En ole kertonut raskaudestani kenellekkään.
Kukaan ei tiedä raskaudestani tai jos tietää niin ei ole ainakaan sanonut. Lähipiirille pukkaa yllätystä ensi kuussa. :D Onko muilla ollut huomaamattomia raskauksia?
Kommentit (66)
Voin kuvitella miten sua ap. Ahdistaa tuo tilanne.
Kun itsellekkin oli vaikea kertoa lähisuvulle tulevasta.
Ja juuri se kun aikaa kuluu, niin sitä vaikeempi se on kertoa.
Tsemppiä.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 23:49"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 22:57"]
Meillä on kaikki vauvatavarat valmiina nuorimmaisen jäljiltä. Ap
[/quote]
Onko kannellinen ämpäri jo hankittuna?
[/quote]
Tätä en ymmärtänyt?
Ap
[/quote]
Tämä oli ikävä viittaus Oulun vauvasurmiin. Ap olet laittanut itsesi vaikeaan tilanteeseen, mitä nopeammin pystyt kertomaan miehelle niin sitä parempi. Luottamuspula hänen puoleltaan on joka tapauksessa ihan varmaa. Ikävää että ennustat teille jo eroa tulevaisuudessa. Tsemppiä synnytykseen ja nauti vauvasta kuitenkin, kaikista tärkeintä on että hänellä on rakastava äiti!
En edes lapsen isälle vaikka yhdessä asutaankin.
Ap
Siis kuinka mones raskauskuukausi on menossa? Ja miksi salailet?
Ensi kuussa on laskettu aika. Mieheni olisi vaatinut aborttia ja kertonut koko suvulle. En kertonut alussa ja nyt asia on vaan siirtynyt ja siirtynyt.. Hullultahan se tuntuu mutta miten nyt töksäyttää, että meille tulee lapsi ensi kuussa!
Ap
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 22:29"]En edes lapsen isälle vaikka yhdessä asutaankin.
Ap
[/quote]
mitä ihmettä?!! Et taida paljoa tulevaa isää arvostaa! Et anna mahdollisuutta valmistautua tulevaan vauvaan etkä muutenkaan halua hänen olevan mukana raskaudessa, tulipa kyllä paha mieli miehen puolesta. !
6, jatkaa. Et ihan aikuisten oikeesti voi olla tosissas. Tän on oltava trolli.
Paha mieli miehen puolesta joka ei lasta halua.
Ei halunnut edellistäkään, mutta pidettiin hänet kuitenkin ja rakas on. Suhteemme on kinkkinen ja eron partaalla ollaan oltu.
Minä rakastan lasta tietysti jo nyt.
Ap
Ihan aikuisten oikeesti oon tosissani. :D
Ap
no koska aiot kertoa hänelle? kun vesi menee tai?
Ethän vain kuvittele, että tämä uusi lapsi jotenkin korjaa teidän liiton? Tarkoitan, että on varmasti järkytys miehelle... Onko teillä jo paljon lapsia? Lapsi/lapset ei tiedä tulevasta sisaruksesta mitään? Milloin ajattelit miehelle kertoa, synnäriltä soittaa et ai niin hei muuten? Ja miksi muuten ajattelet, että sut ois painostettu aborttiin?
Miten voit salata tälläisen asian? Miehen kuuluu tietää. Aivan hirveä tilanne, itsellä varmasti menisi luotto kumppaniin jos salaisi multa näin suuren asian. Lapsensaanti ei ole pelkästään äidin asia, isällekin pitää antaa mahdollisuus osallistua ja valmistautua tulevaan. Mieti miltä susta tuntuisi jos yksi päivä vain joku ilmoittaa että nyt sulle tulee vauva. Miten meinaat käytännönvalmistelutkin hoitaa? Tuskin pystyt salassa vauvalle sänkyä yms laittamaan.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 22:51"]Ethän vain kuvittele, että tämä uusi lapsi jotenkin korjaa teidän liiton? Tarkoitan, että on varmasti järkytys miehelle... Onko teillä jo paljon lapsia? Lapsi/lapset ei tiedä tulevasta sisaruksesta mitään? Milloin ajattelit miehelle kertoa, synnäriltä soittaa et ai niin hei muuten? Ja miksi muuten ajattelet, että sut ois painostettu aborttiin?
[/quote]
En epäile että korjaa. Ero tulee luultavasti ja siihen olen valmistautunut. Meillä on kaksi lasta ennestään ja ollaan oltu vuosia yhdessä, ei naimisissa. Vanhin lapsi tietää, mutta ei oikein ymmärrä vielä asiaa että mahasta tulee vauva.
Toivoisin että mies tulee synnytykseen mukaan jos tilanne vaan antaa periksi. Luulen että epäilee raskautta kuitenkin.
Ap
Siis mä en kyllä usko et ois raskaus niin pitkällä ja mies ei ois huomannut sun mahaa!
Meillä on kaikki vauvatavarat valmiina nuorimmaisen jäljiltä.
Ap
onhan se pikkasen outoa jos asuu yhdessä ja näkee toisiaan ilman vaatteita eikä huomaisi että nainen on raskaana. Joko idiootti mies tai sit erittäin valasnainen. Oletko tehnyt noin ed lastenkin kanssa?
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 22:51"]Ethän vain kuvittele, että tämä uusi lapsi jotenkin korjaa teidän liiton? Tarkoitan, että on varmasti järkytys miehelle... Onko teillä jo paljon lapsia? Lapsi/lapset ei tiedä tulevasta sisaruksesta mitään? Milloin ajattelit miehelle kertoa, synnäriltä soittaa et ai niin hei muuten? Ja miksi muuten ajattelet, että sut ois painostettu aborttiin?
[/quote]
En epäile että korjaa. Ero tulee luultavasti ja siihen olen valmistautunut. Meillä on kaksi lasta ennestään ja ollaan oltu vuosia yhdessä, ei naimisissa. Vanhin lapsi tietää, mutta ei oikein ymmärrä vielä asiaa että mahasta tulee vauva.
Toivoisin että mies tulee synnytykseen mukaan jos tilanne vaan antaa periksi. Luulen että epäilee raskautta kuitenkin.
Ap
[/quote]
Älä kerro edes sitten kun vauva on syntynyt!
Olet jo näin pitkään saanut pidettyä salassa niin miksi paljastaa silloinkaan!
Huijaat että vauva on teillä vaan hoidossa jos sattuu ihmettelemään!
Joo provohan tää on? Onhan?
Mä olen raskaana rv 35+3. Mies tietää ja pari kaveria. Suku ei koska emme jaksa perustella muille miksi halusimme lapsen. Kun on kuultu nää riittää jo. Eihän enempää. Samalla voit poistattaa munasarjat ku oot synnärillä. Ja jopa ristiäisissä sanottiin että Joko on miehellä piuhat poikki. Ja tosta mahasta sen verran että mun mahat on aina ollu tosi alhaalla niin ei niitä ole ennenkään huomattu. Ja joo, 10 kiloa ylipainoa on.