Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi mies ei halua seksiä uudessa suhteessa?

Vierailija
23.07.2015 |

Ollaan tapailtu vajaan vuoden satunnaisesti. Hän ei ole vielä "antanut" minulle. Eli ollaan tapailtu alkuun baaristelun yhteydessä. Muutaman kerran hän on vienyt minut kyllä kotiinsa ja helliä hetkiä oli, mutta housut pysyi jalassa. Ollaan tapailtu muutenkin toki.

Hän on kyllä sanonut olevansa vähän ujo näissä asioissa, joten en ole sitten pitänyt kiirettä enkä ole mitenkään itseäni halunnut liikaa tyrkyttää enkä ole ottanut asiaa sen kummemmin puheeksi.

En vain oikein osaa nyt päättää, että kuuluuko minun nyt odotella että hän tekee aloitetta vai jatkanko samaan malliin :) Ihana mies, ujon puoleinen kyllä.

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa ihan liian ongelmalliselta vaikka ette vielä seurustele edes. Hae joku ongelmattomampi mies. Tämän ongelma (joku siinä on) ei ole sun vastuullasi, joten jatka matkaa. Ei tuollaista pidä joutua miettimään ennen suhteen alkua vuoden ajan. Se ei halua sinua. Jos haluaisi, niin tekisi jotain.

Vierailija
42/99 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleen tulee, että mies on narsistinen tyyppi, joka nauttii kun roikuttaa sua noin eikä se itse selvästi halua mitään. Ehkä huomaa sun riippuvaisuuden ja vallan, joka hänellä on sinuun. Ei ole oikea sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä on varmaan vielä epäsäännöllistä tapailua, ei varmaan kumpikaan koe että seurustellaan.

Ei minulla kiire ole, mutta kyllä mä tän asian haluan selvittää enkä odottele vuosikaupalla..

ap

Vierailija
44/99 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten nainen tässä suhteessa on varattu, eikä vain sitä tuo tässä ilmi. ja mies on fiksu.

Vierailija
45/99 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:45"]

Ja ainakaan sen kämpässä ei ole mitään merkkejä toisesta naisesta

[/quote] Jos hän nimenomaan siksi asuu yksin, että saa pyörittää useampaa ämmää kerrallaan? Olen tällaisiin itse törmännyt.

Vierailija
46/99 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:59"]

[/quote] Jos hän nimenomaan siksi asuu yksin, että saa pyörittää useampaa ämmää kerrallaan? Olen tällaisiin itse törmännyt.

[/quote]

Mut eikö sellaisen tyypin luulis olevan nimenomaan seksin perässä?

Vierailija
47/99 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 14:06"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:59"]

[/quote]

Mut eikö sellaisen tyypin luulis olevan nimenomaan seksin perässä?

[/quote] Tässä tapauksessa mies ehkä löytänyt jonkun toisen, jolta saa seksiä ja haluaa hänet parisuhteeseen, ap:tä pitää varalla/ystävänä. Kunnon peluri tietysti panisi kumpaakin, mutta hän ehkä on harvinaisen fiksu mies ja minimoi tautiriskit pidättäytymällä vain yhdessä panokumppanissa.

Vierailija
48/99 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että sillä on niin karsee kämppä, ettei se minuakaan vienyt sinne pitkään aikaan

Vierailija
49/99 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisiko se asia miehen hyvikseksi, jos paljastetaan tässä kohtaa että ap on varattu?

Vierailija
50/99 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni kuukausi ennen kun harrastettiin seksiä ekan kerran.
Nukuttiin siis tuo kuukausi samassa sängyssä ja oli minusta outoa kun mitään ei tapahtunut!
Kyse taisi olla suorituspaineista koska tarvitsi erektiolääkkeitä aluksi jonkun tekosyyn varjolla.
Kuukauden niitä käytti ja sen jälkeen on homma pelittänyt ilman jo kuusi vuotta!
Olen 30 ja mies 40.
Humalassa tapahtui eka kerta.

Vierailija
51/99 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen on vaikea päästää naista lähelle niin kyllä se on merkki siitä että hänellä on loppunut normaali parisuhde tavallisen suomalaisen naisen kanssa. Niihin liittyy yleensä seksillä panttaaminen, manipulointi, henkinen väkivalta ja muut normikuviot, mutta kyllä siitä tokenee muutamassa vuodessa. 

Naista ei vain tee mieli.

Vierailija
52/99 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytynee ottaa puheeksi :) Toivottavasti saan oikean vastauksen eikä mitään selityksiä.

Minulle seksi ei ole elämän tärkein asia, vaan enemmän minua pelottaa tässä se, että hän tapailee minua vain ns. paremman puutteessa. Jos olisi seksiä en ajattelisi näin, en tiedä miksi, mutta asia vaivaa..

AP

Vierailija
53/99 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, arvon ladyt. Tässä se taas nähtiin, mitä tapahtuu kiltin miehen kanssa, joka osaa ajatella muullakin kuin alapäällä ja tahtoo muutakin läheisyyttä. heti ollaan epäilemässä neitsyyttä, peniksen epämudostumaa, seksuaalista suuntautumista yms :D

Kaikki naiset kuitenkin pohjimmiltaan haluaa, että se mies on vain se pillu mielessä ja luolamies-tapaan kerjää sitä. Muuten teitä alkaa jäytää epävarmuus omasta seksuaalisesta ja naisellisesta viehätysvoimasta.

Vierailija
54/99 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:13"]

Täh miten pystyy tapailemaan vuoden ilman seksiä. Kuulostaa siltä että te olette vain kavereita vai onko miehellä uskonnollinen vakaumus? Mua ainakun panettaisi ihan törkeän paljon jos olisin ihastunut. Melkein vuosi!!!! Viikon kestäisin korkeintaan.

[/quote]Tämän takia taidat olla sinkku.

Vierailija
55/99 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 09:10"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:13"]

Täh miten pystyy tapailemaan vuoden ilman seksiä. Kuulostaa siltä että te olette vain kavereita vai onko miehellä uskonnollinen vakaumus? Mua ainakun panettaisi ihan törkeän paljon jos olisin ihastunut. Melkein vuosi!!!! Viikon kestäisin korkeintaan.

[/quote]Tämän takia taidat olla sinkku.

[/quote]Joo, mieti kun tämä nymfo on suhteessa jonkun kanssa ja sitten menee ihastumaan vaikka uuteen työtoveriinsa. Viikon verran pystyy pidättelemään itseään

Vierailija
56/99 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia miehiä on sitten oikeasti olemassa, jotka ajattelee muutakin kuin alapäällään? Ei ole koskaan tullut sellaistakaan vastaan

Vierailija
57/99 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mä vaan mietin turhaan. Miehessä tuskin on mitään vikaa, on hän sen verran fiksu ja ihana. Vika taitaa olla minussa. En ole tavannut hänen kaltaistaan koskaan. Ja heikkona hetkenä sitä kyllä miettii, että olenko haluttava ollenkaan. Mutta kyllä mä olen.

Vierailija
58/99 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 09:06"]

No niin, arvon ladyt. Tässä se taas nähtiin, mitä tapahtuu kiltin miehen kanssa, joka osaa ajatella muullakin kuin alapäällä ja tahtoo muutakin läheisyyttä. heti ollaan epäilemässä neitsyyttä, peniksen epämudostumaa, seksuaalista suuntautumista yms :D

Kaikki naiset kuitenkin pohjimmiltaan haluaa, että se mies on vain se pillu mielessä ja luolamies-tapaan kerjää sitä. Muuten teitä alkaa jäytää epävarmuus omasta seksuaalisesta ja naisellisesta viehätysvoimasta.

[/quote]Mitä kiltteyttä haluttomuus on? Jos kuukauden yhdessä olon jälkeen ei mies ole saanut mitään aikaiseksi, niin olisin varma miehessä olevan jotakin isoa vikaa ja mielenkiinto lopahtaisi miinukselle. Jos mies on yhtä saamaton muissakin asioissa ja olisi vain kaveriperiaatteella liikenteessä, niin sitten ollaan kavereita ja metriä lähemmäksi ei tarvitse edes yrittää. Onneksi en ole törmännyt tuollaisiin nyhveröihin.

Vierailija
59/99 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika!!!! En ymmärrä mitä tässä nyt pitäis tehä, enkä haluis painostaa jos sillä on mielellään jotain. Kai pitäis vaivihkaa onkia tieto hänestä, mutta mitäjos se tapaileeki mua vain paremman puutteessa... :D

Vierailija
60/99 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän miestäsi, mutta kyllä himo ja halu pitäisi kuulua luonnollisesti suhteeseen. Naiset rakastavat miehen villiyttä, huomaan miehenä ;)

Voisit ehkä ratkaisuna yrittää olla aloitteellisempi seksistä, mutta niin, että miehen on rento olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi