Voiko lyhythiuksinen nainen olla kaunis?
Kommentit (25)
Kaunein näkemäni nainen oli lyhythiuksinen. Hänellä oli irokeesi, mutta pixie cut on todella söpö. Ole ylpeä hiuksistasi!
Millinsiili sopii kaikille naisille miksei myös miehille ja lesboille.
kauniit kasvot on kauniit millä tahansa hiusmallilla
Onko pixie cut nyt se paljon puhuttu kananpersetukka?
Ei tietenkään voi. Kauniilla naisella on puolireiteen asti tukka ja merenneidon pyrstö.
Älkää jalsako jauhaa taas. Totuus on että yleensä ei voi olla, tutkimuksenkin mukaan mies mieltyy pitkähiuksiseen enemmän. Mutta voi olla poikkeuksia, eli tuskin sä mikään ruma oot
Voi olla. Esimerkkinä Halle Berry.
Voi vittu taas näitä, kauneus on ihan katsojan silmissä ja makuja on monia - ei todellakaan ole mitään absoluuttista totuutta. Riippuu vähän sopiiko leikkaus kasvoihisi ja pidätkö itse hiuksistasi, eli tunnetko itsesi kauniiksi ja onko itsetuntosi hyvä.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:57"]
Älkää jalsako jauhaa taas. Totuus on että yleensä ei voi olla, tutkimuksenkin mukaan mies mieltyy pitkähiuksiseen enemmän. Mutta voi olla poikkeuksia, eli tuskin sä mikään ruma oot
[/quote]
Voi mieltyä pitkähiuksiseen, mutta ei itse kampaus muuta kaunista rumaksi tai toisinpäin.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:46"]
[/quote]Hyvin harvalla (ja varsinkin täällä Suomessa) on niin kauniit kasvot, että voi leikkauttaa hiukset lyhyiksi ja näyttää silti hyvältä.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:05"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:46"]
[/quote]Hyvin harvalla (ja varsinkin täällä Suomessa) on niin kauniit kasvot, että voi leikkauttaa hiukset lyhyiksi ja näyttää silti hyvältä.
[/quote]:D Reps
Ihan sama kunhan käyttä huivia ulkona ja vieraiden ollessa kylässä.
Mä käytän hiuslisäkkeitä ja joskus peruukkia. Omat hiukset on niin hennot ja lyhyet. En tunnista itseäni niillä hiuksilla. Pitkät tuuheat hiukset selvästi kaunistaa mua.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:47"]
Onko pixie cut nyt se paljon puhuttu kananpersetukka?
[/quote]
Ei.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:32"]
Mä käytän hiuslisäkkeitä ja joskus peruukkia. Omat hiukset on niin hennot ja lyhyet. En tunnista itseäni niillä hiuksilla. Pitkät tuuheat hiukset selvästi kaunistaa mua.
[/quote]
Tuksu?
Tottakai! Googlatkaa vaikka Ruby Rose. Yksi kauneimmista ikinä.
Tietysti
M18