Jos sinkkunainen ja varattu mies harrastavat seksiä
ja mies ei ole koskaan sanallaankaan maininnut olevansa varattu, onko nainen mielestänne syyllinen pettämiseen? Omasta mielestäni ei. Itsehän mies valintansa tekee?
Kommentit (23)
Mites nainen tiennyt varattuna olemisesta jos mies ei tosiaan siitä itse ole kertonut ?
Miehen oma suhde ja näin hän syyllinen. :D ainakin minun mielestäni
Tietty mies syyllinen. Vaikka olisi kertonutkin. Ei se nainen ketään petä kun on vapaa. Mies tekee omat valintansa ja virheensä.
No kai sitä voi kysyä! Luulisi että siviilisääty tulee jo aika alkuvaiheessa puheeksi. Aika tyhmä koko kysymys.
Ei kaikilla naisilla ole omatuntoa.Jos sellainen on,ei kajoa varattuun koska tietää tekevänsä väärin.
Varmaan ei kannata edes mainita, millaisilta naisilta ominaisuus puuttuu.
Selkeää onkin kun on sormus sormessa, mutta ei ole itse koskaan avoimesti kertonut. Miksi sitten niin usein naisia syytetään??
Mielestäni vastuu on sillä (ja vain sillä!) jolla on parisuhde. Ihan sama tietääkö toinen tästä parisuhteesta, jollei varattu pysty pitämään housuja jalassa niin se ei ole sinkun murhe.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 21:57"]Mielestäni vastuu on sillä (ja vain sillä!) jolla on parisuhde. Ihan sama tietääkö toinen tästä parisuhteesta, jollei varattu pysty pitämään housuja jalassa niin se ei ole sinkun murhe.
[/quote]
Olen TÄYSIN samaa mieltä. Miksi potea huonoa omaatuntoa, tuskin miestä kukaan sinkkunainen pakottaa sänkyyn?
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 21:55"]
Ei kaikilla naisilla ole omatuntoa.Jos sellainen on,ei kajoa varattuun koska tietää tekevänsä väärin. Varmaan ei kannata edes mainita, millaisilta naisilta ominaisuus puuttuu.
[/quote]
Sori vaan, mies jos on varattu, hän on ainoa joka pettää. Tekisi varmaan mieli syyttää sitä toista naista, mutta ei kukaan väkisin sitä miestä ole vienyt.
Niinpä, kyllä varmaan naisella omatunto on, mutta miksi kieriskellä itseinhossa kun ei tosiaan itse ole pettänyt? Miehen syy ehdottomasti!!
Varattu on vastuussa jos pettää. Jos taas sinkku tietää olevansa varatun kanssa, ei hänkään puhdas pulmunen ole.
Mies on tietenkin ainoa, joka pettää, mutta nainenkin toimii toki moraalittomasti, jos tieten tahtoen varattuun kajoaa. Mutta jos mies valehtelee olevansa sinkku, vaikkei ole, nainen ei tietenkään tee mitään väärää.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 22:05"]
Mies on tietenkin ainoa, joka pettää, mutta nainenkin toimii toki moraalittomasti, jos tieten tahtoen varattuun kajoaa. Mutta jos mies valehtelee olevansa sinkku, vaikkei ole, nainen ei tietenkään tee mitään väärää.
[/quote]
Mä en nyt ihan niele tuota että nainen olisi jotenkin osasyyllinen jos tietää. Jos minä naimisissaolevana naisena päädyn vieraaseen sänkyyn niin mielestäni on ihan sama tietääkö toinen osapuoli minun siviilisäätyäni. Jos varattu haluaa tehdä syrjähypyn niin hän sen myös tekee, jollei joku moraalinvartija lämpene niin aina löytyy joku jolle varattukin kelpaa. Ja kyllä, vika ja vastuu on aina varatulla.
En vaan ymmärrä? Miksi nainen "ei olisi puhdas pulmunen"? Jos hänelle ei ole parisuhteesta edes kerrottu? Vaikka päänsä sisällä tietäisikin ja mies tehnyt aloitteet.
Kyllä minä ainakin naisena vihaisin sitä muijaa.
No ei kun ei ole asiasta tiennyt. Tällaset miehet sais kyllä hirttää palleistansa. Paristi itsekin varattuun soppaan lusikkani työnsin ihan tietämättä, saatanan pellet. Enpä tule koskaan seurustelemaan vakavasti kaksilahkeisten kanssa
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 22:01"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 21:55"]
Ei kaikilla naisilla ole omatuntoa.Jos sellainen on,ei kajoa varattuun koska tietää tekevänsä väärin. Varmaan ei kannata edes mainita, millaisilta naisilta ominaisuus puuttuu.
[/quote]
Sori vaan, mies jos on varattu, hän on ainoa joka pettää. Tekisi varmaan mieli syyttää sitä toista naista, mutta ei kukaan väkisin sitä miestä ole vienyt.
[/quote]
Ei ole vienyt väkisin mutta mä en ainakaan varatun miehen kanssa haluis harrastaa seksiä koskaan koitan miettiä itseäni sen naisen tilalla vaikka toki mies voi harrastaa muiden kanssa seksiä mutta itse en tuohon lähtisi... :/
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 22:12"]Kyllä minä ainakin naisena vihaisin sitä muijaa.
[/quote]
Ja mä miehenä panisin sitä muijaa. Me oltaisiin ihana pari.
Mielestäni mies ainoa syyllinen. Omapahan on parisuhteensa, ei se sinkkunainen siinä taholtaan ketään satuta.