Järkyttävää miten naiset lihoavat muutamassa vuodessa
Olen ollut samassa työpaikassa nyt kahdeksan vuotta ja moni työpaikan naisista on tuona aikana lihonut. Ovat muuttuneet vähän pyöreästä sairaalloisen ylipainoisiksi. Näitä naisia tulee heti mieleen useita, paljon laihduttaneita vain kaksi.
Eikö ihmiset itse huomaa lihomistaan ajoissa vai mikä on? Sen tajuan, että kiloista on vaikea päästä eroon.
Kommentit (87)
Järkyttävämpää on sanoa "lihoavat", kun pitäisi sanoa "lihovat".
Jännää kun mäkin oon ollu vuosia samassa paikassa töissä, enkä ollenkaan kyttää kenenkään painoa enkä muitakaan asioita. Eiks ihmiset huomaa, et niitä ei kyylää kukaan!
Onko toimistotyö, jossa istutaan koko pv?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 22:21"]
Niinpä! Sama juttu muuten miehillä ;)
[/quote]
Enpä tiedä.
Ei miehet tunnu ihan niin helposti keräävän massaa kuin naiset. Tai sitten se vaan näkyy naisissa paremmin kun ovat perusrungoltaan niin paljon pienempiä.
Niin sitä tuppaa monelle jossain iässä käymään. Itsekin aloin jossain 32 vuoden iässä vaan lihoa ilman mitään erityistä syytä. 10 vuodessa sitä painoa on tullut 25 kg lisää. En minä jaksa asiaa murehtia enää, aikoinani yritin laihduttaa mutta lihoin aina takaisin. Onpa ne miehetkin, samanikäiset siis, ainakin meidän työpaikalla jo useimmat vatsakkaita ja pullukoita.
Olin kolme vuotta töissä eräässä yrityksessä ja siinä ajassa yrittäjä (mies) lihoi varmaan 20kg. No, sille ei tuo ala oikein sopinutkaan ja on jättämässä ne hommat vähän pitkäjänteisimmille.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 22:42"]
Olin kolme vuotta töissä eräässä yrityksessä ja siinä ajassa yrittäjä (mies) lihoi varmaan 20kg. No, sille ei tuo ala oikein sopinutkaan ja on jättämässä ne hommat vähän pitkäjänteisimmille.
[/quote]
Eli isoluinen ei sopinut tehtävään?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 22:22"]Järkyttävämpää on sanoa "lihoavat", kun pitäisi sanoa "lihovat".
[/quote]
Tämä.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 22:50"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 22:22"]Järkyttävämpää on sanoa "lihoavat", kun pitäisi sanoa "lihovat". [/quote] Tämä.
[/quote]
Ainoa vaan, että molemmat on nykyään virallisesti hyväksyttyjä muotoja. Verbi voi siis olla joko lihota tai lihoa, molemmat ovat oikein, ja voi siis myös sanoa lihoavat tai lihovat. http://www.kysy.fi/kysymys/lihoalihota-lihominenlihoaminen
Naiset alko heti puolustella: "mutku miehetkin" :DD
Miksi? Vaikka aloittaja tuskin edes on mies.
Riippuu varmaan monestakin tekijästä miksi jotkut lihovat ja toiset eivät, aineenvaihdunta, perimä, elintavat, sairaus jne.
Itse en ole harrastanut liikuntaa muuta kuin koulussa pakollisena ja syön paljon ja hyvin, punaviini ja vahvat rasvaiset a suolaiset juustot ovat herkkuani, silti painoni on edelleen sama näin 45-vuotiaana kuin parikymppisenä, hoikka olen edelleen mutta kiinteämpi voisin kyllä olla.
Tarkoitin siis etten ole ottanut itseäni niskasta kiinni pysyäkseni hoikkana ja joku voi tosissaan uurastaa sen eteen ja silti lihoo.
Eli en ainakaan syyttelemään kävisi heitä jotka lihovat.
Ite just tänään mietin lihomistani. Mitä järkeä pysyä laihana, kun kuitenkin saa vain haukkumisia? Ei se mitään muuta, vaikka antaisin itseni lihota.
Entisessä työpaikassani oli sama juttu, mutta myös miehet lihoivat. Lopulta paljastui, että koko mörskä (rakennus) oli umpihomeessa. Ihmeellistä, mutta rakennuksesta pois päässeillä alkoi paino tippua. Itse laihduin omiin mittoihin takaisin, kun pääsin pois sieltä. Homemyrkyt pistää kropan sekaisin.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 23:13"]Entisessä työpaikassani oli sama juttu, mutta myös miehet lihoivat. Lopulta paljastui, että koko mörskä (rakennus) oli umpihomeessa. Ihmeellistä, mutta rakennuksesta pois päässeillä alkoi paino tippua. Itse laihduin omiin mittoihin takaisin, kun pääsin pois sieltä. Homemyrkyt pistää kropan sekaisin.
[/quote]
No höpö höpö. Sattumaa
Meidän työpaikan kaksi lihavinta ovat miehiä. En toki ymmärrä miksi "Petri perheenisä" voi lihota niin totaalisesti. Sitten löytyy näitä nelikymppisiä naisia jotka ovat koko S ja XS ja kertovat miten ovat "dieetillä" ja käyvät salilla. Kai se on ihan kivaa yrittää lihasta, mutta en kertoisi kunnes se näkyisi edes vähän.
Länsimainen rappio ihran muodossa tunkee jo muihinkin virastoihin kuin sosiaalitoimistoon.
Ikää kun tulee ni kyllä huonot elintavat kostautuu sekä miehille että naisille.ukoille tulee se järkyttävä kaljamaha mammoilla leviää peräsin ja vyötärö katoaa.
Niinpä! Sama juttu muuten miehillä ;)