asioita, joita kukaan ystäväkään ei tiedä?
Kertokaapa jokin erikoinen salaisuus, josta ei ole hiiskuttu anopille eikä parhaalle kaverille. ALOITAN: minulla on auto, jonka mies on ostanut rikoksen sovitteluna. Hän pahoinoiteli minut, mutta poikkeuksellisesti kyllä nyt lähisuhdeväkivallassa voitiin huolellisen harkinnan jälkeen käyttää sovittelumenettelyä. Yksi niistä kolmesta sovitusta sovitteluteosta oli auton hankinta. Tätä ei tiedä anoppikaan. Luulee, että poika on ollut vain reipas perheenisä ja kustantanut kauppakassin.
Kommentit (9)
Ihastuin aivan hirvittävällä palolla toiseen mieheen ja meillä oli lyhyt mutta tulinen suhde. Eihän siitä mitään voinut tulla, ja lopulta kärsin kaikki helvetin tuskat. Kenelläkään läheiselläni ei ole koko aikana ollut aavistustakaan minua repineestä myllerryksestä, eikä kukaan varmasti sitä edes uskoisi. Ulospäin elämäni on hyvin tyyntä, liittoni tasapainoinen, ja minä maailman varovaisin ja harkitsevin ihminen.
Sotkin purkan häpykarvoihini. Ja tämä tapahtui muutama päivä sitten.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:30"]
Ihastuin aivan hirvittävällä palolla toiseen mieheen ja meillä oli lyhyt mutta tulinen suhde. Eihän siitä mitään voinut tulla, ja lopulta kärsin kaikki helvetin tuskat. Kenelläkään läheiselläni ei ole koko aikana ollut aavistustakaan minua repineestä myllerryksestä, eikä kukaan varmasti sitä edes uskoisi. Ulospäin elämäni on hyvin tyyntä, liittoni tasapainoinen, ja minä maailman varovaisin ja harkitsevin ihminen.
[/quote]
Jep, sama stoori. Kyllä sattuu.
Olen syönyt tänään kaksi iltapalaa.
Haluaisin olla panomies, mutta en saa pillua edes omalta akalta.
Aion ostaa auton johon minulla ei edes ole varaa mutta luulisin että juuri se kyseinen malli nostaisi statustani rakkauteni kohteen silmissä ja hän lähtisi vaikka edes koeajolle sillä.
Laitoin jo yhden lainahakemuksen mutten vielä tiedä kuinka käy. Luultavasti tulee hylsy koska tilanteeni ei näytä hyvältä ainakaan paperilla. En oikein voisi takaajiakaan kysellä...
Teen kaikkeni saadakseni juuri Sen Miehen.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 22:03"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:30"]
[/quote]
Jep, sama stoori. Kyllä sattuu.
[/quote]
Tässä oli jotakin kummasti lohduttavaa. Kyllä sitä saa rämpiä kun alkaa. Voimia. Terveisin 4.
Minulla oli tyttöystävä kaksitoistavuotiaana ja harrastimme lesboseksiä.
No enpä voi niitä tänne kirjoittaa, ip-osoitteen kun pystyy ottamaan selville ja näin...