Voiko pitkä nainen olla kaunis?
Vai ovatko enemmän sellaisia kolhoja honkkeleita? Ovatko krnenkään miehen mieleen?
Kommentit (144)
Mä olen 180cm/62kg. Mies on 192cm. Onhan se melkoisen hupaisaa, kun vaikkapa baarissa hitaita tanssiessa meidän päät on melkoisen paljon ylempänä kuin monen muun.
Ja kaunis? Totta hemmetissä; kaunis, pitkä, itsevarma. :)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:51"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:41"]Se on kyllä totta että lyhyet naiset harvoin ovat pienikokoisia. Älyttömän lyhyet paksut jalat, leveä perse ja selkä. Ja hevosen pään kokoinen pää paksulla niskalla. Sitten ollaan olevinaan niin pieniä ja söpöjä. Mielummin pitkä, hoikka ja pitkät hoikat sääret. Ja en ole katkera, 164 cm linnunluinen nainen itse.
[/quote] Vaiko 184 cm. Katkeruus paistaa läpi..
[/quote]
Ihan olen 164 cm enkä milliäkään päälle. Tyytyväinen olen kun en ole lyhyt enkä pitkä.
Niin ap kerrotko mikä sun mielestäs on pitkä ja mikä ei?
" Vaiko 184 cm. Katkeruus paistaa läpi.."
Eiko talla yhdella kommentoijalla ole muuta sanottavaa kuin piiloagressiiviset vihjailut :D
Missä päin Suomee te oikein asutte?! Täällä Tampereella näkyy kyllä lähinnä ihan nättejä ihmisiä. Oli ne sitten pitkiä tai lyhyitä. Niin ja yleensä ne on myös pukeutunut ihan hyvin. Etenkin nuoret.
Tai ehkä se onkin omasta itsesta kiinni ja siitä miten katsoo ihmisiä.
Ei hyvää päivää! Mitä tekemistä sillä pituudella on kasvojen kanssa? Mielummin olen sen alle 160cm ja omistan kauniit kasvot, kuin pitkä ja rumat kasvot omaava amazon. Lopettakaa nyt jo herran jumala nää idioottimaiset keskustelut ja yleistämiset.
Täällä on se yks pitkä nainen joka aina jauhaa samoja asioita, oliks se niin että sen mies oli lähteny lyhyemmän naisen mukaan vai mitä?
Olen 175cm nainen, ja mielestäni aivan täydellisen pituinen. Matalatkin kengät jalassa olen edelleen näyttävän pituinen, korkkareissakaan en mikään korsto. Yhtään pidempi en missään nimessä haluaisi olla, jos en lyhyempikään. Ei käy kateeksi itseäni vielä pidempiä naisia, todellakaan...
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:19"]Huippumallit ja missit on kauniita[/quote]
Eivät ole. Noin kärjistetysti. Omassa nuoruudessa mallit olivat vielä perinteisellä tavalla hyvännäköisiä tyyliin Cindy Crawford, mutta nykyään mallit ovat lähinnä "persoonallisen" (omituisen) näköisiä. Malleissa on hyvin vähän klassisia kaunottaria. Monet "tavikset" ovat paljon vetävämpiä.
Ja itse asiaan: pitkät naiset ovat usein näyttäviä ja jotenkin lähtökohtaisesti ikään kuin tyylikkäitä.
m36
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:08"]Olen 175cm nainen, ja mielestäni aivan täydellisen pituinen. Matalatkin kengät jalassa olen edelleen näyttävän pituinen, korkkareissakaan en mikään korsto. Yhtään pidempi en missään nimessä haluaisi olla, jos en lyhyempikään. Ei käy kateeksi itseäni vielä pidempiä naisia, todellakaan...
[/quote] korkkareissa olet yli 180-senttinen = korsto.
Olen 174 cm, hoikka ja kaunis. En ole kokenut että pituuteni olisi ollut etu miesmarkkinoilla, päinvastoin. Miehiä on aina kuitenkin ollut psljon, mutta se ei johdu pituudestani vaan kauniista kasvoista ja vartalosta.
"Täällä on se yks pitkä nainen joka aina jauhaa samoja asioita, oliks se niin että sen mies oli lähteny lyhyemmän naisen mukaan vai mitä?"
Siis ei voi olla totta, vielakin tuo piiloagressivisuus jatkuu. Ei mitaan argumentteja. Antaa olla. Terveisin, ette arvaakaan :DD
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:03"]Ei hyvää päivää! Mitä tekemistä sillä pituudella on kasvojen kanssa? Mielummin olen sen alle 160cm ja omistan kauniit kasvot, kuin pitkä ja rumat kasvot omaava amazon. Lopettakaa nyt jo herran jumala nää idioottimaiset keskustelut ja yleistämiset.
[/quote]
Kuin myös mielummin olen kauniskasvoinen 175 cm kuin alle 160 cm rumanaamainen käppänä.
Kyllä pitkät naiset kerää katseet, sori vaan :) oon yli 170cm ja siro, ja kyllähän ne katseet miehillä kääntyy. Vielä kun sen kroppansa osaa kantaa.
Lyhyet voivat olla nättejä, mutta pitkät ovat niitä näyttävämpiä.. ;)
Oltiin perheen kanssa taannoin lomalla. Ja huomasin kyllä tämän ruumiinrakenteeni olevan melko poikkeava valtaosasta äideistä. Olen pitkä, hoikka ja pidän huolta ulkonäöstäni, hymykin on usein herkässä. Isimiesten katseet kääntyivät ihan kiitettävästi, äiti-ihmiset mulkoilivat.. Meitä tämä miehen kanssa huvitti. Naiset, ei se muiden ulkonäkö ole teiltä pois.. ;)
Itse olen viime mittauksessa ollut 178cm, ja siitä mahdollisesti kasvanut vielä.. En kehtaa käyttää korkkareita, vaikka muuten haluaisinkin ja sekös ärsyttää..
Kiloja ei ole kuin reilut 60, eli en ole muuten isokokoinen, mutta jollain lailla näen itseni helposti amatsonina. Mallin hommia tein hetken mutta akne vaikeutti hommaa, enkä lopulta itse kehdannut jatkaa.. Toisaalta, eihän malli ole automaattisesti kaunis, erikoiset piirteet ovat yleensä kaikkein halutuimpia. No, joku päivä näen itseni vielä kauniina, promise!
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:10"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:08"]Olen 175cm nainen, ja mielestäni aivan täydellisen pituinen. Matalatkin kengät jalassa olen edelleen näyttävän pituinen, korkkareissakaan en mikään korsto. Yhtään pidempi en missään nimessä haluaisi olla, jos en lyhyempikään. Ei käy kateeksi itseäni vielä pidempiä naisia, todellakaan... [/quote] korkkareissa olet yli 180-senttinen = korsto.
[/quote]
No enhän ole, dorka. 180cm nainen korkkareissa alkaa jo täyttää korston kriteerit.
Tätä ketjua lukeneena (ja muitakin vastaavia) en voi kuin ihmetellä ihmisten ilkeyttä ja oman paremmuuden pönkittämistä.
Itse olen pitkä, kauniiksi kehutaan ja olen hoikka. Miehet sekä jopa naisetkin (todin vähemmässä määrin) kehuu ja päivittelee "upeaa" olemustani.
Mutta näin on monen ystävänikin kohdalla. Ystävissä on laidasta laitaan pitkää, lyhyttä, laihaa, lihaksikasta, pyöreää jne.
Jokaiselle on ottajansa, on meillä naisillakin erilaisia miesihanteita.
Miksei anneta kaikkien kukkien kukkia ja oltaisiin ylpeitä itsestämme!?
En pahoita mieltäni jos en vastaa jonkun kauneusihannetta, ei minun tarvitsekaan enkä voi.
Eikä voi kukaan muukaan.
Suomalainen lyhyt nainen on kaukana autosta. Näyttää vain se siltä kuin olisi jalat jostain syystä jääneet kasvamatta normaalipituisiksi. Kun istuu, on saman pituinen kuin pitempi ihminen mutta kun nousee seisomaan, huomaa että on päätä lyhyempi. Eli selkä on yhtä pitkä kuin pitemmällä mutta jalat ovat lyhyet paksut tönköt. Tosi kaunista:)