Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä potuttaa, kun minulle osa-aikaiselle työntekijälle ”määrättiin” lisää työtunteja

Vierailija
28.02.2022 |

Työnantaja tarjosi lisää työtunteja eikä oikein ollut muuta vaihtoehtoa kuin suostua. Ennen oli sen verran työtunteja viikossa, että sain kelalta palkan lisäksi soviteltua päivärahaa täysimääräisenä. Nyt työtunteja on sen verran enemmän, että menetän päivärahan ”edun”.
Eli siis, joudun raatamaan nyt töitä sen edestä mitä ennen sain pienemmillä työtunneilla ja kelalta yhteensä ja ”voittoa” tästä nykyisestä jää vain noin 100 e kuussa enemmän kuin ennen.
Työnikään ei ole edes yhtään mieluista, joten ei sekään motivoi.
En jotenkin pääse nyt millään yli tästä kiukutuksesta asian suhteen ja mietin vaan että kunpa työnantaja ei olisi tarjonnut lisätunteja. Koko asia saa vereni kiehumaan.
Olenko nyt ihan lusmu, kun näen tämän vain tältä kantilta vai ymmärrättekö kiukutukseni? Onko siis oikeutettua, olla vihainen tästä vai pitäisikö minun olla iloinen saamistani lisätunneista?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun oli pakko suostua?

Vierailija
2/4 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin vedonnut jaksamiseeni, elämäntilanteeseeni tms, jos en olisin kokenut, etten voi jostain syystä suoraan kieltäytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis vihainen siitä, että joudut tekemään kaiken työn rahojesi eteen itse, kun aiemmin sait osan meiltä muilta veronmaksajilta?

Vierailija
4/4 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mahdollisuus ryhtyä sivutoimiseksi yrittäjäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän