Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi meitä, jotka lomalla haluamme nukkua pitään, aina mollataan?

Vierailija
23.07.2015 |

Miksi lomallakin pitäisi herätä seitsämältä tai yhdeksältä? Mun mielestä on ihana edes joskus nukkua piiiiiiitkään, ainakin sinne yhteentoista saakka ilman häiriötekijöitä.

Sitten jaksaisi taas seuraavan vuoden herätä joka aamu seitsämältä. Meille suotakoon edes lomalla pitkään nukkuminen. Ei se mitään laiskuutta ole.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on lapset 8, 4 ja alle vuoden, niin kyllä suututtaa joka aamu huolehtia aamutoimet yksin, kun mies haluaa levätä edes lomalla. Heräilee n. klo 10, kun nukutan jo nuorimmaista ekoille päiväunille. Lisäksi hän valvoo noin yhteen yöllä, kun muu perhe nukkunut jo monta tuntia. Kolistelee ja käy tupakalla jne.

Vierailija
2/27 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:00"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:54"]Kuka ihme teille tuollaisia kommentoi? Millaisissa yhteyksissä? Minä nukun kesällä säännönmukaisesti yökolmesta aamuyhteentoista, mutta ei kukaan ulkopuolinen edes tiedä minun unirytmistäni saati sitten moiti sitä. Tuleeko naapuri koputtelemaan makuuhuoneen ovea? :D [/quote] Kukako? Äiti, jolla on tapana tunkea kylään juuri kun sitä huvittaa. Kaveri, jonka mielestä 10:00 on ihan sopiva kylääntuloaika, kun kerta oon lomalla. Isä, joka soittaa 9:00 ja kyselee lähdetäänkö maalle. Naapuri, jolla on jotain asiaa aamulla.

[/quote]

Eikö olisi sitten kaikista yksinkertaisinta puhua näiden ihmisten kanssa, kun kerran noinkin läheisiä ovat? Jos eivät pyynnöistäsi huolimatta muuta käytöstään, niin eipä tämä aloitus av:lla auta asiaa yhtään millään tavalla.

Sarjassamme turhat ketjut tänään vuorossa "Kerro vastaus lähipiirini käytökseen, vaikka tiedänkin jo syyn".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alkaa isä illalla puoli kymmenen pintaan räpsiä valoja kiinni ja tvtä ja nettiä sammuksiin kun itse menee nukkumaan ja kuudelta tulee kopistelemaan, että mennään jo ulos kun olis vene tervaamatta ja ruohokin pitäis leikata ja paistetaan aamupalaksi vaikka muurikkalättyjä. Ei oo mun ajatus kesälomasta alkaa kello 6 vääntää jotain lättytaikinaa ja maalaamaan aitaa ja jos seitsemältä ollaan vielä sisällä alkaa marmatus kun päivä menee hukkaan. Ole hyvä ja nikkaroi vaikka linnunpönttö jos on pakko saada tehdä jotain nimenomaan aamulla. Tänään kehtasin nukkua kahdeksaan ja voi sitä valituksen määrää, kun nukun koko päivän.
-N17

Vierailija
4/27 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Mä herään töihin koko vuoden 5:50, niin enkö nyt vittu saa lomallani maata sängyssä vaikka koko päivän?

"Ai, nukuttekste vielä" ja silmienpyöritystä kaupanpäälle...

Vierailija
5/27 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan..saathan sä arkenakin nukkua pitkään. Mulla on kello soimassa 05.00 että kerkeän tehtaaseen töihin..niin ja muutama mukulakin löytyy joten meillä ei nukuta viikoloppuna/lomilla klo 8 pidempää.

Vierailija
6/27 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin nautimme lomalla hitaasti käynnistyvästä päivästä. Se on minusta ihan parasta. Herään kyllä viimeistään 10.00, tänään klo 9.00. Mutta tässä vielä istuskelen ja juon kahvia, aamupala juuri syöty. Teinikin on tuossa tyytyväisen näköisenä ja leikkii kissan kanssa. Kohta lähdemme kaupoille kun on näin pilvinen keli.

Vierailija
7/27 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska yhteiskunta perustuu aamuvirkkujen terrorille.

Vierailija
8/27 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ihme teille tuollaisia kommentoi? Millaisissa yhteyksissä? Minä nukun kesällä säännönmukaisesti yökolmesta aamuyhteentoista, mutta ei kukaan ulkopuolinen edes tiedä minun unirytmistäni saati sitten moiti sitä. Tuleeko naapuri koputtelemaan makuuhuoneen ovea? :D

Vierailija
9/27 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko loman herännyt klo 6 vaikka työvuoden aikaan en saisi silmiä edes raolleen siihen aikaan! Mutta toisaalta illalla alkaa sitten ramaista kauhean aikaisin, ja koko kaunis ilta menee ihan hukkaan :(

Vierailija
10/27 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:54"]Kuka ihme teille tuollaisia kommentoi? Millaisissa yhteyksissä? Minä nukun kesällä säännönmukaisesti yökolmesta aamuyhteentoista, mutta ei kukaan ulkopuolinen edes tiedä minun unirytmistäni saati sitten moiti sitä. Tuleeko naapuri koputtelemaan makuuhuoneen ovea? :D
[/quote]
Mulla ainakin mies, joka herää ympäri vuoden hirmu aikaisin. Ärsyttävä herätä aamulla siihen motkotukseen:" voisit säkin joskus ruveta nousemaan sieltä sängystä!" >:-(

Vierailija
11/27 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:54"]

Koska yhteiskunta perustuu aamuvirkkujen terrorille.

[/quote]Aamuvirkkuuden lisäksi suomalaisuuteen ylipäätään kuuluu olennaisena osana hätäily ja etukäteen eläminen. Varmaan johtuu siitä, että kun ollaan jo nuorena niin hitaita ja kankeita, niin käyttäydytään kuin vanhukset ja ollaan jo hyvissä ajoin joka paikassa tukkeena, ettei vaan myöhästytä. Elämä kuluu odotushuoneissa ja jonoissa.

Vierailija
12/27 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:54"]Kuka ihme teille tuollaisia kommentoi? Millaisissa yhteyksissä? Minä nukun kesällä säännönmukaisesti yökolmesta aamuyhteentoista, mutta ei kukaan ulkopuolinen edes tiedä minun unirytmistäni saati sitten moiti sitä. Tuleeko naapuri koputtelemaan makuuhuoneen ovea? :D
[/quote]

Kukako? Äiti, jolla on tapana tunkea kylään juuri kun sitä huvittaa. Kaveri, jonka mielestä 10:00 on ihan sopiva kylääntuloaika, kun kerta oon lomalla. Isä, joka soittaa 9:00 ja kyselee lähdetäänkö maalle. Naapuri, jolla on jotain asiaa aamulla.

Vierailija
13/27 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:57"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:54"]Kuka ihme teille tuollaisia kommentoi? Millaisissa yhteyksissä? Minä nukun kesällä säännönmukaisesti yökolmesta aamuyhteentoista, mutta ei kukaan ulkopuolinen edes tiedä minun unirytmistäni saati sitten moiti sitä. Tuleeko naapuri koputtelemaan makuuhuoneen ovea? :D [/quote] Mulla ainakin mies, joka herää ympäri vuoden hirmu aikaisin. Ärsyttävä herätä aamulla siihen motkotukseen:" voisit säkin joskus ruveta nousemaan sieltä sängystä!" >:-(

[/quote]Huh, kuulostaa kamalalta. Oma vaimoni ei koskaan kommentoisi mitään tuollaista. Hän on tarpeeksi fiksu ymmärtääkseen kronotyypin käsitteen. -6

Vierailija
14/27 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsämän?

Vierailija
15/27 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:03"]Seitsämän?
[/quote]

Pilkunviilaajat hemmettiin tästä keskustelusta kiitos. (enkä ole edes tuon kamalan, hirveän jne virheen kirjoittaja).

Vierailija
16/27 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nukuskelen 7h maksimissaan nyt olen oikeastaan tänään nukkunut alle 5h.

Vierailija
17/27 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) En ole saanut mollausta keneltäkään

2) Vaikka olisinkin, se ei kiinnostaisia minua paskan vertaa

Vierailija
18/27 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta elämässä ystäväni mukaan. Nukkuminen, syöminen ja paneminen.

Vierailija
19/27 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:08"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:03"]Seitsämän?
[/quote]

Pilkunviilaajat hemmettiin tästä keskustelusta kiitos. (enkä ole edes tuon kamalan, hirveän jne virheen kirjoittaja).
[/quote]
Ei se ole pieni kirjoitusvirhe, jos sen tekee kahdesti.

Vierailija
20/27 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:49"]

Jep. Mä herään töihin koko vuoden 5:50, niin enkö nyt vittu saa lomallani maata sängyssä vaikka koko päivän? "Ai, nukuttekste vielä" ja silmienpyöritystä kaupanpäälle...

[/quote]

Mä heräsin yli kymmenen vuotta 03:00-05:20 .. ja mullekin mussutettiin samaa. Joskus mökillä ollessa herättivät ja olin vihainen, että vittu enkö saa edes vkloppuna nukkua rauhassa. Toisilla ei vain älli leikkaa, kun on itse herännyt koko vuoden 08-09 aikoihin, että joku tykkää nukkuakin.

Tänään nukuin kymmeneen. Onneksi ei ole työhuolia :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän