Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla elimistön stressioireiden rauhoittuminen kestänyt kuukausia?

Vierailija
23.07.2015 |

Luin yheltä sivulta että toipumiseen menee jopa neljä kertaa niin pitkään kuin ylikierroksille menemiseen. Mulla on nyt kohta 7,5 kk tahdin hidastamista ja lopultakin tuntuisi että elimistö alkaa olla rauhoittunut (ainakin melkein). En ikinä olisi uskonut että siihen menisi näin kauan...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla on mennyt vuosia. Mutta tajusin vasta aikuisena että olin ollut ahdistunut ja stressaantunut lähes koko ikäni, varhaislapsuudesta lähtien..

Hiljaa hyvä tulee, väkisin yrittäminen ja kiirehtiminen aiheuttaa vain takapakkia.

Vierailija
2/4 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän selittäisi nykyisen olotilani. Kiitos infosta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein graduani kuin Iisakin kirkkoa ja kun se valmistui menin naimisiin ja  valmistelin häitä yötä päivää. Kun häät oli ohi, sain ihmeellisiä stressireaktioita varmaan yli puoli vuotta: puutumista ja pistelyä isoina alueina koko kropassa, kehon lämpötilahäiriöitä yms. Lääkärit ei osanneet auttaa, mutta vasta jälkikäteen tajusin vain stressin ilmeisesti helpottaneen.

Vierailija
4/4 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katosivatko oireesi nro 4 vähitellen eli siten että välillä oli parempia päiviä ja välillä takapakkia? Minulla on nimittäin niin.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän