Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kollageeni ja hyaluroinihappo lisäravinteet

Vierailija
27.02.2022 |

Mitä tuotetta suosittelisit? Reilumpi painonpudotus meneillään ja mietin, voisiko näistä olla apua ihon kiinteytymiselle.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta kollageenin syöminen ihoon millään tavalla; . Itselläni näkyi ainoastaan lompakossa.

Vierailija
2/14 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä. En voi ymmärtää näiden valmisteiden käyttöä. Ihan sama, jos söisit rustoa ja siannahkaa. Googleta, miten kollageenia valmistetaan. Se on valtava bisnes.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

H Y A L U R O N I H A P P O

Hyal-uroni

Vierailija
4/14 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä. En voi ymmärtää näiden valmisteiden käyttöä. Ihan sama, jos söisit rustoa ja siannahkaa. Googleta, miten kollageenia valmistetaan. Se on valtava bisnes.

Mää syön kalakollageenia ;)

Vierailija
5/14 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä huolta, että ruokasi sisältää todella paljon proteiinia. Mielestäni mikään muu ei auta oikeasti siihen, että laihduttaessa kiinteys katoaa. Ole varovainen ja laihduta erittäin hitaasti.

Vierailija
6/14 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään. Iho hyötyy selvästi, mutta pitää syödä kuukausia ennen kuin vaikutukset näkyy. Tällä hetkellä syön näitä:

https://www.oloapteekki.fi/biotin-collagen-skin-beauty-120-tabl-3?gclid…

Olen käyttänyt myös jauheita, mutta ne on työläitä kun pitää sekoittaa aina johonkin ja hankala kuljettaa mukana.

Nestemäisessä oli sokeria, mikä on pahaksi iholle, joten melko käsittämätön tuote.

Tablettimuoto on näissä paras.

Vierailija
7/14 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nämä eivät auta kaikkia mutta atoopikkona olen kollageenituotteiden ystävä. Kaulallani ei ollut 20 vuoteen ehjää ihoa ennen kuin aloitin kollageenin syömisen kaksi vuotta sitten. Olen 40-vuotias mutta kaula oli kuin kuusikymppisellä, ohutta paperiryppyä ellei se ollut verillä. Puoli vuotta kollageenia ja kaula on täysin normaali. Ei reagoi enää hankaukseen tai allergeeneihin.

Naamassa en näe minkäänlaista vaikutusta. Säännöllinen liikunta on paras kasvojen kiinteyttäjä.

Olen käyttänyt varmaankin kaikkia markkinoiden kollageenijauheita (kalaa sekä nautaa) hyaluronihapolla ja ilman. Kapselit ovat älyttömän kalliita. 25 ml Vivania-juomaa tai päiväannos jauheita maksaa euron kieppeitä, jos mukana on hyaluronihappoa tai biotiinia.

Vierailija
8/14 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syötkö sinä rustoa ja siannahkaa? Minä en. Maksan mielelläni siitä, että saan nuo tuotteet jalostettuna syötävään muotoon. Suosin itse kalakollageenia.

En käytä kollageenia kasvojen vuoksi vaan atooppisen ihon hoitoon.

Vierailija
9/14 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän smoothiessa jauheena, ei mielestäni kallista. Purkki kestää kuukausia. Voihan sitä aina kokeilla.

Vierailija
10/14 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä uskotaankin.  

Vierailija
11/14 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kyllä mitään auta siihen, että läskien jälkeen iho jää pussimaisesti roikkumaan. Parantavat kyllä ohuemman ihoalueen ihon koostumusta, mutta eivät kiinteytä.

Vierailija
12/14 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

H Y A L U R O N I H A P P O

Hyal-uroni

Kokeilin käyttää ulkoisesti kasvoille, nestemäisenä, mutta oli liian voimakas / allergisoiva  tms. koska iho alkoi punottaa voimakkaasti ja kallis neste jäi käyttämättä.

Vai olisiko pitänyt jatkaa käyttöä? 

Vierailija
13/14 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syötkö sinä rustoa ja siannahkaa? Minä en. Maksan mielelläni siitä, että saan nuo tuotteet jalostettuna syötävään muotoon. Suosin itse kalakollageenia.

En käytä kollageenia kasvojen vuoksi vaan atooppisen ihon hoitoon.

Harva tosiaan syö sidekudosaineita mielellään jauheenakaan. Lisäksi, tuotteistuksessa näihin lisäravinteisiin lisätään mitä lie muita aineita. Kallis hinta tulee markkinoinnista, ei ne influensserit ilmaiseksi kuvissa hehku. ;) Syö mieluummin laadukkaasti lehtivihreitä ja kalaa, liiku ja juo vettä.

Ikävää, jos sulla on atooppinen iho. Olisiko siihen jokin toinen apu? Ruokavalio? Nämä lisäravinteet voivat oikeasti olla sinulle vaarallisia.

Vierailija
14/14 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei auta kollageenin syöminen ihoon millään tavalla; . Itselläni näkyi ainoastaan lompakossa.

Ei auta jos muuten syöt huonosti ja et liiku. Mulla kollageeni auttanut, iho kimmoisampi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan