Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku nostelee nyt vanhoja ketjuja.

Vierailija
22.07.2015 |

Eilen ja tänään täällä on ollut paljon vanhoja ketjuja.
.
Minusta harmittavaa, sillä tulee vastattua ap,:lle vahingossa, vaikkei se ole ollit täällä moneen vuoteen. Tänään esim tuo hameuimapukuketju.
.
Miksi nostaa

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on hauska lukea aina niitä vanhempiakin kommentteja. Itse olen oppinut katsomaan päiväyksen koska ketju on aloitettu niin tiedän kommentoinko ap.lle vai yleisesti siitä aiheesta.

Et sinä näe aloituspäivää avaamatta ketjua. Olen moneen kertaan ehdottanut ylläpidolle, että olisi aloituspäivä näkyvissä tai ainakin joku liekkiä tai kruunua vastaava vanhoissa. Mielenkiintoiset ketjut elävät kyllä pitkään, mutta ei ole mitään järkeä nostaa vanhaa ketjua johon kenelläkään ei ole mitään sanottavaa.

Mutta ei! Ehkä joku nostelee vanhoja vttuillakseen ylläpidolle, mutta se en ole minä.

Vierailija
22/25 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nostat pari vuotta vanhaa keskustelua, missä puhutaan vanhojen keskustelujen nostosta?

Edellinen viesti on reilun vuoden takaa, ettei tämä nyt niin vanha ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa asiaahan näissä käsitellään eikä millään tavalla ole vanhentunut aiheena. Aivan tyhmää olisi uusi aloittaa.

Vierailija
24/25 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta näiden vanhojen ketjujen nosto on joskus hauskaakin. Ajat muuttuvat ja nyt saattavat ihan jonkun parin vuoden takaiset jauhamiset tuntua todella naurettavilta.

Mihin on muuten kadonneet kaikki w''t''' sitä ja weetee tätä -ketjut? Vai joko mammulit kaipaavat ulkomaailman pääsystä, että pääsee kauhistelemaan ja päivittelemään sitä kauhiaa väkeä? Oisko kiva, että edes se veedee-väki kävisi salilla? No eihän siellä muut juuri käykään, kuin he - fitnessgustafbergvirtanenjussilakolhilarmit ja jääkaappipakastinmentulat. 

Joko oma seura vtuttaa? Tekiskö jo mieli lätätä omaan tympeää ja tylsää pärstää nyrkillä vähän? Pikkasen? Entä se yököttävä puolisko ja vttumaiset kersat? Itekö ne on tullut ei-kasvatettua?

Vierailija
25/25 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme