Sain harvinaisen vastenmielisen lähestymisen Tinderissä
Aina on näitä seksinvonkaajia sun muita, mutta ne on mielestäni ihan harmittomia. No tämä herra oli katsellut kuviani ja päätellyt sen perusteella statukseni ja elämänhistoriani. Olin hänen mukaansa manager-tason työssä kaupallisella alalla. Olen varttunut Helsingissä tai Espoossa ja puhun sujuvasti englantia, ruotsia ja ranskaa. Minulla on kultakuorinen iPhone ja ajan valkoisella BMW:llä. Minulla on yksi 5 vuotta nuorempi pikkusisko, jonka kanssa olen läheisissä väleissä.
Sulattaisko sun sydämen tuollainen aloitus? Mun kohdalla niin ei tapahtunut.
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:30"]
No pitikö edes paikkansa? Yök muuten.
[/quote]
Ei pitänyt. Kysyin tyypiltä, että tämäkö olis sun unelmanainen, jolloin alkoikin sitten nolostuneena perua sanojaan :D ap
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:33"]
Taisit kuitenkin olla vähän imarreltu.
[/quote]
En. Lähinnä ällöttää tuollainen maailmankuva, enkä haluaisi että kumppanillani olisi tuollaisia odotuksia minusta. ap
Epäilyttävä, yritti ehkä osoittaa miten hän lukee sua kuin avointa kirjaa. Sellaisesta suhteesta voi tulla ahdistava kun muka toinen tietää kkaiken ennenkuin itse aavistatkaan.
Tai ehkä vaan kuvasi antoi jhänelle kimmokkeen ajatuksenlennolle, ja etsii ehkä sitä daamia joka vastaa samanlaisella sepustuksella. Tiedä noista, toimi niinkuin oikealta tuntuu.
Niin ja hän vielä harmitteli, että kun suomalaiset naiset ottavat niin "henkilökohtaisesti" nämä hänen arvausleikkinsä. En tiedä, miksi mies yksilöi tässä juuri suomalaiset, koska hän oli siis itsekin suomalainen. Erikoinen tyyppi :) ap
Oletko katsonut Gilmoren tyttöjä? Ilmeisesti hän on, kun noin intoutuu sanailemaan. Olen samaa mieltä, ärsyttävää on.
No pitikö edes paikkansa? Yök muuten.