Mikä on saanut sinut tänään hymyilemään
Mut sai vauva joka naureskeli lastenohjelmille :)
Kommentit (58)
Mieheni oli tehnyt illallista ja ostanut viiniä kotiin tullessani.
Se, että sain mieheni pohjaanpolttaman kattilan puhtaaks. Taisin hengitellä liikaa sitä pyykinpesuaine höyryä:)
Erittäin kohtelias ja ihanasti hymyilevä hotellissa työskentelevä henkilö. Satuttiin samaan hissiin, ja kun näin sen hymyn..♥
Kuusivuotiaani joka tuijotti minua ja sanoi ettääiti olet niin kaunis että mun pitää vain katsoa sua koko ajan.
Ja olin juuri surrut likaisia hiuksiani ja huonoa ihoani!
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 22:15"]
Ei todellakaan mikään. En lle hymyillyt tai nauranut kohta kuukauteen enkä lähiaikoina tule tekemään niin. Elämä on syvältä sieltä.
[/quote]
"Mikä on saanut sinut tänään hymyilemään?" Sinun kommenttisi, koska avaat ketjun ja kirjoitat sinne juuri sen kommentin, mitä aloittaja ei pyytänyt :D Miksi se ketju täytyy edes avata, jos on jo valmiikis ihan eri mielellä?
Ei todellakaan mikään. En lle hymyillyt tai nauranut kohta kuukauteen enkä lähiaikoina tule tekemään niin. Elämä on syvältä sieltä.
Se kun palasin kotiin pitkältä reissulta. Ihana nukahtaa omaan sänkyyn
En mä kehtaa kertoa, etten paljastu ;)
7-vuotias tyttäreni, joka piteli paidan alla isoa leikkipupua, saadakseen itselleen odotusmahan, kun leikkivät siskon kanssa kotia. Hän näytti ihan oikeasti raskaanaolevalta pienoiskokoiselta äipältä, että oli pakko hymyillä sisäänpäin.
Miehen jutut.. oikeesti välillä mietin että mistä se tota juttua oikeen keksii :D
Mies joka kantoi tytön hello kitty reppua selässä ja tyttöä olkapäillä. Vakuutti, että hello kitty reput ovat nykyään muotia.
Herttainen mies, joka laittelee viestejä. <3
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 17:43"]
Mut sai vauva joka naureskeli lastenohjelmille :)
[/quote]
Nettitesti"Mikä on hippinimesi?" Vastaus oli Melodia,koska "tanssin omaan tahtiini".