En halua, että Zelenskyi lähtee neuvottelemaan Valko-Venäjän rajalle venäläisten kanssa
Kommentit (32)
Onko tuo raja yhtään sen parempi paikka kuin ensin ehdotettu kaupunki Valko-Venäjällä
Lukashenka myisi mummonsakin Putinille. Ja on jo myynyt.
Ei se välttämättä itse mene vaan ulkoministeri tai joku muu.
Sinne menee delegaatio, ei presidentti.
Parempi lähettää edustaja ja Zelenski puhelimessa vain.
Venäjällä on sormi ydinasenapilla.
Ei se mitään neuvotella halua.
Höpö höpö. Aina kannattaa neuvotella. Ei kosto vahinkoja korjaa.
Ihmishengistä välittävää voi kiristää heilläkin.
Miksei etäneuvottelu käy, kun ei ole tulitaukoakaan?
Lukashenka on säälittävistä, selkärangattomista hännystelijöistä varmasti säälittävin.
Joo, oon kanssa käsittänyt että delegaatio menisi. Putinhan laittaisi hänet heti muuten päiviltä. Se varmaan oli Puten alkuperäinen suunnitelmakin.
Venäjän ei pidä antaa määritellä mitään missään.
Tuskin menee fyysisesti paikalle. Liian iso riski tulla myrkytetykseksi. Samovaarista nousee höyry kun puuttinin henkilökohtainen teenkeittäjä pumppaa saappaalla samovaaria.
Toki tuo neuvottelukortti täytyy katsoa, mutta luultavasti P. vaatii jotain älyttömiä, kuten Ukrainan halllinnon vaihtamista ja alueita itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Joo, oon kanssa käsittänyt että delegaatio menisi. Putinhan laittaisi hänet heti
muuten päiviltä. Se varmaan oli Puten alkuperäinen suunnitelmakin.
Neuvottelukunta on poloniumit taskussaan jo odottamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, oon kanssa käsittänyt että delegaatio menisi. Putinhan laittaisi hänet heti
muuten päiviltä. Se varmaan oli Puten alkuperäinen suunnitelmakin.Neuvottelukunta on poloniumit taskussaan jo odottamassa.
Eivät pressat ole noissa delegaatioissa.
Nehän ottaisivat heti vangiksi Zelenskyin... Kiduttaisivat ja t appa isivat...
Putin sais tulla yksin mielummin Kiovaan jos uskaltaa.