Jos vanhempanne olisi antaneet teille nimen tekopaika mukaan
Mikä se olisi? Esim. kaupunginosa/kaupunki.
Mä olisin Kaleva :D
Kommentit (164)
En osaa sanoa, minut on adoptoitu ja biologinen äitini on kuollut. Isä alkoholisti, en ole koskaan tavannut. Luultavasti minusta olisi tullut baarinvessa
Mun nimi olisi Kartanon Sininen Kamari. Tai mistä minä tiedän, yhtä hyvin voisin olla Yläkerran Sali tai Taaimmainen Vinttikomero.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:00"]
Mun nimi olisi Kartanon Sininen Kamari. Tai mistä minä tiedän, yhtä hyvin voisin olla Yläkerran Sali tai Taaimmainen Vinttikomero.
[/quote]Kuulostaa niin romanttiselta että viitsitkö kertoa tai edes vihjata mikä kartano on kyseessää..?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:08"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:03"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:58"]
Kuinka joku viitsii antaa alapeukkuja paikoille joissa jonkun vanhemmat ovat asuneet/lomailleet siittämisen aikoihin?
Aivan älytöntä.
[/quote]
Koska on todella tyhmää olettaa tietävänsä tuollainen asia tai jos vanhemmat ovat pysyneet niin paikoillaan niin onpa säälittävää. Eri asia, jos joku todella tietää asian! Arvailu totena ei nauti minun kunnioitustani. Tai sitten otsikko on väärin muotoiltu.
[/quote]
Ei se kyllä mitenkään erikoista 60- ja 70-luvuilla ollut että aika tavalla samalla paikkakunnalla pysyttiin.
[/quote]
No ei kai kun ainoa, mitä ovat koskaan kiertäneet on tahko. Toisten vanhemmilla on sitten vähän toisin.
Invawc Kemi. Biologisten vanhempien ainoa yhdyntä :-(
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:09"]
Kuinka joku viitsii antaa alapeukkuja paikoille joissa jonkun vanhemmat ovat asuneet/lomailleet siittämisen aikoihin?
Aivan älytöntä.
[/quote]
Koska on todella tyhmää olettaa tietävänsä tuollainen asia tai jos vanhemmat ovat pysyneet niin paikoillaan niin onpa säälittävää. Eri asia, jos joku todella tietää asian! Arvailu totena ei nauti minun kunnioitustani. Tai sitten otsikko on väärin muotoiltu.
[/quote]Ai jos tietää oikeasti TIETÄÄ, ei arvaile missävanhemmat ovat olleet silloin? Omat vanhempani ovat aina matkustelleet paljon, asuneet eri maissa yms ja silti minä todella tiedän missä he olivat silloin kun minä sain alkuni. En ole velvollinen selittämään miksi minä sen tiedän muttta näin on -ja varmasti monella muullakin.
Harva kai joka päivä pomppii tuhansien kilometrien päähän.. tai ravaa edes naapurikunnassa, ainakaan 50-, 60-, 70-luvulla.
Ja kuvitteles, jotkut vanhemmat jopa kertovat omille lapsilleen. Ehkä joku valehtelee että olivat Riihimäellä vaikka oikeasti olivatkin Kalevassa vai? Koska eihän IKINÄ voi tietää.
[/quote]
No mitä sä siinä keuhkoat, kun sanoinkin pahasti vain ARVAILIJOILLE? Sanoin itsekin, että on eri asia vastata tähän ketjuun, jos todella tietää asian. Toki osa on voinut kuulla asian vanhemmiltaan, mutta aika naurettavaa uskoa saaneensa alkunsa Kalevassa, jos onkin saanut alkunsa metsässä Kangasalla tms. Mutta ehkei teille totuudella tosiaan ole aina niin väliä.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:57"]Orimattila
[/quote]
Jee kotikylä mainittu! Sama täällä.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:00"]Ylioppilaskylä
[/quote]
Mun pojan nimi ;)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:10"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:09"]
Aivan älytöntä.
[/quote]
[/quote]Ai jos tietää oikeasti TIETÄÄ, ei arvaile missävanhemmat ovat olleet silloin? Omat vanhempani ovat aina matkustelleet paljon, asuneet eri maissa yms ja silti minä todella tiedän missä he olivat silloin kun minä sain alkuni. En ole velvollinen selittämään miksi minä sen tiedän muttta näin on -ja varmasti monella muullakin.
Harva kai joka päivä pomppii tuhansien kilometrien päähän.. tai ravaa edes naapurikunnassa, ainakaan 50-, 60-, 70-luvulla.
Ja kuvitteles, jotkut vanhemmat jopa kertovat omille lapsilleen. Ehkä joku valehtelee että olivat Riihimäellä vaikka oikeasti olivatkin Kalevassa vai? Koska eihän IKINÄ voi tietää.
[/quote]
No mitä sä siinä keuhkoat, kun sanoinkin pahasti vain ARVAILIJOILLE? Sanoin itsekin, että on eri asia vastata tähän ketjuun, jos todella tietää asian. Toki osa on voinut kuulla asian vanhemmiltaan, mutta aika naurettavaa uskoa saaneensa alkunsa Kalevassa, jos onkin saanut alkunsa metsässä Kangasalla tms. Mutta ehkei teille totuudella tosiaan ole aina niin väliä.
[/quote]Ja varmuuden vuoksi annoit alapeukun jokaiselle ja siihenkin vastaukseen jossa kerrottiin että tiedetään paikkakunta? Ei muiden valehtelijaksi leimaaminen saa minulta arvostusta jos itse et kunnioita arvailijoita.
Ja kuten todettu, ei tämä ole niin vakavaa, miksi tulet tähän ketjuun moralisoimaan ylipäätään?
Minäkin keuhkoan tuollaisesta aiheettomasta muiden yläpuolelle asettumisesta.
Pukinmäki