Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En voi unohtaa 2 vkoa sitten tapaamaani miestä (varattua)

Vierailija
27.09.2006 |

Tapasin pari viikkoa sitten kapakassa IHANAN miehen, todella jumalaisen näköisen jne. Yksi ilta tanssittiin, juteltiin ja pussailtiin jne. Nyt en saa unohdettua tätä miestä... Ymmärrän , että kiinnostukseni on täysin " seksuaalista" , eli haluaisin vain sänkyyn hänen kanssaan... mutta silti! Auttakaa! Miehellä on parin kk ikäinen vauva kotona, ja avovaimo löytyy kanssa, joten moralisoikaa rauhassa mua, olen sen ansainnut!

Kaikki vapaahetket unelmoin tuosta miehestä

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

verta nenästäsi tuommoisesta unelmoimalla. Sinun unelmasi toteutuessaan rikkoisi kahden muun unelmat ja lisäksi et voisi koskaan luottaa mieheen. Kai sä nyt ittes hillitsemään pystyt.

Vierailija
2/9 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukupuolet toistepäin ja mä olen se vaimo. Mutta muuten sama. Jos onnistut unohtaan tän miehen, kerro mullekin, miten...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä edes miehen sukunimeä, vain etunimen ja osoitteen (iso rivitaloyhtiö). Eli en pysty edes halutessani ottamaan yhteyttä.

ongelman tästä tekee se, että mulla on tuskainen olo, kun kaipaan sitä koko ajan .....

Vierailija
4/9 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärtänyt...

Vierailija
5/9 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota tämä herätyksenä itsellesi! Eli parisuhtessasi puuttuu jotain mitä tarvitset. Mieti mitä se voisi olla ja satsaa omaan mieheesi. Esim. lisää säpinää. ei parisuhdetta kannata hukata noin, vaan se vaatii tahtoa ja työtäkin. Nyt käännä katseesi mieheesi ja mitä mahtavaa potentiaalia suhteesta voi löytyä. Kokemuksesta tiedän että uskottomuus myrkyttää ja paha maku jää jutusta. Ei todellakaan kannata.

Vierailija
6/9 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vähän eri tilanne kuin sinulla, mutta kuitenkin samalla lailla vaikea ja kielletty. 4

Vierailija
7/9 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen myös itse varattu, että sellasta...

Jonkun neuvo tässä ketjussa oli kyllä hyvä: eli pitäisi panostaa omaan suhteeseen. Ollaan oltu miehen kanssa 15 vuotta yhdessä, joten pakostakin alkaa ruoho näyttämään vihreämmältä aidan toisella puolella. Mutta pitäisi panostaa, tiedän!

Jännä jutska, että meitä on täällä ilmeisesti useampiakin, siis kiellettyjä tunteita omaavia...

AP

Vierailija
8/9 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos menet siitä pidemmälle niin siitä ei hyvä seuraa. Been there done that... En voi suositella kenellekään. Olin itse sinkku, mutta silti oli elämäni pahin erehdys mennä sotkeutumaan ukkomieheen ja vielä rakastumaankin.

Vierailija
9/9 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, kyllähän sen oma järkikin sanoo, mutta hyvä, että muutkin sitä mulle tolkuttaa ;)

AP