mihin suuntaan tässä sitten pitäisi lähteä EVAKKOON?
Kommentit (26)
Hankalaa löytää mitään turvallista paikkaa, jos lännestä ja idästä tehdään sitten vastaiskuja.
Kaalipiirakka voi pysyä kotonaan. Eikä taida pois päästäkään.
Täällä Suomen puolella minä olen kirveen kanssa vastassa, jos isommalla convoylla meinaatte tulla.
Vierailija kirjoitti:
Täällä Suomen puolella minä olen kirveen kanssa vastassa, jos isommalla convoylla meinaatte tulla.
No sinä sitten varmaan kaadat Putinin, ihan ykkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sinä sitten varmaan kaadat Putinin, ihan ykkin.
Voi olla yllätys siellä mahorkansavussa, mutta en ole yksin :) 🇫🇮❤️🇺🇦
Eikö se ole aika lailla selvää? Laivalla Ruotsiin, josta jatkoyhteydet maanteitse Tanskaan ja Norjaan. Tanskasta voi osa porukasta jatkaa vielä Saksaan ja sitä kautta Benelux-maihin tai Keski-Eurooppaan.
Suomi on kuin saari. Vettä lännessä ja Venäjän raja idässä. Ehkä itse suuntaisin autolla täältä Etelä-Suomesta kohti Ruotsia tai Norjaa jos siellä olisi turvallisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole aika lailla selvää? Laivalla Ruotsiin, josta jatkoyhteydet maanteitse Tanskaan ja Norjaan. Tanskasta voi osa porukasta jatkaa vielä Saksaan ja sitä kautta Benelux-maihin tai Keski-Eurooppaan.
Kauanko nuo laivat, enää kulkisivat, jos hyökkäys tulisi?
Sori trollot. Me ei lähdetä minnekään. Mies rajalle, minä soppatykille ja mummo hoitaa lapset. Tervetuloa !
Affenanmaalle mänen saavat tehdä sikäläistä pannukakkua ja kaakenrööraa.
Portugali on aika lännessä ja muutenkin kiva maa.
Me ollaan jo perheeiden kanssa tehty varustelut ja valmistelut siirtymisestä Ruotsiin siten että voidaan lähteä parin tunnin varoitusajalla.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisiko USA meitä vastaan?
USA on käytännössä kehitysmaa. Olisi suomalaiselle kulttuurishokki. Ollaan totuttu täällä hyvään, ja kun vertaa USA:han, niin... Mietin itsekin, mihin täältä oikeasti kannattaisi lähteä, aikaisemmin kun on ollut lottovoitto syntyä Suomeen... Itse en lähde. Tämän maan multaan maadun, toivottavasti vanhuuteen kuoltuani.
Pelkuri ei ole missään turvassa mutta jos olisi pakko niin Irlanti.
Mihin evakkoon sun nyt pitää muka lähteä?
Tappelemaan tänne jäädään. Lapset vain turvaan.