Syitä miksi mies ei halua seksiä uudessa suhteessa?
Ollaan tapailtu vajaan vuoden satunnaisesti. Hän ei ole vielä "antanut" minulle. Eli ollaan tapailtu alkuun baaristelun yhteydessä. Muutaman kerran hän on vienyt minut kyllä kotiinsa ja helliä hetkiä oli, mutta housut pysyi jalassa. Ollaan tapailtu muutenkin toki.
Hän on kyllä sanonut olevansa vähän ujo näissä asioissa, joten en ole sitten pitänyt kiirettä enkä ole mitenkään itseäni halunnut liikaa tyrkyttää enkä ole ottanut asiaa sen kummemmin puheeksi.
En vain oikein osaa nyt päättää, että kuuluuko minun nyt odotella että hän tekee aloitetta vai jatkanko samaan malliin :) Ihana mies, ujon puoleinen kyllä.
Kommentit (99)
minunki mies oli neitsyt ja taidettiin oltu 8-9kk ku ekan kerran tehtiin mitään kyllä mäkin aluks ihmettelin mut sit se vihdoin kehtas kertoo mun mielestä se oli vaa tosi sulosta :)
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 09:58"]Kerron tässä nyt oman tarinani. Tapailin erästä miestä, joka ei kuukausiin halunnut edetä suhteessamme seksiin. Hän puhui kyllä seksistä paljon ja oli ihan kiihkeänä, kun suudeltiin jne. Jossain sivulauseessa sanoi, että häntä jännittää seksi, eikä edes tiedä, että "onnistuuko se". Tässä vaiheessa aloin olla jo vähän huolissani.
No eka kerta tuli sitten meillekin ja se oli jotain sanoinkuvaamattoman ihanaa. Mies oli taitava ja hyvinvarusteltu. Olin aivan onnesta soikeana seksin jälkeen. Seuraavaa kertaa ei sitten heti kuulunutkaan. Kun oltiin sängyssä, mies saattoi kertoa, kuinka paljon minua haluaa, mutta ei sitten tehnytkään mitään. Tai korkeintaan antoi suuseksiä, ihanaa toki sekin. Sitten kerran, kun suudeltiin hän tunnusti, että "taisi jo tulla". Tällaisia kertoja alkoi tulla useammin. Joskus mies syöksyi salamana vessaan hyväilysession jälkeen. Seksiä oli kuitenkin joskus harvoin ja aina silloin kun sitä oli, se oli todella hyvää vaikkakin mies laukesi todella nopeasti.
Kaikki tämä on saanut aikaan sen, että mies alkoi lopulta vältellä tapaamisia. Jotenkin tajusin yhdistää tuon seksiin ja ehdotin hänelle suoraan, josko voitaisiin tavallaan aloittaa alusta. Deittailla ilman, että vielä harrastetaan minkäänlaisa seksiä. Mies tuntui helpottuneelta. Itse ongelma on vielä ratkaisematta ja aion kyllä jossain vaiheessa ottaa sen puheeksi. Mutta nyt ajattelin antaa miehelle aikaa, hän on kuitenkin sen arvoinen.
Voisiko olla ap, että teilläkin olisi jotain samankaltaista? Miehellä jotain fyysistä ongelmaa, jota häpeää?
[/quote]
Eikö sinun miehesi osaa runkata tapaamispäivän aamuna? Se auttaisi ennenaikaiseen siemensyöksyyn.
tohon edelliseen vielä sen verran et oltiin kyllä vielä aika nuoria silloin tai no.. 16-17
Mä olen siis päässyt kosketteluasteeelle. Olen kosketellut, silitellyt, suudellut ja hyväillyt. Hän nautti tilanteesta, mutta jostain syystä hän ei kosketellut minua kuin hieman rinnoista ja lisäksi takapuolta vaatteiden päältä. Silitteli kyllä koko kropasta ja suuteli, selvästi nauttien. Sitten sanoi, ettei meillä ole kiire minnekään.
ap
Noin yleisesti, alussa on tärkeää, että nainen on empaattinen miehelle. Ei vain odota että mies panee itsestään jos mies on vähänkin muuta kuin "alapäämies." Tässä keississä aikaa on kulunut aika pitkään, mutta alussa oikea olotila voi olla tosi tärkeä asia myös miehen erektiolle ja seksille.
Seksi on yksinkertaista hauskaa. Miehet saattaa jännittää pahastikin, jos hommassa ei ole hauskuutta ja rentoutta, vaan se on joku arvosteltava suoritus. Muistakaa siis naiset hoitaa miehiä niin henkisesti kuin fyysisesti ;) 26
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 10:34"]
Mä olen siis päässyt kosketteluasteeelle. Olen kosketellut, silitellyt, suudellut ja hyväillyt. Hän nautti tilanteesta, mutta jostain syystä hän ei kosketellut minua kuin hieman rinnoista ja lisäksi takapuolta vaatteiden päältä. Silitteli kyllä koko kropasta ja suuteli, selvästi nauttien. Sitten sanoi, ettei meillä ole kiire minnekään.
ap
[/quote]Tuo viittaisi juuri siihen, että olet "liian" kiltti, varsinkin jos hän saa kuitenkin erektion kanssasi. Kokeilepa vain avata peliä lisää itse tai vain sanoa suoraan että koske mua täältäkin. 26
Voisiko sillä olla joku sukupuolitauti? Esim. herpes, hepatiitti tai peräti hiv? On todella todella todella harvassa miehet jotka venailevat vuoden ihan vain siksi ettei ole mikään kiire. Vuosi ei ole "kiire" vaan pitkä aika. Kyllä sillä joku muu syy on taustalla kuin ujous.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 11:14"]
Voisiko sillä olla joku sukupuolitauti? Esim. herpes, hepatiitti tai peräti hiv? On todella todella todella harvassa miehet jotka venailevat vuoden ihan vain siksi ettei ole mikään kiire. Vuosi ei ole "kiire" vaan pitkä aika. Kyllä sillä joku muu syy on taustalla kuin ujous.
[/quote]Hyvin mahdollista, kun hokee tuota lähes vuoden jälkeen. Mutta ap voisi vielä kokeilla olla aktiivisempi ja katsoa mitä tapahtuu. Koko elämää ei kyllä kannata tuhlata tuohon kun ap on terve seksiä tahtova nainen. 26
Siinähän on taiteilemista ettei ole liian kiltti kun ei halua olla liian tyrkkykään :)
ap
Ja mitenkä senkin tietää voi onko tautia vai eikö, sitä ei ainakaan voi kysyä kai :D
Jos on tauti niin luulisi ettei anna käsinkään koskea?
Jos mies on uskovainen ja odottaa avioliittoon asti?
kai uskonnosta voisi puhua suoraankin? Ainakin aikaisemmin kuin vuoden kuluttua?
Sä et voi vuoden jälkeen olla liian tyrkky. Anna mennä vaan!
Vaikka tuota kuinka yrittää miettiä ns normaaliksi tai varovaisuudeksi sun muuksi, niin ei kyllä minulla onnistu enää. Kyllä tuossa jotain outoa on, olette kuitenkin tunteneet/tapailleet vuoden! Onko mies koskaan edes puhunut seksistä tai siitä, kuinka hän haluaisi sitä kanssasi? Miten nuo "tilanteet" teidän välillänne ovat sitten loppuneet, jotka ovat olleet lähimpänä seksiä? Onko miehellä ollut aikaisempia kumppaneja?
Vuoden?? Itse olen todella seksuaalinen ihminen ja mielestäni kahden aikuisen ihmisen väliseen parisuhteeseen seksi vain kuuluu. Enemmän minua huolettaisi se, ettei kumpaakaan ole vuoteen himottanut toinen niin, että olisi ollut lähes "pakko" päästä puuhiin ;) Eri juttu sitten jos olette nuoria tai neitsyitä tai taustalla on jotain seksiin liittyvää traumaa.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 09:58"]
Kerron tässä nyt oman tarinani. Tapailin erästä miestä, joka ei kuukausiin halunnut edetä suhteessamme seksiin. Hän puhui kyllä seksistä paljon ja oli ihan kiihkeänä, kun suudeltiin jne. Jossain sivulauseessa sanoi, että häntä jännittää seksi, eikä edes tiedä, että "onnistuuko se". Tässä vaiheessa aloin olla jo vähän huolissani.
No eka kerta tuli sitten meillekin ja se oli jotain sanoinkuvaamattoman ihanaa. Mies oli taitava ja hyvinvarusteltu. Olin aivan onnesta soikeana seksin jälkeen. Seuraavaa kertaa ei sitten heti kuulunutkaan. Kun oltiin sängyssä, mies saattoi kertoa, kuinka paljon minua haluaa, mutta ei sitten tehnytkään mitään. Tai korkeintaan antoi suuseksiä, ihanaa toki sekin. Sitten kerran, kun suudeltiin hän tunnusti, että "taisi jo tulla". Tällaisia kertoja alkoi tulla useammin. Joskus mies syöksyi salamana vessaan hyväilysession jälkeen. Seksiä oli kuitenkin joskus harvoin ja aina silloin kun sitä oli, se oli todella hyvää vaikkakin mies laukesi todella nopeasti.
Kaikki tämä on saanut aikaan sen, että mies alkoi lopulta vältellä tapaamisia. Jotenkin tajusin yhdistää tuon seksiin ja ehdotin hänelle suoraan, josko voitaisiin tavallaan aloittaa alusta. Deittailla ilman, että vielä harrastetaan minkäänlaisa seksiä. Mies tuntui helpottuneelta. Itse ongelma on vielä ratkaisematta ja aion kyllä jossain vaiheessa ottaa sen puheeksi. Mutta nyt ajattelin antaa miehelle aikaa, hän on kuitenkin sen arvoinen.
Voisiko olla ap, että teilläkin olisi jotain samankaltaista? Miehellä jotain fyysistä ongelmaa, jota häpeää?
[/quote]Todella hienosti, kypsästi ja ymmärtäväisesti toimittu :) Onnekas mies sinulla.