Voiko pitkä nainen olla kaunis?
Vai ovatko enemmän sellaisia kolhoja honkkeleita? Ovatko krnenkään miehen mieleen?
Kommentit (144)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:25"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:22"]
Mutta kun ne lyhyet Suomessa on useimmiten isokokoisia, leveita tappeja paksuilla hobbitjaloilla kun katukuvaa seurailee. Ainoa ero on etta ne on lyhyempia.
[/quote]
Samoin vyötärön ympärys ja muutenkin selkä ym. on leveämpiä kuin lyhyillä ulkomaalaisilla kanssasisaruksilla. Käyttävät myös tasapohjaisia kenkiä eikä korkoja. Perse on kapeampi kuin ulkomaalaisilla. Pitkät on tulleet Euroopasta ja Sekoittuneet Ruotsalaisten geeneihin kun taas lyhyet suomalaiset on Volgan mutkasta jotain hobitti kansaa.
[/quote]
Miks sä kuulostat noin katkeralta? :D kyllä teillekin on niitä ottajia
"Miks sä kuulostat noin katkeralta? :D kyllä teillekin on niitä ottajia"
Eiko ole muuta sanottavaa? Sattuuko totuus?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:29"]
"Miks sä kuulostat noin katkeralta? :D kyllä teillekin on niitä ottajia"
Eiko ole muuta sanottavaa? Sattuuko totuus?
[/quote]
No mitä tohon sit pitäis vastata? :DD katkeralta sä kuulostat
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:28"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:25"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:22"]
Mutta kun ne lyhyet Suomessa on useimmiten isokokoisia, leveita tappeja paksuilla hobbitjaloilla kun katukuvaa seurailee. Ainoa ero on etta ne on lyhyempia.
[/quote]
Samoin vyötärön ympärys ja muutenkin selkä ym. on leveämpiä kuin lyhyillä ulkomaalaisilla kanssasisaruksilla. Käyttävät myös tasapohjaisia kenkiä eikä korkoja. Perse on kapeampi kuin ulkomaalaisilla. Pitkät on tulleet Euroopasta ja Sekoittuneet Ruotsalaisten geeneihin kun taas lyhyet suomalaiset on Volgan mutkasta jotain hobitti kansaa.
[/quote]
Miks sä kuulostat noin katkeralta? :D kyllä teillekin on niitä ottajia
[/quote]
Mä olen matkustellut paljon ja tullut huomattua ne erot suomalaisten lyhyeiden ja ulkomaalaisten lyhyiden välillä.
Tottahan se on että suomalaiset on persjalkaisempia ja kolhompia lyhyinäkin kuin ulkomaalaiset. Leveämpiä vääristä paikoista. Jalat on paksuja ja tolppia. Pitkät nyt on pitkiä joka paikassa ja erot ei niin selviä mitä lyhyissä.
Persjalkaisuus on ehkä kaikkein huvittavinta. Lyhyetkin ovat huvittavia kun laitetaan pitkän miehen viereen. Tosin onhan 180 cm nainen aika pitkä.
Kuinka pitkä lasketaan pitkäksi?
Mikä kysymys tää on?
Eikö huippumallit ja missit oo yleensä pitkiä? Mun käsittääkseni he vastaavat nykyajan kauneusihannetta...
No mikä ap:n mielestä on sitten pitkä? Kyllä mä sanon et miehet mielummin ottaa alle 180cm naisen kun yli.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:36"]
Mikä kysymys tää on?
Eikö huippumallit ja missit oo yleensä pitkiä? Mun käsittääkseni he vastaavat nykyajan kauneusihannetta...
[/quote]
Aika harva vaan on huippumalli tai missi :D ja ap:n mielestä 175cm ei oo pitkä joten kyllä ne missitkin taitaa sit mennä sinne lyhyiden puolelle.
Kysymys kuului, voiko pitkä nainen olla kaunis. Vastaus on, että voi. Kaikki pitkät naiset eivät ole kauniita, mutta kaikki huippumallit ovat pitkiä naisia.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 09:55"]
Aina kun puhutaan pitkistä, joku vetää huippumallikortin esiin. Huippumallin kriteerit täyttäviä on promille pitkistä naisista. Muut ovat sitten pääsääntöisesti ihan taviksia. Selkäläskiä, vatsamakkaroita, selluliittia jne mutta pitkien naisten tapauksessa vain isommassa paketissa.
[/quote]
Ehdottomasti pitkät ovat niitä kauneimpia ja uljaimpia! Lyhyet ei niinkään...
-174 cm
Mä puolestani kuolisin häpeästä jos olisin 159. Lyhyys on niin noloa. Onneksi olen 176.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:11"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:09"]Itse olen 178 cm. Kauniiksi ja upeaksi on miehet kehuneet. Ja jostain syystä lyhyet naiset huokailevat, miten haluaisivat olla pidempiä. Näin siis oman kokemukseni mukaan. Toisaalta olen kyllä hoikkakin. Jotkut pitkät naiset ovat "amatsoneja". [/quote] en ikinä haluaisi olla kokoisesi. T. 159 cm
[/quote]
Voiko ylpeästi ja ryhdikkäästi kehoaan kantava pitkä nainen olla ruma? T. Mies
Se on kyllä totta että lyhyet naiset harvoin ovat pienikokoisia. Älyttömän lyhyet paksut jalat, leveä perse ja selkä. Ja hevosen pään kokoinen pää paksulla niskalla. Sitten ollaan olevinaan niin pieniä ja söpöjä. Mielummin pitkä, hoikka ja pitkät hoikat sääret. Ja en ole katkera, 164 cm linnunluinen nainen itse.
Ei voi. Kaikki yli 170cm nais jättiläiset on rumia.
Onko pitkillä oikeesti näin huono itsetunto?? :DD
Vai onko lyhyilla sittenkin se huono itsetunto? :DDD
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:45"]
Vai onko lyhyilla sittenkin se huono itsetunto? :DDD
[/quote]
Ei mulla ainakaan :DD, mut teillä näyttää olevan. Ei mun tartte haukkua pitkiä parantaakseni omaa itsetuntooni :D
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:41"]Se on kyllä totta että lyhyet naiset harvoin ovat pienikokoisia. Älyttömän lyhyet paksut jalat, leveä perse ja selkä. Ja hevosen pään kokoinen pää paksulla niskalla. Sitten ollaan olevinaan niin pieniä ja söpöjä. Mielummin pitkä, hoikka ja pitkät hoikat sääret. Ja en ole katkera, 164 cm linnunluinen nainen itse.
[/quote] Vaiko 184 cm. Katkeruus paistaa läpi..
Minkä tahansa pituinen nainen voi olla kaunis. Minun silmissäni pituus tuo pakettiin vielä ylimääräisen annoksen viehkeyttä ja uljautta. Makuasia.
Olen kasvanut ja edelleen viihdyn pitkien ihmisten keskellä. Ehkä mielipiteeni on seurausta siitä, että pitkänä (ja mielelläni koroilla itseäni pidentävänä) näen lyhyet ihmiset ylhäältä päin siitä perspektiivistä, josta ei esimerkiksi koskaan saisi ottaa valokuvia: yläviistosta jokainen näyttää isopäiseltä rimppakintulta.