Jos vanhempanne olisi antaneet teille nimen tekopaika mukaan
Mikä se olisi? Esim. kaupunginosa/kaupunki.
Mä olisin Kaleva :D
Kommentit (164)
Sonkajärvi (mitä todennäköisimmin, ei ole tullut kysyttyä) onneksi Suomessa ei ole tuollaista tapaa. :Dd
Miksi ihmeessä tälle aspergerille pitäisi perustella mistä mahdollisesti tietää eikä arvaile? Nyt hän päättelee että ilman riittäviä selvityksiä jokainen arvailee eli hänen mittapuunsa mukaan valehtelee ja siksi hän katsoo olevansa oikeutettu tuomitsemaan ja moralisoimaan muita.
Tai sitä että otsikko ja aloitus ei ollut hänen hyväksyntänsä mukainen.
Aloita ap oma ketju ja anna tarkat ja selkeät ohjeet kuinka saa vastata ja minkälaiset vastaukset otetaan vakavasti ja kunnioittavasti.
Tuskin tässä yksikään ihminen on pahoittanut mieltänsä, ärsyyntynyt sitäkin enemmän koska olet huumprintajuton tylsä moralisoiva jankuttaja.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:28"]
Miksi ihmeessä tälle aspergerille pitäisi perustella mistä mahdollisesti tietää eikä arvaile? Nyt hän päättelee että ilman riittäviä selvityksiä jokainen arvailee eli hänen mittapuunsa mukaan valehtelee ja siksi hän katsoo olevansa oikeutettu tuomitsemaan ja moralisoimaan muita.
Tai sitä että otsikko ja aloitus ei ollut hänen hyväksyntänsä mukainen.
Aloita ap oma ketju ja anna tarkat ja selkeät ohjeet kuinka saa vastata ja minkälaiset vastaukset otetaan vakavasti ja kunnioittavasti.
Tuskin tässä yksikään ihminen on pahoittanut mieltänsä, ärsyyntynyt sitäkin enemmän koska olet huumprintajuton tylsä moralisoiva jankuttaja.
[/quote]
Eli te saatte ärsyyntyä, se on arvokasta ja oikein, mutta se, mistä mä ärsyynnyin, ei ole?
99 korjaa: ei ollut tarkoitus kehottaa ap:ta aloittamaan uutta ketjua vaan sitä jankuttajaa.
Lopettakaa nyt perkeleen vammaiset se jankutus ja antakaa porukan vastata mitä haluavat. Älkää lukeko jos tulee paha mieli ja nekku tippuu hiekkaan.
Jossain päin Keski-Eurooppaa :)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:32"]
Lopettakaa nyt perkeleen vammaiset se jankutus ja antakaa porukan vastata mitä haluavat. Älkää lukeko jos tulee paha mieli ja nekku tippuu hiekkaan.
[/quote]
Ihan paska ketju, valhetta alusta loppuun! Hei, mä keksin, soittakaa kaikki epävarmat vanhemmillenne ja kysykää heiltä, niin ei tarte provosoitua mistään ens kerralla!
Todennäköisesti (vaikka varma en voi olla mutta uskoisin näin) olisimme Hel ja Sinki tai ehkä Hels ja Inki. Ja tietysti kun olen ekana tullut ulos niin olisin varmaan tuo hittolainen.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:03"]
Vahinkolaukaus Prisman parkkihallissa
[/quote]
Toivottavasti ei Jumbo. ;)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:12"]Rainio
[/quote]
Apua, kuka mun sukulainen täällä palstailee :-o Nyt en kyllä enää uskalla sanoa omaa paikkaani, en halua kenenkään tietävän että käyn av:lla...
Alajärvi ja siellä yksi sivukylä. Todennäköisesti.