Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ikinä tunnistanut ketään tältä palstalta?

Vierailija
22.07.2015 |

^

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm, minä en ole 100-varma, mutta luulen että mun mies käy täällä lässyttämässä.

Vierailija
42/48 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 19:28"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 17:00"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 16:57"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 16:54"]Miten voi tunnistaa? Täällä ollaan anonyymisti. Toki jos kertoo liikaa tietoa itsestään voi paljastua. [/quote] Kirjoitustyyli, henkilökohtaiset tai helposti tunnistettavat asiat... [/quote] Niin. Monet täällä kertoo aika yksityiskohtaisesti elämästään ja ongelmistaan. Esim. Asuinpaikasta, lasten määrästä ja jostain extrasta pikku yksityiskohdasta voi ihan hyvin jo tunnistaa jonkun.

[/quote]

Tää on oikeastaan aika helvetin pelottavaa, että näin voi tehdä kuka vaan ja esiintyä ihan kenenä vaan. Kerropa vaikka yksityiskohtaisesti esim. jonkun työkaverisi asioista ja tekeydy häneksi. Kellään ei ole todisteita, kuka sen kirjoituksen takana oikeasti on.
[/quote]
Totta. Voin vaikka kirjoittaa kuvitteellisesta kaveri X:stä kuka tekee toimustötyötä, omistaa punaisen audin ja kävi kampaajalla värjäämässä tukan blondiksi viime viikolla, mutta kuka pettää miestään 20v yliopistossa opiskelevan miehen kanssa. Kuvitteellinen kaveri X tunnistetaan ja hänen elämänsä menee päin helvettiä. Eikä hän edes ikinä avannut AV palstaa.
[/quote]
Tämäntapainen juttu on käynyt jo.
[/quote]
oho, kerro lisää?
[/quote]
Silloin kun tänne tuli rekisteröitymispakko joku kirjoitti kaverinsa nimellä jotain pettämisjuttuja tänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa, joo. Sori vaan arvoisat av-ämmät, mutta en usko, että todella olette tuttujanne pongailleet täällä. Vanhoharhaisuuksissanne pyöritte. Itsekin olen melkein sortunut samaan, mutta onneksi mulla on järki ja logiikka, jota näköjään suurimalla osalla ihmisiä ei ole. Nää samat jotka "bongailee" tuttavia, on varmaan niitä samoja, jotka vastaa "Mikko?", "Anne?", "Keijo?" johinkin ketjuihin. Tai pettäjäketjuhin..."onko pettäjän nimkirjaimet K.V.?!"

Vierailija
44/48 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 19:43"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 19:28"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 17:00"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 16:57"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 16:54"]Miten voi tunnistaa? Täällä ollaan anonyymisti. Toki jos kertoo liikaa tietoa itsestään voi paljastua. [/quote] Kirjoitustyyli, henkilökohtaiset tai helposti tunnistettavat asiat... [/quote] Niin. Monet täällä kertoo aika yksityiskohtaisesti elämästään ja ongelmistaan. Esim. Asuinpaikasta, lasten määrästä ja jostain extrasta pikku yksityiskohdasta voi ihan hyvin jo tunnistaa jonkun.

[/quote]

Tää on oikeastaan aika helvetin pelottavaa, että näin voi tehdä kuka vaan ja esiintyä ihan kenenä vaan. Kerropa vaikka yksityiskohtaisesti esim. jonkun työkaverisi asioista ja tekeydy häneksi. Kellään ei ole todisteita, kuka sen kirjoituksen takana oikeasti on.
[/quote]
Totta. Voin vaikka kirjoittaa kuvitteellisesta kaveri X:stä kuka tekee toimustötyötä, omistaa punaisen audin ja kävi kampaajalla värjäämässä tukan blondiksi viime viikolla, mutta kuka pettää miestään 20v yliopistossa opiskelevan miehen kanssa. Kuvitteellinen kaveri X tunnistetaan ja hänen elämänsä menee päin helvettiä. Eikä hän edes ikinä avannut AV palstaa.
[/quote]
Tämäntapainen juttu on käynyt jo.
[/quote]
oho, kerro lisää?
[/quote]
Silloin kun tänne tuli rekisteröitymispakko joku kirjoitti kaverinsa nimellä jotain pettämisjuttuja tänne.
[/quote]
Heii mä muistan tän tapauksen! Tästä oli ketjuja mutta ne kaikki (hyvästä syystä) poistettiin.

Vierailija
45/48 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla että olen jopa väitellyt tuttujeni kanssa täällä. Kasvokkain juteltaessa ei mielipiteisså olekkaan kärkeä, keskustellaan järkevästi sekä ymmärretään toisen mielipidettä. En ole ääri ihminen, mutta palsta tuntuu vetävän kaikki sellaisiksi. Imetystä suosiva on imetysfanaatikko joka tappaa mieluummin lapsensa nälkään kuin antaa korviketta. Ääripäitä kaikki, oletteko ksikki oikeasti noin mustavalkoisia?

Vierailija
46/48 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Ja ei yhtään haittaisi vaikka joku tunnistaisi.

Vierailija
47/48 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 19:44"]Joopa, joo. Sori vaan arvoisat av-ämmät, mutta en usko, että todella olette tuttujanne pongailleet täällä. Vanhoharhaisuuksissanne pyöritte. Itsekin olen melkein sortunut samaan, mutta onneksi mulla on järki ja logiikka, jota näköjään suurimalla osalla ihmisiä ei ole. Nää samat jotka "bongailee" tuttavia, on varmaan niitä samoja, jotka vastaa "Mikko?", "Anne?", "Keijo?" johinkin ketjuihin. Tai pettäjäketjuhin..."onko pettäjän nimkirjaimet K.V.?!"
[/quote]
Suurin osa noista "ootko Pirjo Birgiitta?" Tyypeistä on trolololleja mutta kyllä täällä tunnistuksia tapahtuu välillä.

Vierailija
48/48 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:17"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 17:00"] [quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 16:57"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 16:54"]Miten voi tunnistaa? Täällä ollaan anonyymisti. Toki jos kertoo liikaa tietoa itsestään voi paljastua. [/quote] Kirjoitustyyli, henkilökohtaiset tai helposti tunnistettavat asiat... [/quote] Niin. Monet täällä kertoo aika yksityiskohtaisesti elämästään ja ongelmistaan. Esim. Asuinpaikasta, lasten määrästä ja jostain extrasta pikku yksityiskohdasta voi ihan hyvin jo tunnistaa jonkun. [/quote]   Tää on oikeastaan aika helvetin pelottavaa, että näin voi tehdä kuka vaan ja esiintyä ihan kenenä vaan. Kerropa vaikka yksityiskohtaisesti esim. jonkun työkaverisi asioista ja tekeydy häneksi. Kellään ei ole todisteita, kuka sen kirjoituksen takana oikeasti on. [/quote] Totta. Voin vaikka kirjoittaa kuvitteellisesta kaveri X:stä kuka tekee toimustötyötä, omistaa punaisen audin ja kävi kampaajalla värjäämässä tukan blondiksi viime viikolla, mutta kuka pettää miestään 20v yliopistossa opiskelevan miehen kanssa. Kuvitteellinen kaveri X tunnistetaan ja hänen elämänsä menee päin helvettiä. Eikä hän edes ikinä avannut AV palstaa.

[/quote]

Mä en ymmärrä, miten se voisi mennä päin helvettiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi