Miksi joku nostelee nyt vanhoja ketjuja.
Eilen ja tänään täällä on ollut paljon vanhoja ketjuja.
.
Minusta harmittavaa, sillä tulee vastattua ap,:lle vahingossa, vaikkei se ole ollit täällä moneen vuoteen. Tänään esim tuo hameuimapukuketju.
.
Miksi nostaa
Kommentit (25)
Parempi jatkaa vanhaa ketjua jos juttu koskee samaa asiaa.
Typerykset tehtailee uusia alotuksia vaikka samasta asiasta on joketju olemassa.
Vanhan nostossa on se harmittavaa, että ne aiemmat keskustelijat eivät ole enää mukana.
.
Minusta on parempi perustaa uusi ketju.
.
Ap
Hyvä, että siellä neljän seinän sisällä on jokin mielenterveyttä tukeva harrastus.
No, kyllä ärsyttää tehdä hyvä vastaus ketjun aloittajalle vain huomatakseen, että ketju onkin jo ikivanha.
Minusta on hauska lukea aina niitä vanhempiakin kommentteja. Itse olen oppinut katsomaan päiväyksen koska ketju on aloitettu niin tiedän kommentoinko ap.lle vai yleisesti siitä aiheesta.
Nostakaa mulle se ketjualoitus niistä keski-ikäisten naisten "akuankkaripsistä"!
Miksi nostat pari vuotta vanhaa keskustelua, missä puhutaan vanhojen keskustelujen nostosta?
Vierailija kirjoitti:
Miksi nostat pari vuotta vanhaa keskustelua, missä puhutaan vanhojen keskustelujen nostosta?
Näyttääkseni käytännössä miten typerää se on.
Joskus löytyy hyviä keskusteluja, mutta täällä niin rajoittunutta porukkaa, etteivät jatka keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Nostakaa mulle se ketjualoitus niistä keski-ikäisten naisten "akuankkaripsistä"!
Mikähän se olisi?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että siellä neljän seinän sisällä on jokin mielenterveyttä tukeva harrastus.
Niin sinulla ja minulla!
Terveisin nimimerkki en minä, mutta ne muut.
Palstapiru niitä nostelee.