Avunpyyntö
Moikka, olisiko jollakin Kellogs muropaketeissa olleita lusikkakoodeja ja eivät ole itse näitä käyttämässä? Juu, kerjäämistähän tämä on, mutta jos jollakin turhanpanttina niin niistä olisi nyt iso ilo lapselle. Tällaisissa muropaketeissa lukee päällä että niissä on koodi, itse koodi on painettu pahvin paketin sisäpinnalla. Meillä on suurperhe ja lupasin lusikat ja olen ostanutkin hitokseen muroja... Nyt kauhukseni kaupassa huomasin että kampanja on vaihtumassa ja en löytänyt enempää lusikkapaketteja ja yksi surullinen lapsi on nyt jäämässä ilman omaa lusikkaa :(
jos joku haluaa luopua koodista sen saa lähettää meille maililla: lusikkakoodi@gmail.com
Ja toivottavasti en nyt kenenkään viikonloppua viestilläni pilannut ;)
Kommentit (9)
Täältä löytyy yksi koodi. . Laitan sen sinulle huomenna :)
Oiskohan tullu halvemmaksi mennä kauppaan niiden muksujen kanssa ja antaa jokaisen valita omanlaisensa sen sijaan että ostaa jotain muroja
Toki niitä muroja ostettiin ihan tarpeeseen. Ap
Kellogsin sivujen mukaan nyt kerätään koodeja viljelysetteihin, ei lusikoihin.
Tulee mieleen Jali ja suklaatehdas.
Kyllä, kampanja vaihtumassa juuri viiljelysetteihin ja siksi en lusikkapaketteja enää kaupasta löytänytkään. Lusikoita voi kuitenkin vielä tilata ja toiveikkaana jos jonkun kaapissa vielä sellaisia paketteja olisi. Paketista näkee kyllä selvästi kumpaan kampanjaan kuuluu :) Ap
Auttakaahan naista ja lasta mäessä! t. lapseton
Ei ole yhtään koodia löytynyt...? :( Ap