Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minipill ottamisajasta

Vierailija
21.07.2015 |

Olen tyhmä, mutta toivon asiallisia vastauksia, sillä olen ihminen jota asiat vaivaavat kunnes saan "varmuuden". Eli aloitin minipillerit 1,5 viikkoa sitten (Mini-Pill). Aiemmin olen muutamia vuosia sitten syönyt Cerazettea, mutta se ei sopinut ollenkaan ja nyt minipill tuntuu ainakin ihan toimivalta, ei sivuoireita tms. Tiedän, että Cerazette olisi siinä mielessä hieman turvallisempi, sillä ottamisaika voi heittää jopa 12 h, kun mineissä se on noin 3h. Toki paras olisi ottaa tasan 24h välein joojoo. Kuitenkin nyt kävi niin, että otin pillerin normaalia aiempaa, ja olin seuraavana aamuna yhdynnässä. Mietin, että kun pillerin on ottanut aiemmin, niin eihän tässä voi olla "suurempaa" riskiä tulla raskaaksi? Eikö niin, että olisi pahempi, jos olisin ottanut pillerin normaalia myöhemmin? Tämä stressaa, sillä yleensä otan pillerin tasan kello 21 ja nyt siis noin pari h aiemmin. Rauhoittakaa ja sanokaa että päätelmäni on oikeassa? Mutta toisaalta, mieluummin kuulen todennäköisyyden totuutena :D

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän