Myyrä, kausi 3 2022 Official
Myyrän 3.kausi alkaa MTV3 kanavalla, mtv-palvelussa ja C-moressa 3.4. Uusina kilpailijoina nähdään Pete Lattu, Pia Penttala, Miska Haakana, Olli Herman, Ilona Ylikorpi, Veeti Kallio, Dan "Uniikki" Tolppanen, Ilona Chevakova, Markus Pöyhönen ja Sabina Särkkä. Myyrän pääohjelman rinnalla esitetään myös Myyrä: Johtolangat-ohjelmaa jossa mukana vaihtuvien vieraiden lisäksi myös pudonneita kilpailijoita ja viime tuotantokauden Myyrä Mikko "Pyhimys" Kuoppala. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-tulevan-myyra-kauden-kil… Tänne kaikki keskustelut Myyrän 3.kaudesta. Lets go :)
Katso lähetysajat : Myyrä - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2857)
Tässä kohtaa yllätysveikkauksena sanon Pete. Hänen kenkänsä kastui ja myöhemmin tuntui istuvan turhanpanttina bussissa radiopuhelimen kanssa. Tästä ei tehty mitään suurempaa numeroa. Voisi olla tässä kohtaa hiljainen myyrävaikuttaja. Peten veikkaukset tuntui olevan kanssa Pia ja Ilona "Ylläri" Y.
Ihme kun vanhemmiten tällaisiin ohjelmiin osallistumisesta kiinnostunut Janne Ahonen ei ole tässä nyt mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Myyrä on valittu rooliinsa?
Luultavasti tuotantoryhmä on kysellyt castingissa kun ovat kyselleet julkkiksia mukaan samassa että haluatko olla Myyrä ja julkkikset ovat vastanneet joko kyllä tai ei
Kuulemma juurikin näin. Luotettavia julkkiksia pyydetty mukaan ilman koekuvauksia. Myyräksi halunneille on järjestetty erikseen salaisen protokollan haastatteluita jne, jonka perusteella valittu heidän kesken myyrä.
No ei ole salaisen protokollan haastatteluita. Tuotanto soittaa tuletko mukaan, sitten kysytään myyrältä ollaan ajateltu sua myyräksi ja suostuu, noi kysyttiin pyhiltä. Ei niillä mitään salaisia haastatteluja ole nyt laukkaa mielikuvitus.
Vierailija kirjoitti:
Tän ohjelman takia Salkkareissa Kalle oli yli kuukauden katkolla sivussa, kun Pete oli Myyrässä :D
Ja Kallen hahmo Palas just joulukuun jaksoihin takas, eli Pete on pitkään mukana kyllä yksi rehti kilpailija pitkälle pääsee.
Vierailija kirjoitti:
siisus että toi miska on neiti
Pyhimys ärsytti ihmisiä käyttäytymisellä ja oli myyrä. Ja Miska otti johtajuuden heti eka tehtäväs ja sitnyhtäkkiä bensa loppu tokas.
Mulla on se käsitys, että Ilona Ylikorpi olisi myyrä.
Siltä putosi se lippu, jonka ei pitänyt pudota ja se meni sen jälkeen nolon näköiseksi.
Näen Miskan ekaa kertaa reality ohjelmas. Musta Miska mielipiteet toisista kilpailijoista ja suoritukset on kivaa kuunneltavaa. Kiva kun on mukana. Ja repesi tolle Olli Hermann voi herran jumala miten surkea yritys ja Olli Herman pikaisten kommenttien mies, paskasti suoriuduttu myyrältä. Tulee mieleen viime kauden Joona.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on se käsitys, että Ilona Ylikorpi olisi myyrä.
Siltä putosi se lippu, jonka ei pitänyt pudota ja se meni sen jälkeen nolon näköiseksi.
Ei ole myyrä. Jos olis myyrä ei olis ollu mikrofoni kädes siin tokas tehtäväs vaan siel ratikka hallis. Lisäks kyl siin Miska ja Sabina ja Olli kulutti aikaa. Mut hyvä huomio oli se ku uniikki lähti sieltä kamera paikasta nii ilona y totesi hänen lähtenee muttei sanonu siitä mitään. Ens jaksos ainaki myyrä pitää mennä sinne linna tehtävää mikrofoni kädes ja ottaa miinusta siin mis viime kaudella oli niitä raha juttui. Eli kaikki jotka miinukset pitää ottaa nimet ylös on myyrä.
Mä en ymmärrä miten kaikki aina hokaa heti kuka se myyrä on. Mulla on ihan sikahuono ihmistuntemus, koska mulla on epäilty vaihtunut aina monesti ja sit oon kuitenkin aina ollu väärässä. Tosin, ei mulla muissakaan asioissa raksuta yhtään, en vaan osaa sosiaalisia tilanteita niinkuin muut.
Mutta silti tykkään tästä ohjelmasta.
Vaikuttaisi siltä että taas kerran moni kilpailija yritti tuota patenttia, eli kääntää huomiota kaikin keinoin itseensä tai haluttuun suuntaan. Ja sitten väijyä että kuka ei reagoi tuohon kun muut toivottavasti kyttäävät sinua.
Eli avauksen pohjalta Myyrästä ei otetta voinut oikein saada.
Oma tutkintalinja on Ollissa. Olisi jotenkin myyrämäinen twisti kun tavis-Olli voitti ensimmäisen kauden. Tämä boksin ulkopuolelta haku.
Ollissa kiinnitti huomiota esittely ja se kun puhui että haluaa nähdä miten pitkälle paranoia karkaa. Sitten tuon toisen tehtävän jälkeen totesi että paskasti myyräilty kun saivat rahaa. Näen jo mielessäni tuon kyseisen pätkän vikan jakson koosteessa.
Ollin toiminta oli myös kiipeilyssä sopivan myyrämäinen. Ensiksi sekoili muu osasto ja itse pystyi myyräilemään vähemmän epäilyttävästi.
Myös tuo Veetin Myyrä-testin kysymys sukupuolesta oli läpinäkyvä. Veeti vastasi ettei myyrä ole nainen ja tippui. Tuntui vähän turhan helpolta vinkiltä katsojille.
Ilona C on turhan selvä vaihtoehto kun otti noin vahvasti roolia ja muut hoksasivat touhun. Toki Ilona palasi kiipeilyssä Miskan luo, mutta ei hän pottia tuhonnut mitenkään.
Kyllä tässä taas muutama jakso menee että pääsee edes vähän kärryille Myyrästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veeti Kallio on myyrä.
Tippui jo, mutta Veeti laittoi omaan vastaukseen että, arveli myyrän olevan mies, JOS siis jos, se oli jokin vinkki, niin myyrä on nainen.
Ei laittanu, noi myyrä vastaukset on otettu kaikkien vastauksista.
Sarjassa näkyi kun Veeti vastasi kysymykseen ja se saattoi olla vinkki katsojille ihan hyvin.
Suomalaista moraalia urheilupomo pakotetaan meetoolla eroamaan ahdistelun takia, mutta joillekin tehdään vartavasten oma show johon kaikki b-luokan suomijulkut menevät patsastelemaan
Vierailija kirjoitti:
Kuka erottaa Sabinaa ja Ilonia keskenään? En minä ainakaan…
Ilonia???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilonia???
Ilo-noita 😲
Vierailija kirjoitti:
Ihme kun vanhemmiten tällaisiin ohjelmiin osallistumisesta kiinnostunut Janne Ahonen ei ole tässä nyt mukana.
Janne on kyllä niin symppis, että saisi mieluusti olla.
Salminen näyttää päästäiseltä ja Miska myyrältä. Selvä homma.
Vierailija kirjoitti:
Harmi, että kausi on Selviytyjät, Viidakon tähtöset ym. realityveteraanien täyttämä. Taviskilpailijoilla tämäkin ohjelma olisi paljon kiinnostavampi, kun ei ennakko-odotuksia ja tuskin tuntevat toisiaan (Suomen julkkispiirit niin pienet, että nuohan on kaikki joko kavereita tai vihollisia keskenään)
Samaa mieltä, se taviskausi oli aivan huikea! Ihmetyttää, että siitä vaihdettiin julkkiksiin, aivan turhaan.
Uniikkia en usko myyräksi, koska olisi jotenkin kummallista, että kaksi kautta putkeen miesräppäri olisi myyrä. Toki samasta syystä se olisi tuotannolta nerokasta, mutta luulen ettei tällaiseen käänteispsykologiaan ole lähdetty.
Uskon, että myyrä on pitänyt muihin verrattuna matalaa profiilia ensimmäisessä jaksossa. Eniten esillä olivat mielestäni Pia, Ilona Y, Miska ja Uniikki joten heitetään ensimmäiseksi arvaukseksi että Markus on myyrä. Mitään järkeviä perusteita ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi, että kausi on Selviytyjät, Viidakon tähtöset ym. realityveteraanien täyttämä. Taviskilpailijoilla tämäkin ohjelma olisi paljon kiinnostavampi, kun ei ennakko-odotuksia ja tuskin tuntevat toisiaan (Suomen julkkispiirit niin pienet, että nuohan on kaikki joko kavereita tai vihollisia keskenään)
Samaa mieltä, se taviskausi oli aivan huikea! Ihmetyttää, että siitä vaihdettiin julkkiksiin, aivan turhaan.
Julkkis kausi on parempi.