Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi mies ei halua seksiä uudessa suhteessa?

Vierailija
23.07.2015 |

Ollaan tapailtu vajaan vuoden satunnaisesti. Hän ei ole vielä "antanut" minulle. Eli ollaan tapailtu alkuun baaristelun yhteydessä. Muutaman kerran hän on vienyt minut kyllä kotiinsa ja helliä hetkiä oli, mutta housut pysyi jalassa. Ollaan tapailtu muutenkin toki.

Hän on kyllä sanonut olevansa vähän ujo näissä asioissa, joten en ole sitten pitänyt kiirettä enkä ole mitenkään itseäni halunnut liikaa tyrkyttää enkä ole ottanut asiaa sen kummemmin puheeksi.

En vain oikein osaa nyt päättää, että kuuluuko minun nyt odotella että hän tekee aloitetta vai jatkanko samaan malliin :) Ihana mies, ujon puoleinen kyllä.

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi kysyä taudeista. Sehän on suorastaan normitoimenpide. Onko parempi olla häveliäs ja sitten huomata sairastavansa parantumatonta tautia? Voi myös olla, että mies on esim. käytetty lapsena seksuaalisesti hyväksi, tai jotain muuta vastaavaa traumaa, mikä vaikuttaa asiaan. Joka tapauksessa tässä vaiheessa on ihan normaalia kysyä että missä oikein mennään.

Vierailija
22/99 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jännitän uusien suhteiden kanssa ja silloin on veitikan kanssa paineita. Kun jännityksestä pääsee yli niin sitten ollaan terästä. Eli oletko naisena itse riittävän aktiivinen? Lahnojen kanssa on aika monella miehellä vaikeuksia sytyttää itsensä, jos nainen olettaa miehen "ottavan" hänet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänellä on vielä poikuus tallella. En oikein muutakaan syytä keksi vuoden seksittömyydelle. Multa on 29-vuotias kaverini (mies) kysynyt ihan suoraan, että voisinko mennä sänkyyn hänen kanssaan. Halusi asian alta pois. En kuitenkaan mennyt, koska kaverisuhde siinä ois pilalle mennyt. Vaati kyllä varmaan paljon pyytää tuollaista.

Vierailija
24/99 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä päätin, että annan hänelle vielä mahdollisuuden. Ja koitan päästä asiaan ihan keskustelemalla. Katsotaan sitten mitä tapahtuu. Jos vielä sen jälkeen epäröin niin sitten saa mennä jatkamaan matkaa. Mutta tauteja en ota puheeksi enkä tivaa onko traumoja. Koitan muotoilla kysymykseni jotenkin sillai sopivasti.

ap

Vierailija
25/99 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voiko sitä kysyä suoraan, että oletko neitsyt?

Vierailija
26/99 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:51"]Itse nostaisin kissan pöydälle
[/quote]
Näin minä tein kun oli mennyt yli puoli vuotta eikä tietoakaan, että olisi halunnut seksiä. Asiasta pitää puhua ihan avoimesti ja kertoa mitä itse siitä ajattelee ja kuulla mitä toinen ajattelee. Jos näkemykset eivät kohtaa, eikä ole valmis odottamaan toista niin silloin on syytä etsiä toinen mies. Itse vähän hämmennyin, että halusi odottaa nuinkin kauan (9kk) mutta ymmärrän hänen ajatusmallinsa. Halusi odottaa että on täysi luotto toiseen.

Vierailija
27/99 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden odottelun jälkeen vieläkin mietit, että voisikos tässä olla jotain ongelmaa... Joko vetovoima puuttuu tai sitten jotain on vialla eikä ongelma todnäk korjaannu, ellet ratkaise sitä itse. Siis onko mitään molemminpuolista stimulaatiota ollut? Olet saanut selville, että hänellä on penis joka tietyissä olosuhteissa seisoo.

Oletko riisunut häntä ja itseäsi ja osoittanut olevasi halukas seksuaaliseen kanssakäymiseen? Jos et, kokeile ja hyrise hänen korvaansa "oli jo aikakin". Ota kondomit mukaan, niin voitte edetä niin pitkälle kuin tahdotte.

Vierailija
28/99 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:07"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:51"]Itse nostaisin kissan pöydälle [/quote] Näin minä tein kun oli mennyt yli puoli vuotta eikä tietoakaan, että olisi halunnut seksiä. Asiasta pitää puhua ihan avoimesti ja kertoa mitä itse siitä ajattelee ja kuulla mitä toinen ajattelee. Jos näkemykset eivät kohtaa, eikä ole valmis odottamaan toista niin silloin on syytä etsiä toinen mies. Itse vähän hämmennyin, että halusi odottaa nuinkin kauan (9kk) mutta ymmärrän hänen ajatusmallinsa. Halusi odottaa että on täysi luotto toiseen.

[/quote]

Epäilen tätä, että odottaa täyttä luottoa

Vierailija
29/99 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:07"]

Vuoden odottelun jälkeen vieläkin mietit, että voisikos tässä olla jotain ongelmaa... Joko vetovoima puuttuu tai sitten jotain on vialla eikä ongelma todnäk korjaannu, ellet ratkaise sitä itse. Siis onko mitään molemminpuolista stimulaatiota ollut? Olet saanut selville, että hänellä on penis joka tietyissä olosuhteissa seisoo.

Oletko riisunut häntä ja itseäsi ja osoittanut olevasi halukas seksuaaliseen kanssakäymiseen? Jos et, kokeile ja hyrise hänen korvaansa "oli jo aikakin". Ota kondomit mukaan, niin voitte edetä niin pitkälle kuin tahdotte.

[/quote]

Kyllä mä olen antanut ymmärtää että olen halukas, hän jarrutteli ja sanoi ettei tässä kiirettä ole.

Vierailija
30/99 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheita vertailuja himokkuudesta. Tieto miten palstalla saa selville mitkä ja ketkä puhuvat saavat ilmeisesti jotkut niin rakastuneeksi että rakkaudesta plaah.

Vierailija
31/99 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse oletan että nainen lähestyy yleensä. Itsestä liikoja luuleminen jo voi masentaa minua.

Vierailija
32/99 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 09:24"]Ehkä mä vaan mietin turhaan. Miehessä tuskin on mitään vikaa, on hän sen verran fiksu ja ihana. Vika taitaa olla minussa. En ole tavannut hänen kaltaistaan koskaan. Ja Just heikkona hetkenä sitä kyllä miettii, että olenko haluttava ollenkaan. Mutta kyllä mä olen.
[/quote

Just tuon takia sun ei kannata jatkaa tämän miehen kanssa. Hae joku, joka haluaa sua. Tämä voi olla himo ja hakee peitetarinaa. Tai sillä tavalla n toinen nainen, jonka kanssa oikeesti on.

Vierailija
33/99 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti hänellä on toinen nainen.

Vierailija
34/99 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan ole tämän miehen ongelmat sinun vikasi. Mutta hän tuhoaa itsetuntosi pikkuhiljaa. Voisiko olla homosuhteessa oikeasti tai sitten parisuhteessa jonkun naisen kanssa. Sun täytyy selvittää tämä tai sitten vaan lopetat. Miehellä on joku paha ongelma eikä se halua seksiä sun kanssa.

Vierailija
35/99 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä etenisin näin. Seuraavan kerran, kun tunnet hänellä erektion ja olette sopivassa tilanteessa muuten. Kysyt saanko avata sun housun napit/vetskarin. Hyväilet, leikittelet...sitten kysyt, saanko riisua sun housut. Ja annat miehelle kunnon suuhoidon. Vaatimatta itse mitään. Riisumatta itseäsi. Tämä kaikki tietenkin, jos saat kysymyksiisi myöntävän vastauksen. Sit en osaa neuvoa, jos saat kielteisen. Mutta mies kuin mies, ei voi vastustaa sitä, että nainen on hulluna hänen elimeensä, kiihottuu siitä, haluaa ja janoaa sitä. Näin väittäisin ;)

Vierailija
36/99 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on vaikea uskoa, että hänellä olisi joku toinen. Tai toki voi olla. Mutta tämä mies on aina tavannut minua silloin, kun olen pyytänyt. Kertaakaan ei ole kieltäytynyt. Kertaakaan ei ole ollut vastaamatta puhelimeen. Koskaan ei ole keksinyt syitä mihinkään. Sehän tietysti voi ollla, että jos hänellä on joku toinen kiikarissa ja havittelee sitä ja tapailee minua vain sen ajan...

Vierailija
37/99 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ainakaan sen kämpässä ei ole mitään merkkejä toisesta naisesta

Vierailija
38/99 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:24"]

Kyllä mä olen antanut ymmärtää että olen halukas, hän jarrutteli ja sanoi ettei tässä kiirettä ole.

[/quote]Niin, eli hänellä ei ole kiire. Entäs sinulla? Oletko valmis antamaan hänelle päätäntävallan sinunkin seksielämään vai tartutko härkää sarvista ja alat selvitellä asiaa oman tahtosi mukaan?

Itse en pitäisi vuoden seksitöntä yhdessäoloa suhteena vaan kummallisena kompromissina. Olisi ihan eri asia jos puhuisitte avoimesti ja olisitte selvillä siitä mitä yhdessä ja erikseen tahdotte. 

Vierailija
39/99 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus tälläinen mies, maailman ihanin ja harrastettiin kyllä kaikkea muuta mahdollista paitsi sitä itse yhdyntää, ja ihmettelin kovasti tätä. Varmaan painostin itse liikaa, sillä mies sitten jätti mut aivan puun takaa eikä pystynyt selittämään että miksi.. Harmittaa vieläkin, ja mietin että olisko se syy voinut liittyä tuohon asiaan.

Vierailija
40/99 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurusteletteko te vai onko homma tapailua? Voihan se olla joku, joka ei ollenkaan ajattele, että olisitte jotenkin yhdessä tms. Ja siis mieleeni tulee kyllä himo tai ni, ja miehen kanssa nyt. Ymmärrän niin hyvin, että vakuuttelet itsellesi ettei miehellä ole muuta suhdetta. Mutta kun ei tuo juttu sun kanssasikaan ole suhde. Siihen viittaa myös hidas alku. Jos mies haluaa tavata, niin tapaa ja aloittaa suhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän