NYT HYYTY HYMY!!!! VOI ELÄMÄN KEVÄT!!!!!
Olen 22v teknillisen korkeakoulun oppilas. Sain tänään puhelinsoiton, jota olen pelännyt jo vuosia; äitini soitti että pikkuveljeni aikoo mennä opiskelemaan ammattikouluun.
Tietysti päätimme isän, äidin ja muiden sisarusten kanssa hätäkohtaamisen, jossa kiellämme pikkuveljeäni lähtemästä tälle tielle.
Mitä vittua teemme? Emme halua, että pikkuveli tuhoaa elämänsä. Hän on liian nuori tajuamaan tekojensa seurauksia. En halua, että hän jää yläasteikäisen tasolla, tai pahimmassa tapauksessa hänen älykkyytensä jopa laskee.
Kommentit (41)
Voimia teille! Toivottavasti pystytte pelastamaan veliparkasi siltä helvetiltä.
Koululaisten lomat romahduttaa aina provojen tason.
MONESKO kerta tämä on täällä? Älkää ruokkiko trollia.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 14:17"]
Koululaisten lomat romahduttaa aina provojen tason.
[/quote]
Toisaalta tätä samaa toitoteltiin jo keväällä. :D
Monestiko teillä tuo puhelinsoitto oikein soitetaan? Olen tänä vuonna lukenut samanlaisen aloituksen ainakin kolme kertaa!
22v ja teknillinen vielä kesken :D Täytän ensi vuonna 22 ja valmistuin tänä vuonna DI:ksi.
Ei jaksa vanhat provot naurattaa. Voitko tehdä palveluksen ja ampua itseäsi haulikolla päähän?
Montako pikkuveljeä ap:llä mahtaa.oöla? Ja ettekö ole jo tottuneet että ne menevät ammattikouluun
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 14:20"]Ei jaksa vanhat provot naurattaa. Voitko tehdä palveluksen ja ampua itseäsi haulikolla päähän?
[/quote]
Paras ehdotus pitkään aikaan.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 14:15"]
Kaikkea sitä saa lukeakin ja että oikein hätäkokous!
Omituista porukkaa.
[/quote]Se oli hätäkohtaaminen.
Varokaa vain ostaa pian haalarit ja alkaa tehdä oikeita töitä.
Ikävä kyllä minua kaduttaa nyt, että kävin amk:n ja töitä en saa sitten millään. Mielummin olisin amis ja pääsisin esimerkiksi kaupan kassalle töihin ja saisin tienata jotain muuta, kun kelan tukia....
Sekä mieheni "pelkkä" amis, ei kertaakaan ollut 10v aikana työttömänä. Juuri sai ylennyksen ja tienaa yli 50 000€ vuodessa. Joten joo amis ei kannata... Miehille ammattikoulu ja miehinen ala varsin fiksu veto.
Kaikkea sitä saa lukeakin ja että oikein hätäkokous!
Omituista porukkaa.