Miten te pääsette feissareista eroon?
Minä sanon aina olevani jo lahjoittaja. Silloin jättävät heti rauhaan. Tai sitten teeskentelen, että en huomaa feissaria, kävelen vain nopeasti ohi.
Kommentit (14)
"Kiinnostavatko naisten/lasten/eläinten/naapurin mummojen oikeudet?"
-"Ei"
Ja sitten kipitän kovaa pakoon.
Jerron totuuden eli että mieheni ja minä avustamme verojen kautta yli 100 000: lla eurolla vuodessa. Ja usein kysyn paljonko edustamansa järjestö saa valtionapua vuosittain? Kerran yksi partapoika alkoi haukkumaan ja sättimään mua vaikka miksi. Nauroin sille päin naamaa.
En koskaan pysähdy juttelemaan feissareiden kanssa. Lähestymisyrityksiin reagoin pienellä torjuvalla kädenliikeellä ja sanomalla "ei kiitos". Sen jälkeen kun tajusin, että ei saa hidastaa askelia tai välittää feissarin kysymysten sisällöstä ("ei kiitos" on hyvä vastaus myös kysymykseen "kiinnostavatko lastenoikeudet?"), elämästäni on tullut paljon helpompaa. :)
Jos kohtelias "ei kiitos" ei mene jakeluun, niin silloin se muuttuu muotoon "painu helvettiin siitä ahdistelemasta". Nuoret tytöt ymmärtävät yleensä jo kohteliaammasta versioista, mutta parille hipin oloiselle pojalle olen joutunut ärähtämään.
En katso päinkään ja häivyn paikalta. Myös "njet ponimaju" on kätevä :D
Joo käytän samaa taktiikkaa, helpoin tapa ehdottomasti!