Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni paljastui seksihurjastelijaksi

Vierailija
16.08.2015 |

Tapasin keväällä miehen, jonka kanssa arvomaaimamme kohtasivat ja mies oli ulkoisesti a-luokkaa. Kaikki oli täydellistä ja asiat etenivät ja mielessäni kävi, että tämä nyt on se oikea. Näimme toisiamme käytännössä jokaisena päivänä kesäkuusta lähtien ja pikku hiljaa miehen puheet alkoivat saamaan seksuaalisiasävyjä, joista hieman jo pahastuin. Kuitenkin suostuin seksiin reilu 3 viikkoa sitten ja siitä lähtien kaikki on mennyt päin mäntyä. Tämä mies nimittäin yrittää saada seksiä useamman kerran viikossa ja nauroiminulle päin naamaa kun kerroin hänen olevan oikea seksihurjastelija. Minä olen nyt todella loukattu kun mies näköjään olikin vain sen yhden perässä...minä kun luulin että älylliset keskustelut olisivat se ykkösasia. Miksi siskot kaikkien aluksi sopivien miesten pitää paljastua irstailijoiksi...ehkä minä olen konservatiivinen, mutta minusta suuseksi yms. muotijutut on luonnottomia.

Mitä minun pitäisi tehdä? Pitäisikö miehelle antaa mahdollisuus kunnostautua?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöyristyttävää.

Vierailija
2/7 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita se mies kiertoon sinne Porvooseen mistä löysitkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitsi, lähetä se tänne. Täällä sun mielestä seksihurjasteleva nainen!
Suuseksi nam! Ja kaikki seksi ihanaa ja vaikka joka päivä. Keskustelemaan ehtii hyvin myös!

Vierailija
4/7 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että seksihurjastelija. Voi jeesus mikä termi. Vittu mikä idiootti sä ap olet.

Vierailija
5/7 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
6/7 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ootko uskovainen tai muuten tiukkis?

Tiedoksesi, mies haluaa seksiä suhteen alussa koko ajan ja se on merkki kiinnostuksesta. Mies tarttee seksiä ihastuakseen ja rakastuakseen naiseen. Ellei seksiä tipu, kiinnostus pikkuhiljaa lakkaa ja mies etsii uuden. Suuseksi on osa normaalia suhdetta tänä päivänä.

Mutta Porvoostahan tämä oli, joten sinänsä ajanhukkaa vastailla.

Vierailija
7/7 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi