Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko pitkä nainen olla kaunis?

Vierailija
23.07.2015 |

Vai ovatko enemmän sellaisia kolhoja honkkeleita? Ovatko krnenkään miehen mieleen?

Kommentit (144)

Vierailija
121/144 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:10"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:08"]Olen 175cm nainen, ja mielestäni aivan täydellisen pituinen. Matalatkin kengät jalassa olen edelleen näyttävän pituinen, korkkareissakaan en mikään korsto. Yhtään pidempi en missään nimessä haluaisi olla, jos en lyhyempikään. Ei käy kateeksi itseäni vielä pidempiä naisia, todellakaan...
[/quote] korkkareissa olet yli 180-senttinen = korsto.
[/quote]

Voivoi, minä olen 177cm ja ihan jo kengät jalassa siis korsto? :D
Kyllä huomioni mukaan monet monet miehet sitten pitävät korstoista ;)

Vierailija
122/144 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 182 cm mies enkä kyllä voisi seurustella yli 160 senttisen naisen kanssa. Tuntisin oloni vähän emaskuloiduksi yli tuon mittaisen naisen vierellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/144 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:47"]

Olen 182 cm mies enkä kyllä voisi seurustella yli 160 senttisen naisen kanssa. Tuntisin oloni vähän emaskuloiduksi yli tuon mittaisen naisen vierellä.

[/quote]

Oletpa säälittävä tyyppi. Hiiri pitkän miehen kehossa. Sut on kyllä emaskuloitu jo ihan valmiiksi...

Vierailija
124/144 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko lyhyttukkainen nainen olla kaunis? Ihan yhtä tyhmä kysymys..

Vierailija
125/144 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan itseäni taas vähän enemmän tämän ketjun ansiosta.
T. N184cm 21 v

Vierailija
126/144 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:14"]Vihaan itseäni taas vähän enemmän tämän ketjun ansiosta.
T. N184cm 21 v
[/quote] Miksi? Kanna senttisi ylpeydellä.

Vierailija
127/144 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:32"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:10"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:08"]Olen 175cm nainen, ja mielestäni aivan täydellisen pituinen. Matalatkin kengät jalassa olen edelleen näyttävän pituinen, korkkareissakaan en mikään korsto. Yhtään pidempi en missään nimessä haluaisi olla, jos en lyhyempikään. Ei käy kateeksi itseäni vielä pidempiä naisia, todellakaan... [/quote] korkkareissa olet yli 180-senttinen = korsto.

[/quote]

No enhän ole, dorka. 180cm nainen korkkareissa alkaa jo täyttää korston kriteerit.
[/quote] kyllä olet. Jos sulla on edes 7 sentin korot, mitkä on vielä aika maltilliset, olet jo 182 cm = korsto.

Vierailija
128/144 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh.. Suomalaiset naiset sortavat täällä toisiaan. Harmi, että monella täällä on niin paska itsetunto.
|
Muakin on yriretty saada näihin lyhyt pitkä juttuihin mukaan, mutta en lähde sille tielle. Tyytyväinen olen itseeni ja toivoisin, että muutkin olisivat.
|
En tajua mikä juttu tästä on taas suomessa tehty. Naurettavaa.
|
Itse oon ulkomaalainen, mutta suomessa syntynyt. 167cm löytyy pituutta ja maasta, josta tulen, niin kaikki naiset ovat kauniita. Naiset kehuivat toisiaan, jakavat kauneusvinkkejä jne..Ihan sama oliko vähän lyhyempi tai pidempi kuin toinen. Naisten kuuluisi olla vahvoja ja itsevarmoja, eikä sortaa muita tai itseään.

Vierailija
129/144 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan älytön keskustelu. Eiköhän se kauneus lähde muustakin kuin pituudesta. Kantakaa pituutenne ylpeydellä.

Vierailija
130/144 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:44"]

Tätä ketjua lukeneena (ja muitakin vastaavia) en voi kuin ihmetellä ihmisten ilkeyttä ja oman paremmuuden pönkittämistä. Itse olen pitkä, kauniiksi kehutaan ja olen hoikka. Miehet sekä jopa naisetkin (todin vähemmässä määrin) kehuu ja päivittelee "upeaa" olemustani. Mutta näin on monen ystävänikin kohdalla. Ystävissä on laidasta laitaan pitkää, lyhyttä, laihaa, lihaksikasta, pyöreää jne. Jokaiselle on ottajansa, on meillä naisillakin erilaisia miesihanteita. Miksei anneta kaikkien kukkien kukkia ja oltaisiin ylpeitä itsestämme!? En pahoita mieltäni jos en vastaa jonkun kauneusihannetta, ei minun tarvitsekaan enkä voi. Eikä voi kukaan muukaan.

[/quote]

Ihan kaunis tuo tämän tekstin perimmäinen sanoma oli, mutta jotenkin sekin nyt kyllä tässä mitätöityi, kun  sun piti tuota omaa ulkonäköäsi ja olemustasi alkaa kehumaan :D se sun erinomaisuus tuntui tässä tekstissäsi olevan se pääpointti. Olethan kaunis ja vielä myös suvaitsevainen! Ikinä en ole ennen moista harvinaisuutta nähnyt ;) Ohhoh!

miten meni noin niinkun omasta mielestä??

Vierailija
131/144 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:25"]

Oltiin perheen kanssa taannoin lomalla. Ja huomasin kyllä tämän ruumiinrakenteeni olevan melko poikkeava valtaosasta äideistä. Olen pitkä, hoikka ja pidän huolta ulkonäöstäni, hymykin on usein herkässä. Isimiesten katseet kääntyivät ihan kiitettävästi, äiti-ihmiset mulkoilivat.. Meitä tämä miehen kanssa huvitti. Naiset, ei se muiden ulkonäkö ole teiltä pois.. ;)

[/quote]

Ihan samalla tavalla sun miehes vilkuilee muita. Omahyväinen sä vaan olet.

Vierailija
132/144 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:14"]

Vihaan itseäni taas vähän enemmän tämän ketjun ansiosta. T. N184cm 21 v

[/quote] kyllä säkin vielä löydät jonkun. 210-senttiselle olisit lyhyt. :)

Vierailija
133/144 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:42"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:44"]

Tätä ketjua lukeneena (ja muitakin vastaavia) en voi kuin ihmetellä ihmisten ilkeyttä ja oman paremmuuden pönkittämistä. Itse olen pitkä, kauniiksi kehutaan ja olen hoikka. Miehet sekä jopa naisetkin (todin vähemmässä määrin) kehuu ja päivittelee "upeaa" olemustani. Mutta näin on monen ystävänikin kohdalla. Ystävissä on laidasta laitaan pitkää, lyhyttä, laihaa, lihaksikasta, pyöreää jne. Jokaiselle on ottajansa, on meillä naisillakin erilaisia miesihanteita. Miksei anneta kaikkien kukkien kukkia ja oltaisiin ylpeitä itsestämme!? En pahoita mieltäni jos en vastaa jonkun kauneusihannetta, ei minun tarvitsekaan enkä voi. Eikä voi kukaan muukaan.

[/quote]

Ihan kaunis tuo tämän tekstin perimmäinen sanoma oli, mutta jotenkin sekin nyt kyllä tässä mitätöityi, kun  sun piti tuota omaa ulkonäköäsi ja olemustasi alkaa kehumaan :D se sun erinomaisuus tuntui tässä tekstissäsi olevan se pääpointti. Olethan kaunis ja vielä myös suvaitsevainen! Ikinä en ole ennen moista harvinaisuutta nähnyt ;) Ohhoh!

miten meni noin niinkun omasta mielestä??

[/quote]

Ja näin vastaa vain ja ainoastaan kateellinen mielensäpahoittaja suomalainen.

Ps. Tunge tuo "miten meni noin niinku omasta mielestä" juttu helvettiin. Myötähäpeän tuota lausetta ja ihmisiä, jotka käyttävät sitä. Ihme buumisana, joka in kaikin tavoin ärsyttävä ja nolo.

Vierailija
134/144 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla pitkillä naisilla ei ole isoja jalkateriä ja isoja käsiä. Kuten ei kaikilla lyhyilläkään naisilla ole pieniä jalkoja ja pieniä käsiä.

Vierailija
135/144 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki supermallit ja victorias secret mallit ovat rumia juu, kun ovat pitkiä.

Vierailija
136/144 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla.

Vierailija
137/144 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kuumia amatsoneja! Vielä jos pitkä nainen harrastaa liikuntaa ja ehkä salilla myös treenaa niin vau! :)

Vierailija
138/144 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
139/144 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista vittu.

t. 158 cm

Vierailija
140/144 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille on syynsä miksei missit ja mallit ole lyhytkasvuisia. Eli kyllä pituus tekee naisesta vielä paremman näköisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme