Hyvä lounaspaikka Tampereelta?
Ajellaan huomenna ohi lounasaikaan, suosittele lounaspaikkaa!
Kommentit (35)
Maruseki hämeenkadulla, maka- sushiravintola näsilinnankadulla, Bistro Venla puutarhakadulla, Edun herkkukeidas tullintorilla (klassikko! Ihanat salaatit!)
Ohranjyvä. Legendaarinen paikka, josta saa kohtuuhintaista ja tosi maistuvaa ruokaa.
Kaisla Mustalahden satamassa Särkänniemen vieressä, jos siitä ohi ajatte.
Sokoksen salaattiin kuuluu myös kahvi/tee. Ja voi valita myös ruisleivän. Mä suosittelen sitä! Viimeksi tänään kävin siellä.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:55"]
Kauppahallin 4 vuodenaikaa -ravintola. Uskomattoman hyvää ranskalaista ruokaa kohtuuhinnoin, ja vielä hyvin pitkälti lähituottajilta/pientiloilta.
[/quote]Tätä vinkkiä nostan, on erinomainen lounaspaikka, mutta paikkaa voi joutua odottamaan.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:03"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:59"]
Saako muuten Linkosuolta enää peremetsiä vai mikä se piirakka oli?
ap
[/quote]Luulisin että saa, Siilinkarilta ainakin, on sen verran klassikko siellä :)
[/quote]
Niistä tulee lapsuus mieleen, pitää käydä testaamassa ovatko vielä yhtä hyviä!
ap
[/quote]
Hallistakin saa. Suosittelen samalla Pikkubistro Kattilaa lounaspaikaksi.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:43"]
Gopal-kasvisravintola
[/quote]
Gopaleista parhaimmat on Kuninkaankadulla ja Rongankadulla olevat. Siellä Ilmarinkadulla olevassa ei ole yhtä hyvä ruoka.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:18"]
Tullin torin intialainen tai pikkubistro Kattila, tai Kauppahalli. Tämän ketjun parhaat, muut oli pöhköjä ideoita.
[/quote]Itse olet pöhkö. Ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä, ei se muiden ehdotuksista pöhköjä tee.
Nanda Devissä on herkullisinta Intialaista ruokaa mitä olen Suomessa syönyt. Kannattaa tosin pyytää annokset mietoina jos ei ole tulisen ystävä.
Pancho Villassa on hyvää ruokaa ja erittäin reilut annokset.
Rautatieasemalla Hellan ja Huoneen ruokapaikassa on todella herkulliset salaatit, voi itse valita ainekset. Sokoksen lounasruuista olen myös pitänyt, kuten muutama muukin aiemmin vastannut, mutta siellä on usein aika täyttä ja meluista. Siperiassa Plevnan elokuvateatterin vieressä on intialainen ravintola, jossa on tosi hyvä seisova pöytä lounasaikana. Olen syönyt siellä monesti. Samassa paikassa on myös ravintola The Grill, jonka lounasruuat ovat maukkaita, mutta tarjoilijat ovat jostain syystä välillä sen oloisia, että asiakas on vain riesa, josta pitää päästä äkkiä eroon. Ja jos tykkää pitsasta ja pastasta, ei ole Napolin voittanutta, jos sieltä vain onnistuu saamaan pöydän.
Mihin menitte lounaalle ap ja mitä pidit?
Tullin torin intialainen tai pikkubistro Kattila, tai Kauppahalli. Tämän ketjun parhaat, muut oli pöhköjä ideoita.
Hullu Poro