Mikä on saanut sinut tänään hymyilemään
Mut sai vauva joka naureskeli lastenohjelmille :)
Kommentit (58)
Poikani hymy kun vein hänet jätskiautolle<3
Kun näin söpön näköisen ihan mustan pikkutytön,jolla oli pikkuletit päässä ja hän nauroi todella iloisesti. Oli varmaan 2-3v.
Se kun lapsien mielestä parasta korkeasaaressa oli haisunäädän pierun haju:)
Ja koiranpentu pelkäsi 5cm ahventa veneen pohjalla:)
Emäntä antoi ymmärtää, että minä olen ihan kohtuullinen mies.
Otin tänään parvekkeella aurinkoa niin vastapäisestä talosta vanhempi mies vilkutteli minulle.
Se kun Jumala vastasi rukoukseeni<3 Thanks God!!
Ihmettelin, mitä meidän kaksivuotias oikein ähisee ja ähkii, ja kun menin katsomaan, sillä oli kaulassa meikäläisen rintaliivit ja kintuissa pikkuhousut, joihin se yritti poikittain liimailla terveyssidettä.
Ystävän puhelu. Lasten puhelu leiriltä. Ihana poikani.
AC/DC ja uskomaton keikka eilen Hämeenlinnassa
Tänään hymyilin monelle hetkelle, mutta ehkä ykköseksi rankkaan tämän: hiekkarannan jätskijonossa, merituuli puhalsi viileästi hiuksia sekaisin. Meidän pikkuneiti 2v piteli hatustaan kiinni ja suunnitteli tilaustaan hyvin tarkkaan 'haluan vaniljajätskin kippoon, vohvelin erikseen ja vielä sellaisen kuuman paksun vohvelin' samalla jonossa takana odottanut herttainen pariskunta totesi sylissäni innoissaan jodlaavasta vauvastani 'tämä poika näyttää tietävän jo aivan varmasti, että täältä saa jäätelöä'
Pihassa temmeltävä siilivaavi. Ihana otus, nokka pitkällä haistelee grillistä tulevia tuoksuja.
Pojan onnellisuus kun sai hauen ja sen sitten isän kanssa paistoi meille iltapalaksi.
Aurinko.
Lapsen ilo kun nukutin viereen.
Miehen tulo töistä kotiin.
Ihana ja pätevä lääkäri kun vein lapsen lääkäriin korvatuleduksen takia.
Kaikkinensa Jumalalta saamani elämä.
Työt. Lohduttavaa olla taas mukana töissä, johan tässä on 4 kk levätty onnettomuuden takia