Miksi mulla on koko ajan nälkä?!
Mitään muutoksia elämässä ei ollut. Onko muilla ollu tällasta? Olen sitten kiukkunen ja nälässä, koska en halua mättää naamaan koko ajan. Ärsyttävää. Kertokaa tälle kiukkupussille mistä tää voi johtua.
Kommentit (21)
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 15:08"]
Alkoi n. 3 vuotta sitten kun lopetin tupakanpolton. Jotenkin koko ajan kalvava nälkä.
[/quote]
Myös piri, kokkeli ja opiaatit vie näläntunteen, jos et halua tupakoida.
Juotko tarpeeksi , joskus nestevajaus voi tuntua kalvavana nälän tapaisena tunteena.
raskaus tai syötkö tarpeeksi proteiinia? juotko tarpeeksi?
jos rupeet laihtumaan tai muita oireita tulee mene kilpirauhaskokeisiin.
Olet väsynyt. Mene aikaisemmin nukkumaan, lepää enemmän. Ota rautaa.
Syöt sellaista ruokaa, joka ylläpitää nälkää. Kerro, mitä syöt?
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 15:29"]
Juotko tarpeeksi , joskus nestevajaus voi tuntua kalvavana nälän tapaisena tunteena.
[/quote]
Hei, hyvä kysymys! En ehkä ole juonut tarpeeksi viime aikoina.
Ap
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 15:43"]
Syöt sellaista ruokaa, joka ylläpitää nälkää. Kerro, mitä syöt?
[/quote]
Syön monipuolisesti, aika kasvispainotteisesti, salaattia ja keittoja. Proteiinit tulee kananmunasta ja raejuustosta, silloin tällöin myös lihasta. pyrin pitämään ruokaavalion hyvin kuitupitoisena. Myös mansikoita ja kirsikoita uppoaa.
Voisko olla raudasta puutetta sitten? Olen ollut kuolemanväsynyt viimeaikoina.
Ap
Mulla myös nälkä ja annoskoot vaan kasvaa... :/
Imetän vielä, mutta se on vähenemään päin...
Yksi PMS oireistani on järjetön, loputon ruoanhimo. Tiedän, että PMS päällä kun aivan yöstä jysähtää sellainen kaamea himo vain syödä, syödä, syödä....sitten hellittää parin päivän päästä, onneksi.
Syötte vääränlaista ruokaa. Olisiko mahdollista muuttaa syömisiä?
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 15:11"]
Mulla on sama juttu.
Alkoi n. 3 vuotta sitten kun lopetin tupakanpolton. Jotenkin koko ajan kalvava nälkä.
[/quote]
Eikö ärsytäkin? Kolme vuotta?! Kiva.
Mä en ole tupakoinut, mutta kaipa se on tehokas näläntunteen lannistaja. Oletko saanut hillittyä itseäsi?
Ap
[/quote]
Ihan kohta hillitsen itseni. Nyt menen kauppaan ostamaan krillimakkaroita tarjouksesta, etteivät lopu kesken. Eilen tein majoneesia.
Onko sulla ap mitään lääkityksiä? Osa voi lisätä ruokahalua.
Niin ja unohdin sanoa, että mulla närästys tuntuu nälkänä. Tyhjä vatsa närästää niin pitäisi syödä melkein kokoajan. Onneksi zolt toi tähän avun. nro 19
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 16:22"]
Syötte vääränlaista ruokaa. Olisiko mahdollista muuttaa syömisiä?
[/quote]
Mitä suosittelet?
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 16:30"]
Onko sulla ap mitään lääkityksiä? Osa voi lisätä ruokahalua.
[/quote]
Ei lääkitystä. Ja tää on nyt ollu vasta vähän aikaa, ehkä viikon. Mut todella outoo, et mistä tällainen tulee, kun mitään muutoksia ei ole ollut.
Ap
Siis en halua mättää ruokaa naamaan koko ajan, piti nyt sekin korjat sit.
Mulla on sama juttu.
Mulla on sama juttu.
[/quote]
Eikö ärsytäkin? Kolme vuotta?! Kiva.
Mä en ole tupakoinut, mutta kaipa se on tehokas näläntunteen lannistaja. Oletko saanut hillittyä itseäsi?
Ap
Raskaana tai ovulaatio! :)