Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mulla kofeiini myrkytys?

Vierailija
16.08.2015 |

Join energiajuomaa juuri vähän aikaa sitten. Nyt sydän tykyttää, ahdistaa ja pyörryttää. Olo on todella rauhaton. Makaan vaan sängyllä ja yritän pysyä rauhallisena etten saa mitään paniikkikohtausta. Milloin tämä olotila menee ohi? Ei olis pitäny juoda. En uskalla sulkea silmiäni. Pelkään että taju lähtee. Mitä voin tehdä että oloni parantuisi??

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa pliis

Vierailija
2/9 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siltä kuulostaa, nukkuminen ainakin auttaa. Mulla tulee, jos juon liikaa kahvia, tottumiskysymys siis. Kofeiinipillereillä saa tollasen olon tosi helposti, energiajuomilla en ole saanut, tosin en ole juonut yhtä enempää päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Ole aloillasi, eli älä nyt ala mitään yöjumppaa harrastamaan vaikka et varmaankaan saa helposti unta.

Vierailija
4/9 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa syöminen :) ja ei kestä olo kauaa

Vierailija
5/9 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 00:51"]No siltä kuulostaa, nukkuminen ainakin auttaa. Mulla tulee, jos juon liikaa kahvia, tottumiskysymys siis. Kofeiinipillereillä saa tollasen olon tosi helposti, energiajuomilla en ole saanut, tosin en ole juonut yhtä enempää päivässä.
[/quote] Okei. En usko että kuitenkaan saan nukuttua tässä mielentilassa...

Vierailija
6/9 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä. Paljon vettä. Sitrushedelmää päälle. Rentouttavaa musiikkia ja tunnissa oot kunnos.

Vierailija
7/9 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 00:52"]Voi olla. Ole aloillasi, eli älä nyt ala mitään yöjumppaa harrastamaan vaikka et varmaankaan saa helposti unta.
[/quote] Juu. Yritän tässä vaan maata sängyllä.

Vierailija
8/9 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 00:56"]Vettä. Paljon vettä. Sitrushedelmää päälle. Rentouttavaa musiikkia ja tunnissa oot kunnos.
[/quote] Kiitos neuvosta

Vierailija
9/9 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en oo koskaan saanu kofeiinimyrkytystä!

vaikka energiajuomassahan kofeiinia ei ole edes paljoa yksi 5dl tölkki sisältää vain 150mg mutta luultavasti ne muut aineet mitä siinä on tauriini, guarana, b-vitamiinit aiheuttaa näitä oireita myös. energia juomaa en edes kovin usein juo mutta juon sen sijaan kahvia sitä menee n. 3-6kuppia päivä eli tästä määrästä tulee jo 500-1000mg kofeiinia / vrk.