Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailen miestä joka ei kehu eikä imartele

Vierailija
22.07.2015 |

Onko se yleistäkin? En ole tällaista tavannut aiemmin, yleensä miehet koittavat olla mahdollisimman mukavia ja ovat vähän ylihuomioiviakin. TÄmä tapaus ei ole sellainen, joka sanoisi sen mitä nainen haluaisi kuulla. Mutta mielestäni se on vaan positiivinen asia, ei varmasti sano mitään ylimääräistä. On hän sentään sanonut, että tykkää minusta :)

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne sanat vaan teot!

Maailman mahtuu niin paljon paskapuhetta ja turhaa lirkutusta että ei minua ainakaan häiritse ettei mies kehu ja imartelua nyt en ainakaan kaipaa.

Moni "pelimies" puhuu ja puhuu naisen pyörryksiin mutta se on vain tyhjää lirkutusta ja joka akalle höpötetään samat asiat.

Vierailija
22/28 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:40"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:39"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:35"]

Miksi epätervettä käytöstä (kehumattomuutta) puolustellaan? Jo parisuhdeneuvojien mukaan normaali kehuminen on hyvä tapa näyttää arvostavansa toista. Ei se roskapussin vieminen ole kuin askare, miksi Suomessa ihmiset alistuvat siihen, ettei toiselle voi kertoa miten mahtava ja hyvännäköinen on?

Yhtälailla lapsia kuuluu kehua normaaleissa määrin ja ei-ehdollisesti, jotta lapselle muodostuu terve itseluottamus.

[/quote]

Ole vaiti. Kehuja tulee kun on tehnyt jotain sen etee: hyvä ruokaa, siivonnut, lait tanut päälleen seksikkäät vaatteet. Miksi pitäis kehua ilman mitään syytä?! Vittu täällä on taas näitä itsepettäjiä ja eskapisteja. Ehkä Ap:ssa ei vaan yksinkertaisesti ole mitään kehumisen arvoista....

[/quote]

:D Ahaa. Taas joku vitun vajakki eksynyt keskusteluun.

Sua ei ole lapsuudessa kehuttu ja ymmärrän kyllä senkin, olet rasittava ja paska arvoton olento.

[/quote]

No ei sun vajakki-termistö ja paska-arvottomuus huutelut ole yhtään sen älykkäämpää :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin sanoa, että jos mua liikaa kehutaan niin en sitä usko ja vaivaudun siitä. Parempi ettei liikoja kehu

Vierailija
24/28 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:42"]

Ei ne sanat vaan teot!

Maailman mahtuu niin paljon paskapuhetta ja turhaa lirkutusta että ei minua ainakaan häiritse ettei mies kehu ja imartelua nyt en ainakaan kaipaa.

Moni "pelimies" puhuu ja puhuu naisen pyörryksiin mutta se on vain tyhjää lirkutusta ja joka akalle höpötetään samat asiat.

[/quote]

Amen brother! Kyllä mä sanon naiselleni miten paljon sitä rakastan joka päivä, mutta en mä sitä rupea palvomaan mielipuolisesti.

Vierailija
25/28 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi miestä joka kehuu kauniiksi ja upeaksi. Mutta tekemisillään sitten nöyttäisi että en ole tärkeä, esim ei olisi aika tavata minua.

Nyt tapailen miestä joka ei kehu eikä lepertele. Mutta saattaa ajaa varta vasten luokseni yöksi. Vain nukkumaam viereen ( asutaan eri kaupungeissa). Koen että todella välittää kun tekee tuollaista. Puhe on vain sanahelinää.

Vierailija
26/28 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:51"]En haluaisi miestä joka kehuu kauniiksi ja upeaksi. Mutta tekemisillään sitten nöyttäisi että en ole tärkeä, esim ei olisi aika tavata minua.

Nyt tapailen miestä joka ei kehu eikä lepertele. Mutta saattaa ajaa varta vasten luokseni yöksi. Vain nukkumaam viereen ( asutaan eri kaupungeissa). Koen että todella välittää kun tekee tuollaista. Puhe on vain sanahelinää.
[/quote]Mikset ottaisi miestä, joka sekä puhuu että tekee? Ei ne sulje pois toisiaan. Sama mies voi puhua ja käyttäytyä naiselle hyvin. On vain vanha suomalainen uskomus, että nämä rajoittaa toisiaan.

Vierailija
27/28 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:03"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:51"]En haluaisi miestä joka kehuu kauniiksi ja upeaksi. Mutta tekemisillään sitten nöyttäisi että en ole tärkeä, esim ei olisi aika tavata minua. Nyt tapailen miestä joka ei kehu eikä lepertele. Mutta saattaa ajaa varta vasten luokseni yöksi. Vain nukkumaam viereen ( asutaan eri kaupungeissa). Koen että todella välittää kun tekee tuollaista. Puhe on vain sanahelinää. [/quote]Mikset ottaisi miestä, joka sekä puhuu että tekee? Ei ne sulje pois toisiaan. Sama mies voi puhua ja käyttäytyä naiselle hyvin. On vain vanha suomalainen uskomus, että nämä rajoittaa toisiaan.

[/quote]

Koska sellaisia ei ole. Tai jos sulla on, niin pidä tiukasti kiinni, hän on erittäin haluttua tavaraa! 

Vierailija
28/28 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:06"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:03"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:51"]En haluaisi miestä joka kehuu kauniiksi ja upeaksi. Mutta tekemisillään sitten nöyttäisi että en ole tärkeä, esim ei olisi aika tavata minua. Nyt tapailen miestä joka ei kehu eikä lepertele. Mutta saattaa ajaa varta vasten luokseni yöksi. Vain nukkumaam viereen ( asutaan eri kaupungeissa). Koen että todella välittää kun tekee tuollaista. Puhe on vain sanahelinää. [/quote]Mikset ottaisi miestä, joka sekä puhuu että tekee? Ei ne sulje pois toisiaan. Sama mies voi puhua ja käyttäytyä naiselle hyvin. On vain vanha suomalainen uskomus, että nämä rajoittaa toisiaan.

[/quote]

Koska sellaisia ei ole. Tai jos sulla on, niin pidä tiukasti kiinni, hän on erittäin haluttua tavaraa! 
[/quote]Olen sellainen mies :) Puhun tunteista, mutta myös osoitan niitä ihan käytännössäkin. Ehkä olen sitten poikkeus sääntöön.