Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole kertonut raskaudestani kenellekkään.

Vierailija
22.07.2015 |

Kukaan ei tiedä raskaudestani tai jos tietää niin ei ole ainakaan sanonut. Lähipiirille pukkaa yllätystä ensi kuussa. :D Onko muilla ollut huomaamattomia raskauksia?

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet muka voinut salata raskauden kokonaan ilman että kukaan näkee? Oletko jotenkin erityisen iso muutenkin?

Vierailija
22/66 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 22:58"]onhan se pikkasen outoa jos asuu yhdessä ja näkee toisiaan ilman vaatteita eikä huomaisi että nainen on raskaana. Joko idiootti mies tai sit erittäin valasnainen. Oletko tehnyt noin ed lastenkin kanssa?
[/quote]

En ole tehnyt. Ei olla pahemmin yhdessä ilman vaatteita. Mies nukkuu välillä vieressä ja välillä lasten huoneessa lasten kanssa. Yleensäkin pukedun yläosista vähän löysempiin paitoihin ja tunikoihin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole erityisen iso. 160cm ja vähän ylipainoa.
Eikä ole provo. Olisikin..

Ap

Vierailija
24/66 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko läski?

Vierailija
25/66 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintava olen kyllä joten vatsa näyttää pieneltä.

Ap

Vierailija
26/66 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sitten miettinyt miten pärjäät taloudellisesti/henkisesti yms. kolmen lapsen kanssa, jos/kun ero koittaa?

Vierailija
27/66 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. Aika huono, uskottavuus meni tuon miehelle kertomattomuuden kohdalla :D

Vierailija
28/66 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 22:56"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 22:51"]Ethän vain kuvittele, että tämä uusi lapsi jotenkin korjaa teidän liiton? Tarkoitan, että on varmasti järkytys miehelle... Onko teillä jo paljon lapsia? Lapsi/lapset ei tiedä tulevasta sisaruksesta mitään? Milloin ajattelit miehelle kertoa, synnäriltä soittaa et ai niin hei muuten? Ja miksi muuten ajattelet, että sut ois painostettu aborttiin? [/quote] En epäile että korjaa. Ero tulee luultavasti ja siihen olen valmistautunut. Meillä on kaksi lasta ennestään ja ollaan oltu vuosia yhdessä, ei naimisissa. Vanhin lapsi tietää, mutta ei oikein ymmärrä vielä asiaa että mahasta tulee vauva. Toivoisin että mies tulee synnytykseen mukaan jos tilanne vaan antaa periksi. Luulen että epäilee raskautta kuitenkin. Ap

[/quote]

Miksi teet tämän, jos siitä seuraa ero? Ilmeisesti raskaus siis vahinko vai teitkö se tahallasi? En oikeasti usko tätä.  Elämänhallintasi taso??

Vierailija
29/66 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloudellisesti varmaan aika huonosti, mutta luulisin että henkisesti jopa paremmin kun nyt.

Ap

Vierailija
30/66 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinko oli, ehkäisyä kyllä käytettiin.
Minusta ei yksinkertaisesti ollut aborttiin. Katsoin lapsiani ja mietin että miten voisin päättää viattoman lapsen elämän.

Ap

Vierailija
31/66 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 23:05"]

Oletko sitten miettinyt miten pärjäät taloudellisesti/henkisesti yms. kolmen lapsen kanssa, jos/kun ero koittaa?

[/quote]

Öh, miksi ihmeessä ei pärjäisi? Luuletko tosissaan että kaikki naiset ovat köyhiä ja luonteeltaan reppanoita?

Vierailija
32/66 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 23:15"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 23:05"]

[/quote]

Öh, miksi ihmeessä ei pärjäisi? Luuletko tosissaan että kaikki naiset ovat köyhiä ja luonteeltaan reppanoita?

[/quote]

Joo, sellaiset, joilla on ongelmia tällaisten asioiden kertomisessa lapsen isälle.

Vierailija
33/66 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohi aiheen menee, mutta... Ihmettelen kyllä näitä "oletko läski?" -kommentteja. Itse olen hervoton tankki, BMI oli 35 ennen raskautta ja nyt varmaan lähemmäs 40 kun olen ihan viimeisilläni. Silti ei voi erehtyä siitä että olen raskaana, lähes kaikki kertyneet kilot tulleet vatsaan ja se on ihan selvä raskausvatsa. Toisaalta joskus ihmeteltiin miten meidän naapurin rouva oli niin lihonut ja yhtenä päivänä se tulikin vauvan kanssa kotiin. :D Siitä ei yhtään huomannut että olikin raskaana, eikä siis ollut ennestään iso. Näytti vaan kovasti lihoneelta.

Vierailija
34/66 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole reppana vaan enemmänkin selviän lähes mistä vain. Tiedän vaan että mies olisi yrittänyt kääntää päätäni aborttiin sukuni kautta ja muutenkin. Asia meni nyt näin ja tämän kanssa joudun elämään.
Mies istuu tällä hetkelläkin vieressäni sohvalla, pitäisikö tässä vaiheessa avata suu ja sanoa..

Ap

Vierailija
35/66 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä huomaan itselläni selvän raskausvatsan, mutta vaatteet peittävät. Ja rinnat saavat paidat ja mekot laskeutumaan kauemmas mahasta eikä juuri siihen mahan päälle.

Ap

Vierailija
36/66 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo muutaman kuukauden ollut raskaana kun sain kertottua vanhemmilleni.
Mutta mummolle en vieläkään ole pystynyt kertomaan, koska hän on pariinkiin kertaan sanonut mulle, että "ettehän tee enempää lapsia".

Mummo on mulle läheinen mutta tuo loukkas silloin kun hän yllättäen noin sanoi.

En halua kuulla kauhisteluja vaikka toisaalta hän kuulee siitä viimeistään lapsen synnyttyä.
Näemme harvoin mun sukua kun asutaan niin kaukana.

Vierailija
37/66 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 23:23"]Olin jo muutaman kuukauden ollut raskaana kun sain kertottua vanhemmilleni.
Mutta mummolle en vieläkään ole pystynyt kertomaan, koska hän on pariinkiin kertaan sanonut mulle, että "ettehän tee enempää lapsia".

Mummo on mulle läheinen mutta tuo loukkas silloin kun hän yllättäen noin sanoi.

En halua kuulla kauhisteluja vaikka toisaalta hän kuulee siitä viimeistään lapsen synnyttyä.
Näemme harvoin mun sukua kun asutaan niin kaukana.
[/quote]

Meillä suvussa myös käytettyä tuota samaa lausetta! Älkää ihmeessä tehkö lisää lapsia, eiköhän nuo jo riitä jne. Luulen että kukaan ei ainakaan ilahdu tulevasta lapsesta..

Ap

Vierailija
38/66 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt kyllä viimestään sun pitäisi kertoo! Aloita vaikka kyselemällä että mitä mieltä hän itse olisi vielä yhdestä lapsesta, ja voit kertoa saaneesi itse tietää vasta esim viikko tai pari sitten. Onhan niitäkin tapauksia kun naiset huomaa raskauden vasta kun vauva tekee tuloaan jo maailmaan.

Vierailija
39/66 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä hyvin mitä mieltä hän on!
Ei kiitos.. Hänelle olisi riittänyt yksi lapsi. Surullista..

Ap

Vierailija
40/66 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 23:05"]

[/quote]

[/quote]

En todellakaan kuvittele, että naiset on reppanoita eikä missään nimessä pärjää yksin. Päinvastoin. Vedit vähän liian nopeat johtopäätökset. Kysyin vain, koska tilanne vaikutti lievästi sanottuna erikoiselta ja sellaiselta, että kaikkea ei ole loppuun asti mietitty. On nimittäin sellaisiakin tapauksia tullut vastaan, että lapsia on tehty ilman mitään henkilökohtaista kykyä elättää niitä, ja eron tullessa mietitäänkin et no mitäs nyt.