Jos vanhempanne olisi antaneet teille nimen tekopaika mukaan
Mikä se olisi? Esim. kaupunginosa/kaupunki.
Mä olisin Kaleva :D
Kommentit (164)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:52"]
Luullakseni joku Heinälato, Tanssilavan Takana tai Anglia. Toi viimeinenhän olisikin ihan hyvä.
[/quote]
Todella heikomman aineksen meininkiä. Voi voi
Mun suosikki on tähän mennessä on Kärsämäki! :D
Kuinka joku viitsii antaa alapeukkuja paikoille joissa jonkun vanhemmat ovat asuneet/lomailleet siittämisen aikoihin?
Aivan älytöntä.
No en todellakaan tiedä. Jo 70-luvulla vanhempani saattoivat liikua aikalailla. Jos omatkin lapseni tuudittautuisivat teidän päättelyynne, niin on itseasiassa hyvin lähelä, etteivät erehdy tuhansia kilometrejä.. (Hetkellä jolla lapsemme sai alkunsa meidän piti olla lomalla Thaimaassa, mutta matka peruuntui.)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:55"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:49"]
Miten te tiedätte missä olette saaneet alkunne?
[/quote]Koska tiedän missä vanhempani olivat noin yhdeksän kuukautta ennen syntymääni-
[/quote]Miksi alapeukku? Noinhan se on. Minäkin tiedän tasantarkkaan missä omat vanhempani olivat syntymääni edeltävänä juhannuksena. Enkä ole mikään juhannushuuman vahinko, olivat olleet naimisissa jo viisi vuotta ennen syntymääni.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:56"]
Mökki.
(en paljasta tarkemmin, koska kyseessä sukumme mökki pienellä paikkakunnalla)
[/quote]Sama mulla :)
Kukaan ei tunnusta voivansa olla nimeltään Pallivaha :)
Vahinkolaukaus Prisman parkkihallissa
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:58"]
Kuinka joku viitsii antaa alapeukkuja paikoille joissa jonkun vanhemmat ovat asuneet/lomailleet siittämisen aikoihin?
Aivan älytöntä.
[/quote]
Koska on todella tyhmää olettaa tietävänsä tuollainen asia tai jos vanhemmat ovat pysyneet niin paikoillaan niin onpa säälittävää. Eri asia, jos joku todella tietää asian! Arvailu totena ei nauti minun kunnioitustani. Tai sitten otsikko on väärin muotoiltu.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:56"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:52"]
Luullakseni joku Heinälato, Tanssilavan Takana tai Anglia. Toi viimeinenhän olisikin ihan hyvä.
[/quote]
Todella heikomman aineksen meininkiä. Voi voi
[/quote]
Niin, teinivahinko. Yhden virheen takia monta elämää pilalle. Elämä on.
Cinderella täällä muuten laskeskeli, että omat lapset olisi varmaan Ilosaari, Kallio ja Berliini.. ei hemmetti, mun lapsetkin on ihan wt :( :'D
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:00"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:55"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:49"]
Miten te tiedätte missä olette saaneet alkunne?
[/quote]Koska tiedän missä vanhempani olivat noin yhdeksän kuukautta ennen syntymääni-
[/quote]Miksi alapeukku? Noinhan se on. Minäkin tiedän tasantarkkaan missä omat vanhempani olivat syntymääni edeltävänä juhannuksena. Enkä ole mikään juhannushuuman vahinko, olivat olleet naimisissa jo viisi vuotta ennen syntymääni.
[/quote]
Oliko heillä niin harvoin seksiä? Tiedät siis senkin?
Hanko. Hankoon, Helsinkiä pakoon soudetaan..
Mökki.
(en paljasta tarkemmin, koska kyseessä sukumme mökki pienellä paikkakunnalla)