Kerron nyt teille jotain
Okei, oli mies, johon törmäsin paikassa X. Jos tarina kuulostaa tutulta, se johtuu siitä, että olen kirjoittanut aiheesta ennenkin.
Tunsin että välillämme oli jotain. Flirttailimme aina kun tapasimme. Löysin ihne kyllä hänen profiilinsa netistä, vaikka en tiennyt hänestä mitään. Yhtään mitään. En edes etunimeä. Olin ihmeissäni, kun onnistuin siinä. Profiili paljasti asioita, joista en pidä, joten mielenkiintoni lopahti. Kuin tilauksesta en nähnytkään miestä enää pitkään aikaan. Ajattelin, että olipa hyvä sattuma, juuri kun halusinkin pyyhkiä hänet kokonan mielestäni. Nythän se olisi helppoa kun emme enää koskaan tapaa! :) väärässä olin... Tapasimme täysin yllättäen ja menin heti ihan sekaisin ja yritin vain hoitaa asiani mahdollisimman viileästi. En kuitenkaan pysty hillitsemään itseäni täysin vaan menen vähän vaikeaksi hänen lähellään. Milloinkohan viimeksi tunsin näin? Varmaan yläasteella. Kun mies ohitti minut, minusta tuntui kuin hän olisi tullut vähän tarpeettoman läheltä ja taisi katsoa peräänsäkin. Niin minäkin, obviously.
Hirveän vahva tunne siitä, että milmmolemmat ajattelevat samalla tavoin, mutta samaan aikaan olen varma että hän vain testailee vähän. Luultavasti varattu, ja nauttii vain huomiosta. Eikä hän edes sopisi minulle miesystäväksi sen profiilin perusteella. Silti olen AIVAN SEKAISIN!!! Luoja... On siinä miehessä vain jotain, huh...
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 03:38"]Nyt loppuu tämän paskaketjun nostelu tai tulen ja revin sulta vitun irti ja syötän sen sioille.
[/quote]
XDD
Nyt loppuu tämän paskaketjun nostelu tai tulen ja revin sulta vitun irti ja syötän sen sioille.