Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Restylane/turvotus kokemuksia?

Vierailija
22.07.2015 |

Olen menossa laittamaan huomenna restylanea otsan isoon vaakaryppyyn.

viikonloppuna olisi ohjelmaa ja pelkään että olen sarvi otsassa silloin.

te ketä olette ottaneet kys. Ainetta, niin kuinka kauan turvotus on kestänyt?

olen kärsinyt aknesta vuosi tolkulla ja iho on riemun kirjava, meikkivoide on siis pakollinen että kehtaan mennä ulos.

nyt meikkivoide on alkanut todenteolla paakkuuntua ryppyihin ja jatkuvasti saa olla korjaamassa meikkiä.

Saarnoja en kaipaa, siedän kyllä muut kurttuni mutta tätä ryppyä en sulata, jos siitä on mahdollista päästä eroon.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia on ainoastaan huulista, turvotus oli melkoinen! :D Aina hetkittäin tuli ajatelleeksi, että mitä hemmettiä sitä tulikaan tehtyä, vaikka toki tiesin, että kyse on vain turvotuksesta (ei 1 ml voi paisuttaa huulia sen kokoiseksi). Huulet luonnollisesti on täysin eri asia kuin otsa, ja paisuvat helpommin ja huomattavasti enemmän. Turvotus alkoi hitaasti heti pistojen jälkeen, kotimatka kesti vajaan tunnin ja kehtasin mennä ihan normaalisti ei siis ollut vielä silmiin pistävää. Iltaan mennessä oli jo todella paisuneet, ja seuraavana aamuna näytin ihan naurettavalta. Toka päivä siis itsellä oli se pahin, iltaa kohti alkoi laskemaan, mutta en  olisi vielä lähtenyt ulos, seuraavana päivänä taas oli enää jäljellä pientä turvotusta joka näytti luonnolliselta ja imartelevalta.

Jos siis menoa on vasta la iltana, niin en olisi itse huolissani, varsinkin kun otsa ei turpoa samalla tavalla. Mutta tämä on toki yksilöllistä.

Vierailija
2/2 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, luulen että huulissa turvotus on varmasti aika paljon suurempaa.
Kiitos kuitenkin kommentista!
Jos se huulistakin on lähtenyt jo parissa päivässä helpottamaan niin ehkä uskallan mennä huomenna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi