Jos vanhempanne olisi antaneet teille nimen tekopaika mukaan
Mikä se olisi? Esim. kaupunginosa/kaupunki.
Mä olisin Kaleva :D
Kommentit (164)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:06"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:55"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:51"] [quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:49"] Miten te tiedätte missä olette saaneet alkunne? [/quote] En tarkalleen voikaan tietää mutta tiedän missä vanhempani asuivat tuolloin Siitä pättelin t:Kaleva [/quote] Eli levität mielikuvitustietoa totena? [/quote] Kyllä, nyt on niin vakava aihe kyseessä, että luikurinlaskijat ja mutuilijat on pidettävä kurissa!! t: Kumpula
[/quote]
No, otsikon voisi muotoilla uudestaan.
Neuvola. Ihan totta!
[/quote]
Miten? :D
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:03"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:58"]
Kuinka joku viitsii antaa alapeukkuja paikoille joissa jonkun vanhemmat ovat asuneet/lomailleet siittämisen aikoihin?
Aivan älytöntä.
[/quote]
Koska on todella tyhmää olettaa tietävänsä tuollainen asia tai jos vanhemmat ovat pysyneet niin paikoillaan niin onpa säälittävää. Eri asia, jos joku todella tietää asian! Arvailu totena ei nauti minun kunnioitustani. Tai sitten otsikko on väärin muotoiltu.
[/quote]
Ei se kyllä mitenkään erikoista 60- ja 70-luvuilla ollut että aika tavalla samalla paikkakunnalla pysyttiin.
Kuinka joku viitsii antaa alapeukkuja paikoille joissa jonkun vanhemmat ovat asuneet/lomailleet siittämisen aikoihin?
Aivan älytöntä.
[/quote]
Koska on todella tyhmää olettaa tietävänsä tuollainen asia tai jos vanhemmat ovat pysyneet niin paikoillaan niin onpa säälittävää. Eri asia, jos joku todella tietää asian! Arvailu totena ei nauti minun kunnioitustani. Tai sitten otsikko on väärin muotoiltu.
[/quote]Ai jos tietää oikeasti TIETÄÄ, ei arvaile missävanhemmat ovat olleet silloin? Omat vanhempani ovat aina matkustelleet paljon, asuneet eri maissa yms ja silti minä todella tiedän missä he olivat silloin kun minä sain alkuni. En ole velvollinen selittämään miksi minä sen tiedän muttta näin on -ja varmasti monella muullakin.
Harva kai joka päivä pomppii tuhansien kilometrien päähän.. tai ravaa edes naapurikunnassa, ainakaan 50-, 60-, 70-luvulla.
Ja kuvitteles, jotkut vanhemmat jopa kertovat omille lapsilleen. Ehkä joku valehtelee että olivat Riihimäellä vaikka oikeasti olivatkin Kalevassa vai? Koska eihän IKINÄ voi tietää.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:06"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:55"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:51"] [quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:49"] Miten te tiedätte missä olette saaneet alkunne? [/quote] En tarkalleen voikaan tietää mutta tiedän missä vanhempani asuivat tuolloin Siitä pättelin t:Kaleva [/quote] Eli levität mielikuvitustietoa totena? [/quote] Kyllä, nyt on niin vakava aihe kyseessä, että luikurinlaskijat ja mutuilijat on pidettävä kurissa!! t: Kumpula
[/quote]
No, otsikon voisi muotoilla uudestaan.
[/quote]
Joo, sieltä puuttuu yksi ännä
Aivan älytöntä.
[/quote]
[/quote]Oletko vähän yksinkertainen? Sinä et ansaitse minun kunnioitustani ylimielisyydelläsi.
Villi veikkaus: Äänekoski, sauna
Ketjuun on vain eksynyt joku autisti, jonka maailma romahti näin mahdottoman asian takia. Jatkakaa.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:08"]
Neuvola. Ihan totta!
[/quote]
On olemassa myös sen niminen kylä....
Miten? :D
[/quote]
Köhniö. Lähtölaukaus vuonna 1967, näin on äitini kertonut kun asiasta on omien lasteni myötä keskusteltu. Tiedänpä jopa tarkan päivämääränkin. :-)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:04"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:00"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:55"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:49"]
Miten te tiedätte missä olette saaneet alkunne?
[/quote]Koska tiedän missä vanhempani olivat noin yhdeksän kuukautta ennen syntymääni-
[/quote]Miksi alapeukku? Noinhan se on. Minäkin tiedän tasantarkkaan missä omat vanhempani olivat syntymääni edeltävänä juhannuksena. Enkä ole mikään juhannushuuman vahinko, olivat olleet naimisissa jo viisi vuotta ennen syntymääni.
[/quote]
Oliko heillä niin harvoin seksiä? Tiedät siis senkin?
[/quote]Voi pyhä yksinkertaisuus. Jos he juhannuksen tienoilla olivat pari viikkoa tiukasti esim mökillä niin kyllä. Kauppareisuula he tuskin seksiä harrastivat. Ai siis joo, voihan se olla niinkin että minut on siitetty joskus tammikuussa vaikka, tai toukokuussa tai heinäkuussa mutta synnyin täysiaikaisena laskettuun aikaan maaliskuun lopulla. Eihän siitä voi mitenkään päätellä että olisin juhannusvauva. Enkä tarkoita että olisivat vain ja ainoastaan yhden kerran juhannuspäivänä harrastaneet seksiä. Saivartele nyt vielä jotain jooko, oman tyhmyytesi ja ilkeytesi vain paljastat vielä enemmän.
Hauska ja leikkimileinen ketju ja jo(t)ku(t) jaksavat päteä ja vängätä..
Aivan älytöntä.
[/quote]
[/quote]
Otat aika vakavasti tämän aiheen?
Noh itse kuitenkin tiedän paikan, koska sisarukseni olivat jo syntyneet eivätkä nuo takuulla päässeet paljon reissaamaan niin pienten lasten kanssa.
ohis
Oma lapsi sai alkunsa lääkärin pedillä TAYS:ssa.
Ibiza!
Sehän olis aivan ihana nimi mulle!!
Taidan vaihtaa tän tylsän Hannan Ibizaan :-D
Kai sitä nyt voi vastata oman parhaan arvauksensa mukaan, ei kai tätä tarvi ottaa niin vakavasti.
Itse olisin käsittääkseni Taka-Töölö. Tai jos haluaa pelata varman päälle, niin Taka-Töölö-Meilahti.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:55"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:51"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:49"]
Miten te tiedätte missä olette saaneet alkunne?
[/quote]
En tarkalleen voikaan tietää mutta tiedän missä vanhempani asuivat tuolloin Siitä pättelin t:Kaleva
[/quote]
Eli levität mielikuvitustietoa totena?
[/quote]
Kyllä, nyt on niin vakava aihe kyseessä, että luikurinlaskijat ja mutuilijat on pidettävä kurissa!!
t: Kumpula