Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi mies ei halua seksiä uudessa suhteessa?

Vierailija
23.07.2015 |

Ollaan tapailtu vajaan vuoden satunnaisesti. Hän ei ole vielä "antanut" minulle. Eli ollaan tapailtu alkuun baaristelun yhteydessä. Muutaman kerran hän on vienyt minut kyllä kotiinsa ja helliä hetkiä oli, mutta housut pysyi jalassa. Ollaan tapailtu muutenkin toki.

Hän on kyllä sanonut olevansa vähän ujo näissä asioissa, joten en ole sitten pitänyt kiirettä enkä ole mitenkään itseäni halunnut liikaa tyrkyttää enkä ole ottanut asiaa sen kummemmin puheeksi.

En vain oikein osaa nyt päättää, että kuuluuko minun nyt odotella että hän tekee aloitetta vai jatkanko samaan malliin :) Ihana mies, ujon puoleinen kyllä.

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:50"]

En vain oikein osaa nyt päättää, että kuuluuko minun nyt odotella että hän tekee aloitetta vai jatkanko samaan malliin :) 

[/quote]

Valitset vaihtoehdon C, eli teet itse aloitteen jos kerran tekee mieli paneskella.

Vierailija
62/99 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 09:19"]Tällaisia miehiä on sitten oikeasti olemassa, jotka ajattelee muutakin kuin alapäällään? Ei ole koskaan tullut sellaistakaan vastaan
[/quote]
Mieheni on sellainen. Ei tos ajattele alapäällään. Hän pitää runkkaamistakin jotenkin likaisena. En ole tyytyväinen mutta sellaisiakin miehiä on olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse voi olla vain siitä, että mies kunnioittaa sua niin paljon ja pitää himonsa kurissa, jos olet vähän kiltti ja arka.

Kokeilepa innostaa häntä vain rohkeasti lisää. Voisit esimerkiksi hyväillä vaatteiden päältä hänen rintakehäänsä, vatsaansa ja liikuttaa käsiäsi siitä jalkoväliin ja lanteille tai pepulle, samalla vaikka suudellen häntä. 26

Vierailija
64/99 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit vaikka sanoa, että oon nyt kohta vuoden kiltisti odottanut, saisinko jo sen palkinnon?

Vierailija
65/99 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 09:06"]

No niin, arvon ladyt. Tässä se taas nähtiin, mitä tapahtuu kiltin miehen kanssa, joka osaa ajatella muullakin kuin alapäällä ja tahtoo muutakin läheisyyttä. heti ollaan epäilemässä neitsyyttä, peniksen epämudostumaa, seksuaalista suuntautumista yms :D

Kaikki naiset kuitenkin pohjimmiltaan haluaa, että se mies on vain se pillu mielessä ja luolamies-tapaan kerjää sitä. Muuten teitä alkaa jäytää epävarmuus omasta seksuaalisesta ja naisellisesta viehätysvoimasta.

[/quote]

Kyllähän se vaan niin on, että kilttikään mies ei vuotta naisen vieressä nuhjusta ilman kosketusta ja aloitetta. Kiima on ihmeellinen asia. Sillä saa rohkeutta viemään asian eteenpäin.

Tuossa on jotain muuta takana kuin kiltteys tai ujous.

Musta tässä on outoa, ettei tuo mimmikään saa mieheltä housuja pois, ruikuttaa mieluummin netissä. Eikun ratsaille! Miksi miehen pitäisi olla se eteenpäin vievä puoli?

Vierailija
66/99 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 09:36"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:50"]

En vain oikein osaa nyt päättää, että kuuluuko minun nyt odotella että hän tekee aloitetta vai jatkanko samaan malliin :) 

[/quote]

Valitset vaihtoehdon C, eli teet itse aloitteen jos kerran tekee mieli paneskella.

[/quote]Tai sitten vaihtoehto D, eli vaihdat tämän saamattoman aseksuaalin oikeaan mieheen. Olet jo nyt miettinyt mikä sinussa on vialla kun mies ei tee muuta kuin katsele silmiin ja hieman silittelee, joten itsetunnollesi tekisi hyvää päästä jonkun viriilin ja sinua haluavan miehen seuraan, jossa sinun ei tarvitsisi miettiä joutavia kaiket illat.

Vierailija
67/99 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa huolestuttavalta. Jos ei seurustelun alkuaikoinakaan suurimman uutuudenviehätyksen aikaan ole seksiä, niin ei takuulla tule myöhemminkään, mies on joko jotenkin päästään/fyysisesti viallinen tai ei vain ole juuri sinusta kiinnostunut. Juokse karkuun ja lujaa, kyllä niitä tulee muita miehiä joille ei ole yhtään ongelma kertoa ja osoittaa että SINÄ kiinnostat, ei tarvitse tyytyä mihinkään puolivillaiseen nysvääjään. Pahinta on jos pyörit tuossa "suhteessa" vuosikausia kuvitellen, että "kyllä se siitä vielä vauhtiin pääsee": usko pois, ei pääse. Sitten kun lopulta eroatte, sinä olet jo pahasti traumatisoitunut kun kuvittelet että vika oli varmaan sinussa, että olet jotenkin vastenmielinen kun toista ei koskaan kiinnosta. Ei ole totta, takuulla löytyy muita joita kiinnostaa, joten LÄHDE VETÄMÄÄN!! HETI!!!!

Vierailija
68/99 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kerran nainen, joka oli tosi kiltti ja arka, enkelimäinen. Hänelle ei vain viitsinyt olla mitenkään himokas, eikä hän ollut aiheessa juurikaan aloitteellinen. Ei päässyt ns. toteuttamaan itseään, mutta toisaalta muuta oli. Seksiin taisi mennä yli kuukausi. En ole vain alapäällä ajatteleva, mutta se on silti tärkeä ja mukava asia. 26

Vierailija
69/99 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan itseni tuosta miehestä. Haluaa tutustua ja tulla läheisemmäksi ensin. Sitten kun lähennytte enemmän ja enemmän myös henkisesti, tulee varmasti seksiäkin. Minulla oli ihan sama juttu nykyisen parisuhteeni alussa. Tuntui että nainen halusi jatkuvasti seksiä, mutta itse jopa välillä välttelin sitä. Tuntui järjettömältä että kaikki tuntui perustuvan vaan panemiselle, vaikka intressinä oli tutustua ja pariutua mahdollisesti pysyvästi. Irtosuhteet ja seksin harrastaminen hataralla tunnesiteellä ei kiinnosta, sitä haluaa ensin kiintyä toiseen. Ja nykyään tämä nainen onkin vaimoni ja minä olen se joka on harva se hetki vaimoni kimpussa =) M28 

Vierailija
70/99 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 09:42"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 09:06"]

No niin, arvon ladyt. Tässä se taas nähtiin, mitä tapahtuu kiltin miehen kanssa, joka osaa ajatella muullakin kuin alapäällä ja tahtoo muutakin läheisyyttä. heti ollaan epäilemässä neitsyyttä, peniksen epämudostumaa, seksuaalista suuntautumista yms :D

Kaikki naiset kuitenkin pohjimmiltaan haluaa, että se mies on vain se pillu mielessä ja luolamies-tapaan kerjää sitä. Muuten teitä alkaa jäytää epävarmuus omasta seksuaalisesta ja naisellisesta viehätysvoimasta.

[/quote]

Kyllähän se vaan niin on, että kilttikään mies ei vuotta naisen vieressä nuhjusta ilman kosketusta ja aloitetta. Kiima on ihmeellinen asia. Sillä saa rohkeutta viemään asian eteenpäin.

Tuossa on jotain muuta takana kuin kiltteys tai ujous.

Musta tässä on outoa, ettei tuo mimmikään saa mieheltä housuja pois, ruikuttaa mieluummin netissä. Eikun ratsaille! Miksi miehen pitäisi olla se eteenpäin vievä puoli?

[/quote]Vihdoinkin asiaa! Jos kerran olet ap ihan aikuinen ihminen ja et ihan neitsykäinen enää ole, niin miten olet tyytynyt noin kauan vain leikkimään? Eihän se ole mikään vaikea juttu alkaa viemään asiaa haluamaansa suuntaan ja normaali (!) mies ei varmasti paljoa tarvitse kun homma etenee painollansa. Oletko ap joka ikinen kerta kun olette tavanneet pukeutunut nätteihin alusvaatteisiin ja kehitellyt mielessäsi erilaisia visioita, ollut innoissasi, mutta tyytynyt kuitenkin vain pitämään kädestä kiinni ja kotiin päästessä purkanut itse pahimmat höyryt omin käsin? Hui, ei monelta onnistuisi.

Vierailija
71/99 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 09:49"]

Minulla oli kerran nainen, joka oli tosi kiltti ja arka, enkelimäinen. Hänelle ei vain viitsinyt olla mitenkään himokas, eikä hän ollut aiheessa juurikaan aloitteellinen. Ei päässyt ns. toteuttamaan itseään, mutta toisaalta muuta oli. Seksiin taisi mennä yli kuukausi. En ole vain alapäällä ajatteleva, mutta se on silti tärkeä ja mukava asia. 26

[/quote]No kuukausi on eri asia kuin vuosi...Eikä kolmekymppinen ole enää enkeli millään tavoin.

Vierailija
72/99 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron tässä nyt oman tarinani. Tapailin erästä miestä, joka ei kuukausiin halunnut edetä suhteessamme seksiin. Hän puhui kyllä seksistä paljon ja oli ihan kiihkeänä, kun suudeltiin jne. Jossain sivulauseessa sanoi, että häntä jännittää seksi, eikä edes tiedä, että "onnistuuko se". Tässä vaiheessa aloin olla jo vähän huolissani.

No eka kerta tuli sitten meillekin ja se oli jotain sanoinkuvaamattoman ihanaa. Mies oli taitava ja hyvinvarusteltu. Olin aivan onnesta soikeana seksin jälkeen. Seuraavaa kertaa ei sitten heti kuulunutkaan. Kun oltiin sängyssä, mies saattoi kertoa, kuinka paljon minua haluaa, mutta ei sitten tehnytkään mitään. Tai korkeintaan antoi suuseksiä, ihanaa toki sekin. Sitten kerran, kun suudeltiin hän tunnusti, että "taisi jo tulla". Tällaisia kertoja alkoi tulla useammin. Joskus mies syöksyi salamana vessaan hyväilysession jälkeen. Seksiä oli kuitenkin joskus harvoin ja aina silloin kun sitä oli, se oli todella hyvää vaikkakin mies laukesi todella nopeasti.

Kaikki tämä on saanut aikaan sen, että mies alkoi lopulta vältellä tapaamisia. Jotenkin tajusin yhdistää tuon seksiin ja ehdotin hänelle suoraan, josko voitaisiin tavallaan aloittaa alusta. Deittailla ilman, että vielä harrastetaan minkäänlaisa seksiä. Mies tuntui helpottuneelta. Itse ongelma on vielä ratkaisematta ja aion kyllä jossain vaiheessa ottaa sen puheeksi. Mutta nyt ajattelin antaa miehelle aikaa, hän on kuitenkin sen arvoinen.

Voisiko olla ap, että teilläkin olisi jotain samankaltaista? Miehellä jotain fyysistä ongelmaa, jota häpeää?

Vierailija
73/99 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 09:55"]

Tunnistan itseni tuosta miehestä. Haluaa tutustua ja tulla läheisemmäksi ensin. Sitten kun lähennytte enemmän ja enemmän myös henkisesti, tulee varmasti seksiäkin. Minulla oli ihan sama juttu nykyisen parisuhteeni alussa. Tuntui että nainen halusi jatkuvasti seksiä, mutta itse jopa välillä välttelin sitä. Tuntui järjettömältä että kaikki tuntui perustuvan vaan panemiselle, vaikka intressinä oli tutustua ja pariutua mahdollisesti pysyvästi. Irtosuhteet ja seksin harrastaminen hataralla tunnesiteellä ei kiinnosta, sitä haluaa ensin kiintyä toiseen. Ja nykyään tämä nainen onkin vaimoni ja minä olen se joka on harva se hetki vaimoni kimpussa =) M28 

[/quote]Tylsimys.

Vierailija
74/99 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä otan seuraavalla mahdollisella kerralla kaiken irti ja teen kunnolla aloitteen ettei jää epäselvyyksiä. Katsotaan sitten, johtaako se mihinkään tai saanko mitään vastauksia jos ei johda. En ole halunnut olla hyökkäävä, mutta mielestäni olen tehnyt hyvin selväksi, että haluan.

ap

Vierailija
75/99 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeää olisi, että rohkaiset miestä ja teet selväksi, että on ok haluta sinua ja yhtyä. Miehissä on herkkiä yksilöitä myös, olen itsekin. En ole ikinä pannut naista ensi kertaa ilman oikeaa tunnetta ja tunnelmaa.

Näyttämällä himokkuuttasi ja halukkuuttasi ja siitä nauttimistasi poistat miehen "varmistimen" sinua kohtaan. Jos tämä ei auta niin hänellä on joku vakavampi syy, esimerkiksi aseksuaalisuus, homous, vakava trauma, yms. 26

Vierailija
76/99 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:51"]

Itse nostaisin kissan pöydälle

[/quote]

Justiinsa, ei ku mirri pöydälle...

Vierailija
77/99 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapailemani mies on muuten aivan täydellinen. Eikä seksi ole mulle avainkysymys, mutta tokihan se elämään kuuluu. Mies on ihana kaikinpuolin, siksi olen antanut hänelle aikaa, paljon aikaa. Ja olen valmis edelleenkin antamaan aikaa, mutta nostan itse panoksia.

ap

Vierailija
78/99 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäyksenä, panosta miehen rentoon oloon ja että myös hän nauttii tilanteessa. Jos käyt suoraa päälle, se voi ahdistaa. Viettelet miehen, mutta niin, että hän on mukana ja rentoutunut. Todella pitkä aika kulunut asiassa, joten voi olla jotain "vakavampaa." Muutos kannattaa. 26

Vierailija
79/99 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketun nenät tai pahan hajuinen hengitys

Vierailija
80/99 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat ehkä esittää hyveellistä, mikä onkin vaikeaa  tilanteessasi. Sinuna ottaisin silti ohjat käsiin ja johdattelisin aktiivisesti miehen tosi toimiin, jos sitä haluat. Sano vaikkapa: Voitko kiltti kosketella minua sieltä? Tai: Saanko hyväillä ja suudella sitä? Mitään sanomattakin voit ilkiviettelevästi laskea pikkarit tai avata kaverin vetskarin. Jos homma ei etene, on jotain ongelmaa, joka saattaa olla puhumalla selvitettävissä tai on - ylittämätön? Tauti? Impotenssi? Sairaus? Trauma? Psyykkinen vaikutin? Ehkä itsestäsikin johtuva jokin seikka tai este?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi