[/quote]
Toimit aivan upeasti. Kiitos sinulle inhimillisyydestä ja loistavasta asiakaspalveluasenteesta :)
Kärsin itse suolistosairaudesta (Crohnin tauti) ja minulle on iskenyt usein kauhea hätä kaupassa. Asioin yleensä vain liikkeissä, joissa tiedän pääseväni vessaan. Kerran tein kuitenkin poikkeuksen. Myyjä kieltäytyi vedoten sääntöihin, äkkiä kohti toista vessaa. Matkalla sinne vatsani sitten räjähti, verta ja ulostetta roiskui kenkiini saakka. Minulla oli vielä valkoiset housut ja kengät. Silloin tunsin itseni erittäin nöyryytetyksi, sairaaksi ja väsyneeksi.
[/quote]
Kukaan cronin tautia sairastava ei käytä valkoisia housuja, sen toki tajuat itsekin.
[/quote]
Oli kuuma kesäpäivä, ei ollut muita housuja puhtaina ja sen piti olla hyvä päivä.
[/quote]
Vain av-palstalla voidaan syyllistää sairasta ihmistä, että väärän väriset housut. Tuskinpa se housujen väri oli tapauksesta kertoneen henkilön pointti.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:28"]Ei voi päästää. Ketään.
On liian helppo tsekkailla takatilat, joissa usein sijaitsee myös kassakaappi, varastaa tavaraa mennessään tai asiakas voi olla väkivaltainen hullu.
Sitä ei ikinä näe päällepäin ja siksi ei päästetä ketään. Oli sairaus tai lapsi, ikinä ei tiedä. Inhottavaa ja ymmärrän, että kesätyöntekijät siihen syyllistyy hyvyyttään, mutta ei naurata kun tavaraa häviää, tulee ryöstö tai murto tai asiakas käy vaikka päälle.
Siisteyskin on yksi tekijä. Itse päästin myös vuosia sitten silloin tällöin pyytäjät vessaan. Yksi kävi suihkussa lattiakaivottomassa vessakopissa käsisuihkun avulla, toinen oli hieronut pökäleitään ympäri pönttöä ja lattiaa. Yksi mies alkoi käyttäytyä uhkaavasti ja ilmoitti, ettei poistu takatiloista. Yksin töissä, ei vartiointia. Yhdestäkään ei näkynyt päällepäin, eivät olleet humalassa tai huumeissa tai uhkailleet etukäteen mitään. Uhkailutapauksen jälkeen vihdoin opin.
Ei voi päästää.
[/quote]
Ymmärrettävää, en minäkään uskaltaisi päästää kun olen työvuorossa välillä yksinkin. Sitten on vaan paskottava housuun tai hankittava kunnollisia vaippoja.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:22"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:13"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:02"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:22"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:29"] Olin hyllyttämässä tuotteita, kun eräs siististi pukeutunut nainen tuli kysymään, että voisiko päästä vessaan. Perehdytyksessä meille kerrottiin, että asiakkaita ei saa päästää vessaan, koska meillä ei ole yleistä vessaa, joten vastasin, että valitettavasti meillä ei ole asiakasvessoja. Nainen kuiskasi sitten vähän hätääntyneen oloisena, että hänellä on joku suolistosairaus, on ollut leikkauksessa eikä pysty millään pidättämään, joten tunsin myötätuntoa häntä kohtaan. Hänellä oli kärryt täynnä tavaraakin ja tuskin ehtisi ostoksiakaan tehdä hädässä. Vein hänet sitten takahuoneeseen vessaan ja jäin tiskaamaan henkilöstön asioita, että tekisin jotain hyödyllistä sillä aikaa, kun odottaisin naisen vessasta ja saattaisin hänet pois henkilöstön tiloista. Esimies kumminkin näki, kun saatoin naisen pois vessasta ja tuli heti kysymään, että kuka henkilö oli ja miksi oli takahuoneessa. Sain haukut, kun päästin hänet vessaan, koska asiakkaita ei saa IKINÄ päästää vessaan, vaikka mikä olisi. Ei auttanut selittelyt tilanteessa. Toiminko täysin väärin, missä inhimillisyys? [/quote] Toimit aivan upeasti. Kiitos sinulle inhimillisyydestä ja loistavasta asiakaspalveluasenteesta :) Kärsin itse suolistosairaudesta (Crohnin tauti) ja minulle on iskenyt usein kauhea hätä kaupassa. Asioin yleensä vain liikkeissä, joissa tiedän pääseväni vessaan. Kerran tein kuitenkin poikkeuksen. Myyjä kieltäytyi vedoten sääntöihin, äkkiä kohti toista vessaa. Matkalla sinne vatsani sitten räjähti, verta ja ulostetta roiskui kenkiini saakka. Minulla oli vielä valkoiset housut ja kengät. Silloin tunsin itseni erittäin nöyryytetyksi, sairaaksi ja väsyneeksi. [/quote] Kauhean kuuloista mutta pakko kysyä miksi et käytä vaippoja jos tiedät että noin voi käydä? Niitähän on sellaisia huomaamattomia inkohousuja aikuisille, Alzheimeria sairastava anoppini käyttää sellaisia eikä niitä edes huomaa vaatteet päällä. Voiko muuten noin kamalaa sairautta sairastava käydä ollenkaan töissä?
[/quote]
Oli vaippa, mutta siitä ei ollut tarpeeksi hyötyä. Ei, olen sairaseläkkeellä :( En ainoastaan tämän takia, vaan on useita muitakin sairauksia. Haluaisin kyllä olla edelleen työelämässä, mutta ei vain onnistu.
[/quote]
Miksi tommosella perudsteella pääsee siaraseläkkeelle?!
[/quote]
Lue ylhäältä. Tuossahan lukee, että on myös muitaa sairauksia. Lopettaisit sen kadehtimisen.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:34"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:28"]Ei voi päästää. Ketään. On liian helppo tsekkailla takatilat, joissa usein sijaitsee myös kassakaappi, varastaa tavaraa mennessään tai asiakas voi olla väkivaltainen hullu. Sitä ei ikinä näe päällepäin ja siksi ei päästetä ketään. Oli sairaus tai lapsi, ikinä ei tiedä. Inhottavaa ja ymmärrän, että kesätyöntekijät siihen syyllistyy hyvyyttään, mutta ei naurata kun tavaraa häviää, tulee ryöstö tai murto tai asiakas käy vaikka päälle. Siisteyskin on yksi tekijä. Itse päästin myös vuosia sitten silloin tällöin pyytäjät vessaan. Yksi kävi suihkussa lattiakaivottomassa vessakopissa käsisuihkun avulla, toinen oli hieronut pökäleitään ympäri pönttöä ja lattiaa. Yksi mies alkoi käyttäytyä uhkaavasti ja ilmoitti, ettei poistu takatiloista. Yksin töissä, ei vartiointia. Yhdestäkään ei näkynyt päällepäin, eivät olleet humalassa tai huumeissa tai uhkailleet etukäteen mitään. Uhkailutapauksen jälkeen vihdoin opin. Ei voi päästää. [/quote] Ymmärrettävää, en minäkään uskaltaisi päästää kun olen työvuorossa välillä yksinkin. Sitten on vaan paskottava housuun tai hankittava kunnollisia vaippoja.
[/quote]
Entäs, jos asiakas paskoo vahingossa lattiallekin? Mitä sitten? Onko se asiakkaan vika, ettei hän pääse vessaan?
Kyllä on taas kiva keskustelu :( Sairaita ihmisiä syytetään liioittelijoiksi ja ties miksi :( Olisitte onnellisia, ettette itse kärsi tämmöisistä sairauksista!
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:28"]
Ei voi päästää. Ketään.
Ei voi päästää.
[/quote]
Ja olen itsekin diagnoosia kantava suolistosairas, ennennkuin tullaan mistään terveistä huutelemaan. Olen paskonut housuun julkisella paikalla useamman kerran.
[/quote]
Ja et muuten kanna diagnoosia suolistosairaudesta. Senhän näköö jo koko kirjoituksesta, varsinkin viimeisestä lauseesta.
Eikö tosiaan ole olemassa vaippoja, jotka pitävät kakan sisällään? Onpa kummaa.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:39"]
Eikö tosiaan ole olemassa vaippoja, jotka pitävät kakan sisällään? Onpa kummaa.
[/quote]
Semmoista nestemäistä litkua ei mikään vaippa pidä sisällään....
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:38"]Kyllä on taas kiva keskustelu :( Sairaita ihmisiä syytetään liioittelijoiksi ja ties miksi :( Olisitte onnellisia, ettette itse kärsi tämmöisistä sairauksista!
[/quote]
Niinpä. Vaikka nuin törkeitä ihmisiä löytyy, en siltikään toivo heille samaa sairautta.
Mulla on kerran käynyt niin, että vahingossa paskoin lattialle ennen kuin pääsin asiakasvessaan. Varmasti elämäni nöyryyttävin hetki. En koskaan unohda myyjän ilmettä. Hän oli niin myötätuntoinen. En joutunut edes korvaamaan vahinkoa. Todellakin kiitin häntä, kehuin pomolle jälkeenpäin sekä vein lahjan työpaikalle.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:28"] Ei voi päästää. Ketään. On liian helppo tsekkailla takatilat, joissa usein sijaitsee myös kassakaappi, varastaa tavaraa mennessään tai asiakas voi olla väkivaltainen hullu. Sitä ei ikinä näe päällepäin ja siksi ei päästetä ketään. Oli sairaus tai lapsi, ikinä ei tiedä. Inhottavaa ja ymmärrän, että kesätyöntekijät siihen syyllistyy hyvyyttään, mutta ei naurata kun tavaraa häviää, tulee ryöstö tai murto tai asiakas käy vaikka päälle. Siisteyskin on yksi tekijä. Itse päästin myös vuosia sitten silloin tällöin pyytäjät vessaan. Yksi kävi suihkussa lattiakaivottomassa vessakopissa käsisuihkun avulla, toinen oli hieronut pökäleitään ympäri pönttöä ja lattiaa. Yksi mies alkoi käyttäytyä uhkaavasti ja ilmoitti, ettei poistu takatiloista. Yksin töissä, ei vartiointia. Yhdestäkään ei näkynyt päällepäin, eivät olleet humalassa tai huumeissa tai uhkailleet etukäteen mitään. Uhkailutapauksen jälkeen vihdoin opin. Ei voi päästää. [/quote] Ja olen itsekin diagnoosia kantava suolistosairas, ennennkuin tullaan mistään terveistä huutelemaan. Olen paskonut housuun julkisella paikalla useamman kerran. [/quote] Ja et muuten kanna diagnoosia suolistosairaudesta. Senhän näköö jo koko kirjoituksesta, varsinkin viimeisestä lauseesta.
[/quote]
Sori, mutta minulla on diagnoosi. Minulta on poistettu suolta avoleikkauksessa, olen käyttänyt peräruiskeita viikottain yli kymmenen vuotta ja kyllä, olen paskonut housuuni julkisella paikalla. Prismassa, Sokos Hotellin aamiaishuoneessa (ehdin nousta sentään seisomaan ettei ripuli imeytynyt kangaspenkkiin), uuden poikaystävän luona yökylässä viidettä kertaa... Anteeksi, jos puhun sairaudestani sinun mielestäsi väärin. Sille on syynsä, ettei tukiryhmät ole kiinnostaneet.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:43"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:28"] Ei voi päästää. Ketään. On liian helppo tsekkailla takatilat, joissa usein sijaitsee myös kassakaappi, varastaa tavaraa mennessään tai asiakas voi olla väkivaltainen hullu. Sitä ei ikinä näe päällepäin ja siksi ei päästetä ketään. Oli sairaus tai lapsi, ikinä ei tiedä. Inhottavaa ja ymmärrän, että kesätyöntekijät siihen syyllistyy hyvyyttään, mutta ei naurata kun tavaraa häviää, tulee ryöstö tai murto tai asiakas käy vaikka päälle. Siisteyskin on yksi tekijä. Itse päästin myös vuosia sitten silloin tällöin pyytäjät vessaan. Yksi kävi suihkussa lattiakaivottomassa vessakopissa käsisuihkun avulla, toinen oli hieronut pökäleitään ympäri pönttöä ja lattiaa. Yksi mies alkoi käyttäytyä uhkaavasti ja ilmoitti, ettei poistu takatiloista. Yksin töissä, ei vartiointia. Yhdestäkään ei näkynyt päällepäin, eivät olleet humalassa tai huumeissa tai uhkailleet etukäteen mitään. Uhkailutapauksen jälkeen vihdoin opin. Ei voi päästää. [/quote] Ja olen itsekin diagnoosia kantava suolistosairas, ennennkuin tullaan mistään terveistä huutelemaan. Olen paskonut housuun julkisella paikalla useamman kerran. [/quote] Ja et muuten kanna diagnoosia suolistosairaudesta. Senhän näköö jo koko kirjoituksesta, varsinkin viimeisestä lauseesta.
[/quote]
Sori, mutta minulla on diagnoosi. Minulta on poistettu suolta avoleikkauksessa, olen käyttänyt peräruiskeita viikottain yli kymmenen vuotta ja kyllä, olen paskonut housuuni julkisella paikalla. Prismassa, Sokos Hotellin aamiaishuoneessa (ehdin nousta sentään seisomaan ettei ripuli imeytynyt kangaspenkkiin), uuden poikaystävän luona yökylässä viidettä kertaa... Anteeksi, jos puhun sairaudestani sinun mielestäsi väärin. Sille on syynsä, ettei tukiryhmät ole kiinnostaneet.
[/quote]
Miten toimisit sitten jos asiakas paskoo vahingossa sairautensa vuoksi lattialle?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:44"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:43"]
[/quote]
[/quote]
Miten toimisit sitten jos asiakas paskoo vahingossa sairautensa vuoksi lattialle?
[/quote]
Työnantajan ohjeistuksen mukaisesti. Olisin myötätuntoinen.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:44"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:43"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Niinpä tai sitten ite ulostat lattialle?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:11"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:57"]
Tiedän kaupan, jossa on asiakkaita varten portatiivi. Jos on pakko päästä vessaan, otetaan se esille takahuoneesta ja sanotaan, että tässä, tuossa tiskin takana voit toimittaa asiasi. Kukaan ei ole vielä siihen suostunut, vaikka ensin on valiteltu ties mitä sairauksia. Jokainen haluaa nimenomaan vessaan, jolloin kysymys kuuluukin, että miksi ehdottomasti henkilökunnan tiloihin, jos se paska lentää justiinsa nyt. Ja se tiski siinä suojaa sen verran, että muille asiakkaille voi sanoa, että älkää kiitos katsoko.
[/quote]
Ei se portatiivi ole hyvä vaihtoehto, jos tavaraa ns. roiskuu joka puolelle. Tynnyri voisi olla parempi. Ei ainoastaan se katsominen, vaan ne äänet, hajut jne. Ei todellakaan kivaa varmasti muillekaan asiakkaille. Joten ehkä olisi parempi vaihtoehto päästää se asiakas sinne WC:seen eikä nöyryyttää häntä sairautensa vuoksi.
[/quote]
Nyt en ymmärrä: mahavaivaiset on kertoneet, että vessaan pitää päästä heti, juuri nyt. Sitten heille tarjotaan portatiivia ja sepä ei kelpaa, pitää päästä vessaan. Silti eivät pasko siinä housuihinsa vaan lähtevät vihaisina pois. Miten se portatiivi aiheuttaa pikaummetusta? Ja jos tavaraa roiskuu joka puolelle, ei asiakkaan paikka ole henkilökunnan vessaa likaamassa!
Tajusitko: suurin osa henkilökunnan vessaan yrittävistä pärjää varsi hyvin siihen asti, kunnes tulee yleisövessa jossain vastaan.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:46"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:44"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:43"] [quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:39"] [quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:28"] Ei voi päästää. Ketään. On liian helppo tsekkailla takatilat, joissa usein sijaitsee myös kassakaappi, varastaa tavaraa mennessään tai asiakas voi olla väkivaltainen hullu. Sitä ei ikinä näe päällepäin ja siksi ei päästetä ketään. Oli sairaus tai lapsi, ikinä ei tiedä. Inhottavaa ja ymmärrän, että kesätyöntekijät siihen syyllistyy hyvyyttään, mutta ei naurata kun tavaraa häviää, tulee ryöstö tai murto tai asiakas käy vaikka päälle. Siisteyskin on yksi tekijä. Itse päästin myös vuosia sitten silloin tällöin pyytäjät vessaan. Yksi kävi suihkussa lattiakaivottomassa vessakopissa käsisuihkun avulla, toinen oli hieronut pökäleitään ympäri pönttöä ja lattiaa. Yksi mies alkoi käyttäytyä uhkaavasti ja ilmoitti, ettei poistu takatiloista. Yksin töissä, ei vartiointia. Yhdestäkään ei näkynyt päällepäin, eivät olleet humalassa tai huumeissa tai uhkailleet etukäteen mitään. Uhkailutapauksen jälkeen vihdoin opin. Ei voi päästää. [/quote] Ja olen itsekin diagnoosia kantava suolistosairas, ennennkuin tullaan mistään terveistä huutelemaan. Olen paskonut housuun julkisella paikalla useamman kerran. [/quote] Ja et muuten kanna diagnoosia suolistosairaudesta. Senhän näköö jo koko kirjoituksesta, varsinkin viimeisestä lauseesta. [/quote] Sori, mutta minulla on diagnoosi. Minulta on poistettu suolta avoleikkauksessa, olen käyttänyt peräruiskeita viikottain yli kymmenen vuotta ja kyllä, olen paskonut housuuni julkisella paikalla. Prismassa, Sokos Hotellin aamiaishuoneessa (ehdin nousta sentään seisomaan ettei ripuli imeytynyt kangaspenkkiin), uuden poikaystävän luona yökylässä viidettä kertaa... Anteeksi, jos puhun sairaudestani sinun mielestäsi väärin. Sille on syynsä, ettei tukiryhmät ole kiinnostaneet. [/quote] Miten toimisit sitten jos asiakas paskoo vahingossa sairautensa vuoksi lattialle? [/quote] Niinpä tai sitten ite ulostat lattialle?
[/quote]
Tarjoutuisin siivoamaan ja sanoisin, että minulla on sairaus. Hotellissa olisin varmaan joutunut ilmoittamaan vahingosta, että penkki olisi pesty kunnolla. Onneksi ehdin seisomaan asti.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 20:36"]Päästättekö te kotonakin vessaan kenet tahansa joka soittaa ovikelloa ja sanoo, että pitää päästä vessaan?
[/quote]
Päästän, varsinkin kun itse tiedän mitä hätä on. Helppoahan se täällä näillä terveillä on, kun eivät tiedä ollenkaan miltä tuntuu paskoa housuihin.
[/quote] Tuossa sinun pitää syyttää niitä terveitä kauppiaita jotka laativat säännöt. Kuinka monta uhkausta olenkaan saanut työntekijänä kun en saa päästää asiakkaita henkilökunnan vessaan? Kadulla voi sitten kuulla loput haukut ja juorut.