Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pian synnytyksestä eka yhdyntä?

Vierailija
23.07.2015 |

Miten nopeasti jälkivuoto loppui? Ja kuinka pian ensimmäinen yhdyntä?

Sattuiko, oliko paikat eri tuntuiset synnytyksen jäljiltä?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni 5vk synnytyksestä, jälkivuoto oli loppunut. Seksi tuntuu todella uudelta asialta :D jälkivuoto alkoi uudestaan seksin jälkeen.

Vierailija
22/60 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh. Sanattomaks vetää kun luen näitä 6kk ja 1,5v vastauksia. Mieheni tossa haukkoo henkeä ku luen näitä hänelle. Meillä 2kk ikäinen vauva ja ihan palautunut seksielämä samaan ku ennen vauvaa eli meillä noin kerta tai kaks viikossa ja synnytyksen jälkeen meni noin kymmenen päivää ku puuhailtiin. Käytännössä heti ku vuoto lakkasi. Ja en ole laiminlyönyt kyllä vauvanhoitoa vaikka ollaankin seksiä harrastettu. Menkatkin alkoi jo vaikka täysimetän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5 vuotta synnytyksestä. Vauva nukkui ekan vuoden 1-2 tunnin pätkissä. Ei käynyt mielessäkään mikään seksi kun haluttiin vaan nukkua, nukkua...Sitten kyllä otettiin menetetty aika kiinni kun oltiin taas nukuttu.

Vierailija
24/60 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:51"]Jälkivuotoa oli aika kauan, en edes muista kuinka kauan.

Seksiä ei ollut imetysaikana, mies ei halunnut. Imetin reilun vuoden, joten synnytyksestä oli mennyt 14 kuukautta ennen ensimmäistä seksikertaa.

Minulla paikat olivat täysin erilaiset kuin ennen synnytystä, sillä olin revennyt moneen suuntaan ja oli tullut hermovaurio. Edeleenkään ei ole tuntoa alapäässä, synnytyksestä 20v.
[/quote]
Siis eikö yhtään mitään tuntoa?

Vierailija
25/60 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,5 kk synnytyksestä. Epparihaava sattui ekoilla 5 kerralla ihan hemmetisti. Aristaa edelleenkin joskus jopa esim. vessassa paperilla pyyhkiessä, nyt synnytyksestä 10 kk.

Jälkivuotoa tuli mulla n. 2 kk, sekin hidasti seksin aloittamista. Vuoto oli runsas, koska kohtuun olikin jäänyt istukanpala.

No, mun ei ois ehkä kannattanut edes vastata. Kuuluin siihen 1 prosenttiin, joka sai kaikki maholliset vaivat synnytyksen jälkeen.
Okei tunto palasi hyvin, siis alapääni on jopa tiukempi kuin ennen synnytystä. Seksielämä onkin siis nykyään parempaa arvesta huolimatta :)

Vierailija
26/60 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin heti kun vaimo tuli kotiin nusasin niiden ihanan turpeiden maitotissien väliin.

Vierailija
27/60 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:02"]Kyllä minä ainakin heti kun vaimo tuli kotiin nusasin niiden ihanan turpeiden maitotissien väliin.
[/quote]
Unissas. Akka ei antanut kumminkaan.

Vierailija
28/60 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkivuotoa kesti noin kuusi viikkoa, yllättävän vähäisenä. Odotin tosiaan jälkivuodon olevan yhtä runsasta kuin kuukautisetkin :D! Jos tikkejä ei olisi tullut yhtään, niin olisin varmasti ehdottanut yhdyntää miehelle jo heti kotiuduttua mutta nyt odotimme kaksi viikkoa repeämän parantumista. Seksi teki alkuun hurjan kipeää, tuntui kuin repeisin. Meidän muksu kun syntyi käsi edellä, niin sisälle tulleet ruhjeet eivät ilmeisesti olleet vielä täysin parantuneet. Kyllä se kipu sitten pikkuhiljaa turtui... Kipua lukuunottamatta tuntui jokseenkin samalta kuin ennen synnytystäkin.

Vierailija
29/60 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:06"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:02"]Kyllä minä ainakin heti kun vaimo tuli kotiin nusasin niiden ihanan turpeiden maitotissien väliin.
[/quote]
[/quote]

Kyllä se antaa ja menkkojen aikaankin pitää huolen että puutteessa ei tarvitse miehen olla. (Niinkuin kuuluukin). Minä kannan leivän taloon ja nöin sen oitää ollakin. On se ihme jos ei jaksa hetkeä pitää miestään hyvänä, sillä Hän myös varmistaa että ei tarvitse vieraista hakea tyydytystä.

Vierailija
30/60 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta MINKÄ TAKIA LISÄÄNTYMISEN PITÄÄ OLLA TÄLLAISTA NAISEN KEHOLLE?!? Ensin elää 9kk aivan epäinhimillisessä tilassa. Sitten menee synnyttämään ja luulee about kuolevansa kipuun. Kaiken tämän jälkeen vartalo ja erityisesti alapää on vaan muisto entisestä. Parhaassa tapauksessa on tehnyt lapsen vielä sellaisen kusipään kanssa, joka jättää kun raskaus vähän muuttaa naisen vartaloa ja perhe-elämä ei olekaan niin auvoista. JUST ASKING.

Vierailija
31/60 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:11"]Ohis, mutta MINKÄ TAKIA LISÄÄNTYMISEN PITÄÄ OLLA TÄLLAISTA NAISEN KEHOLLE?!? Ensin elää 9kk aivan epäinhimillisessä tilassa. Sitten menee synnyttämään ja luulee about kuolevansa kipuun. Kaiken tämän jälkeen vartalo ja erityisesti alapää on vaan muisto entisestä. Parhaassa tapauksessa on tehnyt lapsen vielä sellaisen kusipään kanssa, joka jättää kun raskaus vähän muuttaa naisen vartaloa ja perhe-elämä ei olekaan niin auvoista. JUST ASKING.
[/quote]
kuka sanoi että pitää jättää? Meillä ainakin minä ostanut kuntosalikortin että vaimo saa ainakin mahdollisuuden päästä takaisin samankaltaisiin mittoihin kuin ennen raskautta. On sitten itsestä kiinni haluaako vai ei. Toistaiseksi on halunnut kolmannenkin lapsen jälkeen palautua. Joten ihan on omasta tahdosta kiinni. Turha selittää että raskauskiloja ja muuta puuta heinää kun läskistyy. Laiskuutta se on ja sitä että pidetään itsestäänselvyytenä että kyllä se mies tuossa pysyy.

Vierailija
32/60 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:58"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:57"]Ekan kanssa 1v 5kk, kun piti toinen tehdä. Ei ollut paikat kipeänä, eikä sattunut. Oli aika inhottavaa, tuntui, että kaikki on muuttunut. 

Toisen kanssa taukoa oli 2-3 vuotta. Ei silloinkaan sattunut enkä ollut enää kipeä synnytyksestä. Alkoi vain haluttaa taas.  Sinänsä mieheni on niin surkea sängyssä, että en ole mitään menettänyt missään vaiheessa. 
[/quote]

Hui! Saanko kysyä kuinka usein teillä normaalisti harrastetaan seksiä?
[/quote]
Varmaan sillon kun halutaan lapsi, sitten taas stoppia.

Vierailija
33/60 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:06"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:02"]Kyllä minä ainakin heti kun vaimo tuli kotiin nusasin niiden ihanan turpeiden maitotissien väliin.
[/quote]
[/quote]

Kyllä se antaa ja menkkojen aikaankin pitää huolen että puutteessa ei tarvitse miehen olla. (Niinkuin kuuluukin). Minä kannan leivän taloon ja nöin sen oitää ollakin. On se ihme jos ei jaksa hetkeä pitää miestään hyvänä, sillä Hän myös varmistaa että ei tarvitse vieraista hakea tyydytystä.
[/quote]
Ah. Taas yh täällä tuulettaa nappiinmennyttä elämänsuunnitteluaan. ;)
Kiitos muistutuksesta!

Vierailija
34/60 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoto kesti 6 viikkoa kaikkien kolmen synnytyksen jälkeen. Seksiä on harrastettu pilkulleen ohjeen mukaan, eli sitten kun jälkivuoto loppunut, esikoisen aikaan varmaan noin 8 vkoa synnytyksestä ja kahden nuoremman vauva-aikana noin 7 vkoa synnytyksestä. Tarkoitan tässä yhdyntää. Suuseksiä olen antanut miehelle jo ennen sitä.

Vierailija
35/60 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:36"]Vuoto kesti 6 viikkoa kaikkien kolmen synnytyksen jälkeen. Seksiä on harrastettu pilkulleen ohjeen mukaan, eli sitten kun jälkivuoto loppunut, esikoisen aikaan varmaan noin 8 vkoa synnytyksestä ja kahden nuoremman vauva-aikana noin 7 vkoa synnytyksestä. Tarkoitan tässä yhdyntää. Suuseksiä olen antanut miehelle jo ennen sitä.
[/quote]

Näinpä. On muitakin tapoja kuin se yhdyntä.

Vierailija
36/60 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 2 viikkoa suunnitellun sektion ja alatiesynnytyksen jälkeen. Ekassa aristi vatsa, tokassa pillunsuu vaikkei ollut edes tikkejä. Sain mahtavan orgasmin molemmilla kerroilla :)

Vierailija
37/60 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:24"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:11"]Ohis, mutta MINKÄ TAKIA LISÄÄNTYMISEN PITÄÄ OLLA TÄLLAISTA NAISEN KEHOLLE?!? Ensin elää 9kk aivan epäinhimillisessä tilassa. Sitten menee synnyttämään ja luulee about kuolevansa kipuun. Kaiken tämän jälkeen vartalo ja erityisesti alapää on vaan muisto entisestä. Parhaassa tapauksessa on tehnyt lapsen vielä sellaisen kusipään kanssa, joka jättää kun raskaus vähän muuttaa naisen vartaloa ja perhe-elämä ei olekaan niin auvoista. JUST ASKING. [/quote]

kuka sanoi että pitää jättää? Meillä ainakin minä ostanut kuntosalikortin että vaimo saa ainakin mahdollisuuden päästä takaisin samankaltaisiin mittoihin kuin ennen raskautta. On sitten itsestä kiinni haluaako vai ei. Toistaiseksi on halunnut kolmannenkin lapsen jälkeen palautua. Joten ihan on omasta tahdosta kiinni. Turha selittää että raskauskiloja ja muuta puuta heinää kun läskistyy. Laiskuutta se on ja sitä että pidetään itsestäänselvyytenä että kyllä se mies tuossa pysyy.

[/quote]

Aina ei ole itsestä kiinni, pääseekö samaan kuntoon kuin ennen lasta.

terv. ohis, joka pitää itseään varsin onnekkaana kun luki nro 32:n viestin

Vierailija
38/60 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:42"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:36"]Vuoto kesti 6 viikkoa kaikkien kolmen synnytyksen jälkeen. Seksiä on harrastettu pilkulleen ohjeen mukaan, eli sitten kun jälkivuoto loppunut, esikoisen aikaan varmaan noin 8 vkoa synnytyksestä ja kahden nuoremman vauva-aikana noin 7 vkoa synnytyksestä. Tarkoitan tässä yhdyntää. Suuseksiä olen antanut miehelle jo ennen sitä.
[/quote]

Näinpä. On muitakin tapoja kuin se yhdyntä.
[/quote]
Hyvin voi ukko vetää puoli vuotta tumppuun, ei tee ollenkaan pahaa!

Vierailija
39/60 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:02"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:55"]Siis hyi helvetti! Meillä seksitön aika oli noin 6 kk. Ei paljon muna pyöriny mielessä, oli parempaakin tekemistä. [/quote] Miksi ihmeessä alapeukut?! Olisiko pitänyt hoidella mies ennen lasta?

[/quote]

Lapsi tietenkin, kuten seuraavat 18 vuotta. 

Pöljä.

Vierailija
40/60 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:58"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:57"]Ekan kanssa 1v 5kk, kun piti toinen tehdä. Ei ollut paikat kipeänä, eikä sattunut. Oli aika inhottavaa, tuntui, että kaikki on muuttunut.  Toisen kanssa taukoa oli 2-3 vuotta. Ei silloinkaan sattunut enkä ollut enää kipeä synnytyksestä. Alkoi vain haluttaa taas.  Sinänsä mieheni on niin surkea sängyssä, että en ole mitään menettänyt missään vaiheessa.  [/quote] Hui! Saanko kysyä kuinka usein teillä normaalisti harrastetaan seksiä?

[/quote]

Tuohon aikaan hyvä, jos kerran kuussa (halukkuus riitti silloin juuri ja juuri, siis ovulaation aikaan, vaikka lasta en siis halunnut). Nykyään on enemmän, aloin kaivata koko asiaa vasta pari vuotta sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän